Gå til innhold

Møteplassen = dritt!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tidssone

Etter et døgn på sukker:

230 besøk

14 røde hjerter, seks gule

21 standard-ferdigskrevne flørter, de fleste fra veldig mye yngre menn

35 mail, tre av dem fra menn jeg har vært på date med, ellers i alle aldre, men de fleste fra mitt fylke

Man kan konkludere med at det er mer aktivtet på møteplassen. De mest interessante mailene kom på sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg, som mann, fikk i alle mine år ikke flere meldinger en at jeg kunne telle dem på to hender.

Og folk fnyser når en påstår at det må være nærmere 80/20 fordeling mellom menn og kvinner i gruppen over 30 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare en liten bit av det hele. Hr sett venninner sine profiler. Og herregud så uendelig mange menn de har å velge i! Ikke bare litt flere, men uhorvelig mange flere! Mange av dem har hatt MANGE menn der det får match på 100. Husker jeg ikke helt feil var jeg sjelden over te fire stykker, på HELE Sukker, med match over 90. Er greit jeg er sær, men hallo, ikke SÅ sær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Nettdatingsider er vel ikke i nærheten av å være seriøse. Det er overfladiske, falske og desperate.

Det er flere seriøse nettdatingsider, men brukerne kan diskuteres. Men at alle er overfladiske, falske og desperate kan jeg i allefall avkrefte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Man kan konkludere med at det er mer aktivtet på møteplassen. De mest interessante mailene kom på sukker.

Gøy å høre rapport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere seriøse nettdatingsider, men brukerne kan diskuteres. Men at alle er overfladiske, falske og desperate kan jeg i allefall avkrefte :)

Det er umulig å være sreiøs når en holder på med nettdating. Hele konseptet er jo helt på styr og er ikke annet en en forfalskning av virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Det er umulig å være sreiøs når en holder på med nettdating. Hele konseptet er jo helt på styr og er ikke annet en en forfalskning av virkeligheten.

Det gjelder mindretallet. Men du får glede deg til GetLove kommer med nettdatingside da vet du.. Kan du se hva andre mener når de har datet noen, og ekthetstempel som gjør at bildene ikke er 10 år gamle osv.. :) Blir orden i sysakene da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder mindretallet. Men du får glede deg til GetLove kommer med nettdatingside da vet du.. Kan du se hva andre mener når de har datet noen, og ekthetstempel som gjør at bildene ikke er 10 år gamle osv.. :) Blir orden i sysakene da..

Det blir ikke orden så lenge hel konseptet handler om at en desperat er på jakt etter en partner. Lag en konvergert utgave av sukker og Kvinneguiden o du er i mål. Maset med nettdating er at en ikke kan møtes uten å ha i bakhodet om dette er den O'Store KJÆRLIGHETEN med rosa skyer, småfugler og og en kjole så hvit at hele følget i kirken må ha på seg sveisemasker. Hele idiotiet med nettdatingsisder er at de består av desperate og arrogante kvinner kombinret med despereate og stakkarslige menn. Hele fundamentet er så skakt og ødelagt at det er nær umulig å få no som er i nærheten av serøst.

Lag heller en SOISAL nettsie, der folk kan snakke sammen. Alle på en gang. Først da blir det noe annet en det bruktmarkedet som finnes der ute nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Nettdatingsider er vel ikke i nærheten av å være seriøse. Det er overfladiske, falske og desperate.

Jeg har møtt flere seriøse på sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Jeg var på date med en fra match for få dager siden. Vet ikke om den skiller seg mye fra møteplassen. Helt mislykket date. Han var veldig skeptisk til å adde meg på Facebook, men gikk med på det til slutt. Hadde ingen bilder han lignet på seg selv, og vi passet overhodet ikke sammen, så det lønner seg å være kritisk. Det hele var ubehagelig, og jeg klarte å avslutte etter 3 kvarter.

Fikk forresten ca 8 brev på match etter de tre første dagene. Er det mye eller lite? Har kommet i kontakt med en ny jeg tror kan være interessant, men han er det jeg som tok kontakt med.

Endret av _Blomsten_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke orden så lenge hel konseptet handler om at en desperat er på jakt etter en partner. Lag en konvergert utgave av sukker og Kvinneguiden o du er i mål. Maset med nettdating er at en ikke kan møtes uten å ha i bakhodet om dette er den O'Store KJÆRLIGHETEN med rosa skyer, småfugler og og en kjole så hvit at hele følget i kirken må ha på seg sveisemasker. Hele idiotiet med nettdatingsisder er at de består av desperate og arrogante kvinner kombinret med despereate og stakkarslige menn. Hele fundamentet er så skakt og ødelagt at det er nær umulig å få no som er i nærheten av serøst.

Lag heller en SOISAL nettsie, der folk kan snakke sammen. Alle på en gang. Først da blir det noe annet en det bruktmarkedet som finnes der ute nå.

JA JA JA! Det blir så kunstig når det som ligger i bunn er "nå skal vi finne ut om vi skal bli kjærester". Man blir ikke kjent på vanlig måte da altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Janus

Jeg registrerte meg på møteplassen i dag av ren nysgjerrighet. Mitt første møte med nettdating.

Det hadde vært veldig fint, hadde det ikke vært for at det ikke er mulig å sende meldinger. Aldri i livet om jeg betaler 200 kr i måneden i seks måneder for å kunne sende en melding til en jente.

Finnes det ikke noe lignende som er gratis?

Fant en høns der inne på Facebook ettersom hun skrev navnet sitt i profilen, så kaaaaaanskje jeg tar kontakt. Har ikke bestemt meg enda.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er heldig som meg så er dama du finner interessant vip pluss slik at du kan skrive til henne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Om du er heldig som meg så er dama du finner interessant vip pluss slik at du kan skrive til henne :P

Det er mulig jeg ikke forstår hvordan det fungerer, men jeg kan ikke sende melding til de som er VIP Pluss når jeg er gratismedlem? :)

Har et flere plussmedlemmer som har vært innom meg, men har ikke fått noen meldinger enda. En av VIP Pluss medlemmene som har besøkt meg hadde følgende slutt på profilteksten som jeg fant ytterst sjarmerende:

Jeg har garantert knullet flere enn deg og har sikkert flere kjønnsykdommer enn deg. Noen av de har ikke fått noen navn ennå heller. Så JA, jeg er den du IKKE tar med hjem til mor og sier: "mamma, hun eeer sååå sniiilll"....

:)

Endret av Janus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Hvor deilig er du egentlig? Og hvor ung? :)

Etter et godt døgn har jeg 83 besøkende og EN melding fra møteplassen som prøver å få meg til å bli VIP medlem. Ingen høns har tatt risikoen.

Profilen min er ekstremt mager, så kanskje jeg skal finpusse den litt i kveld og se om det hjelper. Usikker på hva jeg orker.

:)

Etter et døgn på møteplassen:

260 besøk

63 standard-ferdigskrevne flørter fra hele landet, svært få fra mitt fylke

46 mail med ymse innhold, fra menn i alle aldre og alle kanter av landet, mange ikke vip-pluss, så får ikke lest alle mailene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...