Gå til innhold

Basiron og Medibac


Kjibba

Anbefalte innlegg

Bruker Medibac serien til Dermalogica, men eg likte ikkje den tilhøyrande lokalbehandlinga.

Så, eg har ein splitter ny tube med Basiron, kan eg bruke den utan at det stoffene reagerer på kvarandre?

Aktive stoffer i Medibac serien: Salisylsyre+mynte, eukalyptus, tetre, borre og kamfer.

Håper nokon kan svare meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Enhjørning

Vet dessverre ikke men vet at basiron har ødelagt huden til mange og ødela nesten min permanent så jeg ville ikke brukt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Vet dessverre ikke men vet at basiron har ødelagt huden til mange og ødela nesten min permanent så jeg ville ikke brukt det.

På hvilken måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte?

Samme lurer jeg også på. Jeg har en sensitiv hud, men hadde litt urenheter og brukte basiron, og det gjorde alt annet enn å ødelegge huden min, den gjorde faktisk ingenting.

Anonymous poster hash: d40b7...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte basiron lenge, og det fungerte kjempefint. Men plutselig en dag våknet jeg og var hoven i hele øvre del av ansiktet. Det ene øyet var helt igjennklistret, det andre så jeg så vidt igjennom. Fæl opplevelse, og etter det har jeg ikke turt å bruke det i hvert fall.

Anonymous poster hash: e91cb...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er ganske sterkt. Før smørte eg det i heile ansiktet omtrent, det var ikkje heilt bra. Men denne gongen tenkte eg å bruke det kun på betente kviser :)

Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ganske sterkt. Før smørte eg det i heile ansiktet omtrent, det var ikkje heilt bra. Men denne gongen tenkte eg å bruke det kun på betente kviser :)

Hihi, det var det jeg gjorde også. Hadde en i panna den dagen, og den smurte jeg før jeg la meg. Har aldri skjedd før altså, så jeg regner med at jeg må ha gnidd det utover i søvne :) Men det hjelper absolutt på betente kviser da. Jeg bruker en krem fra Aco i rød tube nå, og den fungerer også bra for meg.

Anonymous poster hash: e91cb...ed6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...