Gå til innhold

Fortvilt, kjærlighets problem..


Marie92

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Vet det er lettere å stå på sidelinjen å si hva andre skal gjøre, men jeg trenger å dele noe som jeg trenger andres synspunkt på.

Jeg å kjæresten min har vært sammen i 1 år, det har vert opp og ned som regel hele tiden.. men siden jeg føler han er den rette for meg å jeg ikke ønsker å gi opp på noen lags måte så har det vel vært at jeg har gitt alt av meg selv, å nå føler jeg ikke sitter igjen med noe..

For å ta ting kort: vi bodde i hver vår by så jeg flyttet til denne byen han bor i, flyttet fra venner å familie for å satse på noe som virket trykt, stabilt og bra. Har bodd her nå i ca 8 mnd.. tingen er at han sier at han ikke er klar for å binne seg. Merkelig nok er han veldig gammeldags å mener at når man blir sammen så er man sammen for alltid, å da har man funnet den rette.. jeg er av den typen som ikke tenker "for alltid" men tar det heller for at vi har det bra nå, så ordner vi opp i problemer som evt kommer i fremtiden..

Nå har vi tatt en pause i forholdet, for at han skal finne ut hva han egentlig føler for meg.. Han sier jo at han ikke vil miste meg, å at han aldri kommer til å finne en bedre person enn det jeg er, vi har det bra på alle områder.. jeg skjønner bare ikke hva som mangler? blir gal av å tenke på "om jeg mister han".. jeg har også innsett det at jeg har vel egentlig ikke mye å gjøre i denne byen om jeg mister han.. skal jeg da bare gi opp å flytte hjem igjen? da vet jeg isåfall at jeg ikke kommer til å få han tilbake på noe slags vis..

Masse fortvilelse og sikkert veldig forvirrende.. men hadde vert godt å fått svar fra noen utenforstående.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikke den rette for deg. Du er forelsket, og redd for å tape alt du har investert i forholdet. Men, han er ikke den rette for deg. Det er forelskelsen som rosemaler ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...