Gå til innhold

Hvor mange ganger om dagen går dere på tur i denne varmen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en Alaskan husky, så den trives best ute i skyggen. Den er ute sammen med oss i hagen meste parten av dagen og når vi er hjemme. Også blir det en lang tur da sola har gått ned og det begynner å bli kaldere ute. Eller så blir det bare gå tur ned til vannet og bade som er 150 meter unna her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morgentur på 15 min, ettermiddag rundt 45 min og kveldstur på 15. Har en langhåret,sort (og gammel) hund som blir kjempevarm - men er alltid like klar for tur. Vi legger som regel turene til sjøen slik at han får kjølt seg ned, det blir ikke bedre enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går løs på gården her på dagen. inn og ut som han vil, og da holder han seg for det meste inne. Jeg har lyst til å gå tur på kvelden, men tror egentlig at det blir for varmt for ham stakkar.. (Samojed)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre hunder duger ikke spesielt i varmen, så det blir tisseturer 3 ganger om dagen (lang tur om kvelden hvis det er kjøligere) og ellers får de gå inn og ut i hagen som de vil. Prøver å få til bading/svømming/vanntrening hver dag så fremt vi har tid også.

Endret av masekopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er han helt sliten, så blir mye løping i hagen etterfølgt av bad. Hjernetrim er også mye brukt. En god tur på kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne varmen blir det bare to korte turer hver dag, har en grand danois som lett blir overopphetet så gleder meg til høsten kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min svarte cocker spaniel maser om tur uansett denne varmen... Helt i hundre og virker ikke som det plager han nevneverdig! Vi holder oss nå i skyggen i skjærgården hvor han stimer rundt med sine ting, men jeg vaker i vannet og ikke orker noen ting annet!

Anonymous poster hash: 7b204...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...