Gå til innhold

Erfaring med NVH?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker da på smådyr/hund, er det noen som har erfaring med behandling/stilling av diagnose hos dem?

- Er de flinke?

- Hvor flinke?

- vil du anbefale dem?

Har fårt to vidt forskjellige diagnoser på hunden min henholdsvis der og den lokape veterinæren. Aner ikke hvem av dem jeg skal stole på. Null erfaring fra Norges Veterinærhøgskole fra tidligere, litt ok/dårlig erfaring fra den lokale klinikken.

Hadde en syk katt hos den lokale klinikken en gang, som de henviste videre til Oslo dyreklinikk uten å vite at den heller burde avlives (ekstra skade de ikke så på rtg der, som de så i Oslo).

En annen gang henviste den lokale dyreklinikken oss til NVH med mistanke om en tilstand, som NH blankt avkreftet først utifra opplysningene de fikk (de kunne ikke skjønne hvordan den lokale dyreklinikken kunne mistenke DET utifra hundens verdier/tilstand), og senere avkreftet ved grundig undersøkelse..

Jeg aner ikke. Hva gjør jeg? Hvem tror jeg på? Hvem har rett? Begge mener de har rett. :( det blir elle-melle føler jeg. Snakket med veterinæren på NVH veldig nylig, og hun mente bestemt at vi burde gjøre sånn og sånn. Så kom jeg til den lokale dyreklinikken der han som jobber der mente at nei, det var helt feil...

:(

Anonymous poster hash: 976e7...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NVH er jo Norges største klinikk og eksperter på alle slags dyr, forskning blir gjort hele tiden og de er alltid oppdatert på det nyeste så jeg vil si de er best



Anonymous poster hash: 43e11...cd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NVH er jo Norges største klinikk og eksperter på alle slags dyr, forskning blir gjort hele tiden og de er alltid oppdatert på det nyeste så jeg vil si de er best Anonymous poster hash: 43e11...cd7

Jeg skal ringe med veterinæren på NVH i morgen, er meget forvirret. Takk for svar! Jeg føler jeg må bli overbevist, hun var bestemt på diagnosen og han på den andre klinikken var bestemt på sin..

Jeg skulle jo på den lokale klinikken for å velge mellom 1 av 2 behandlingsmuligheter for diagnosen stilt på NVH, fordi den lå nærmere, og så vips så forkastet mannen hele diagnosen og finner på sin egen diagnose utifra ny urinprøve, ny ultralydundersøkelse osv.. Er forsikret, men det er jo snakk om egenandeler og penger...

Frister nesten å ikke gjøre noenting når man ikke vet HVA man skal gjøre :(

Anonymous poster hash: 976e7...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har brukt dem?

Anonymous poster hash: 976e7...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt jeg i tilfelle det er noen innom KG som kan litt om dette :)

Anonymous poster hash: 976e7...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...