Gå til innhold

Kjæresten min til sengs med sin homovenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet vi det? Sa ikke TS at det var varmt i sengen, men det lå ingen ved siden av kjæresten?

Jeg holder en knapp på at venninnen er lesbisk, og kameraten er i skapet.

- mens jeg holder på å omkomme av latter her ;)

Mmm, ja, sengelesbe, lizm. Holder med deg i den. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidlig en lørdag formiddag reiser jeg for første gang til min kjæreste uten avtale. Jeg visste hun skulle på byen med sin bestevenninne kvelden før. Hun slipper meg inn og jeg setter meg på sengekanten. Da kjenner jeg at den andre dynen også er varm.

Så jeg spurte om hvem som hadde ligget der. Ingen, sa hun først. Så fortalte hun at det var homovennen. Jeg spurte om hun skjønte at jeg reagerte på dette. Å nei, det gjorde hun ikke. Derfor ble jeg sint og noe høyrøstet.

Venninnen kom inn på soverommet. Hun lå på gjesterommet. Sånn ellers vet jeg at de to vanligvis sov i sammme seng. Heldigvis forsto hun meg, så jeg roet meg ned og gikk. Homovennen sto i et klesskap i gangen.

Det må tilføyes at denne mannen var både meget stor og maskulin. Er dette normal og akseptert oppførsel hos en kvinne som har homovenner?

Anonymous poster hash: 17b12...c89

Som om en homse ville ha gått tilbake i skapet når han først har kommet ut! Og han MÅ ikke være homse fordi han er servitør på en homsebar. Om han ser bra ut og har en veltrent kropp kan han jobbe der kun for å utnytte utseendet sitt til å få litt ekstra penger. Jenter som er servitører på strippeklubber er ikke lesbiske av den grunn. Jeg lukter desverre utroskap her... Om han virkelig var homofil hadde de ikke reagert med at han måtte gjemme seg. Man gjemmer seg når man føler man har gjort noe galt og må dekke til feilene. Ganske logiskt.

Anonymous poster hash: 399c5...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll er ikke.. Hadde aldri godtatt om kjæresten min lå i samme seng som enn annen kjønn..

Homse eller ikke, det finnes grenser og ja hun har vært utro.



Anonymous poster hash: 7c44d...8fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fant du ut at han var i klesskapet? Når du skulle henge fra deg ytterjakka eller kom han ut frivillig?



Anonymous poster hash: a3f4c...89f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon blund

En meget stor og maskulin mann som gjemmer seg i skapet?

Tvilsomt.

Anonymous poster hash: 30022...58d

"homovenn" tror du har blitt lurt kamerat haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke likt om kjæresten som med ei som sa hun var lesbisk. Rett og slett for att jeg vet att mange unge jenter bare har en periode de utforsker jenter men likevel påstår de er lesbiske. Men har aldri hørt om gutter som gjør slikt. Har selv en homofil kompis. Da jeg var singel sov vi alltid sammen etter fest og han prøvde seg aldri på noe.

Anonymous poster hash: b9877...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Har ikke lest hele tråden, men jeg har overnattet i samme seng hos mine homofile venner flere ganger. Ser ikke noen grunn til å reagere på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mainbitch

Hvis hun gjemte homovennen i skapet i gangen skjønte hun at du kom til å reagere, og da burde hun ikke gjort det. Enkelt og greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde aldri villet ligge i samme seng om mannen var homo eller ikke... Hadde da vell ikke likt å finne min mann i sengen med en annen kvinne fordi om hun var lesbisk? nei nok får være nok... hadde han sovet sammen med bestekompisen sin, så hadde settingen vært annerledes, men homo eller ikke... nei uaktuelt.



Anonymous poster hash: b7294...664
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor lå ikke venninnen i sengen og skap-homsen på gjesterommet?

Nå har jeg lest gjennom tråden og fikk meg en latter selv. "skap-homse"...så ikke potensialet for humor her :laugh:

Grunnen til at jeg ble forbanna var nettopp at venninnen ikke lå i sengen til min kjæreste, som hun ofte ellers gjorde, men lå på gjesterommet.

Jeg har ingen indikasjoner på at homoen er hetro eller at venninnen er lesbisk som enkelte spekulerer i her. Og ja, selvfølgelig visste min kjæreste at jeg ville reagere. Ellers hadde vel ikke homsen gjemt seg i skapet.

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 17b12...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Walk-in-closet?

Neh, han der er ikke mye homo. Og han kan jobbe som servitør på et homsested uten å være homo. Du har blitt lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde vel ærlig talt vært mer bekymret hvis det var venninna som hadde delt seng med dama. Sjansen for eksperimentering mellom to venninner er større enn at en homse hadde tatt i dama med ildtang.

Det gjelder i hvert fall de homsene jeg kjenner - og det er ikke så få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel ærlig talt vært mer bekymret hvis det var venninna som hadde delt seng med dama. Sjansen for eksperimentering mellom to venninner er større enn at en homse hadde tatt i dama med ildtang.

Det gjelder i hvert fall de homsene jeg kjenner - og det er ikke så få :)

Denne mannen har kommet ut av skapet enn gang - da metaforisk. Vi unngikk heldigvis at han kom fysisk ut av skapet denne gangen for det hadde vært med et smell. Takk selvkontroll.

Poenget er at jeg sterkt misliker at et voksent menneske med pikk sover i samme seng som min kjæreste. Jeg har ingenting i mot at et menneske uten pikk ligger der. Og hva de to uten finner på får ble deres egen sak. Det gidder jeg ikke å bruke energi på så lenge jeg får dekket mine egne behov.

Anonymous poster hash: 17b12...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...