Gå til innhold

sønnen på 10, sover i samme seng som pappaen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

en jente i familien min sov i samme seng som foreldrene sine til hun ble 14, ble ikke med på leirskole med skolen to ganger fordi hun var redd for å være borte fra foreldrene sine, og går nå til psykolog fordi hun er avhengig av moren sin

Anonymous poster hash: 79d65...97d

Jeg kom periodevis inn om natten til mine foreldre frem til jeg var ca 12 år. Hadde endel mareritt og var oppriktig redd (og hadde soverom i en annen etasje enn dem). Jeg ble aldri avvist eller møtt med sinne dersom jeg trengte at mamma lå ved siden av meg til jeg sovna, eller jeg kom inn om natten.

Jeg har aldri hatt søvnproblemer etter dette, og sover alltid godt natten gjennom (med mindre en av ungene vekker meg). Absolutt ikke avhengig av foreldrene mine i voksen alder. Dro på utveksling til USA som 16- åring, bodde langt borte fra dem som student i mange år osv.

(Men, for øvrig, hadde jeg også litt problemer med å dra på leirskole da jeg var 10-11. Fordi jeg var et BARN, og barn er i større eller mindre grad avhenige av foreldrene sine.)

En venninne av meg fikk aldri sove i foreldresenga, fikk ingen oppmerksomhet når hun var redd og ikke klarte sovne og ble møtt med sinne dersom hun ikke var stille på rommet sitt.

Hun har hatt søvnproblemer i mange år, bruker fast sovemedisin og hun har virkelig avhengighetsproblematikk i forhold til moren sin og er lite selvstendig.

Jeg tror det er fordi hun ikke fikk være avhengig som barn (handler selvsagt om mer enn sovingen).

Anonymous poster hash: 2e0c1...add

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov MELLOM foreldrene mine til jeg var ca 12... Det er hakket verre. Sov i "foreldresenga" når en av dem var borte omtrent til jeg flyttet ut, uten at det var noe rart med det..

Oi, her er jeg imponert!

Hadde aldri klart det selv...

Anonymous poster hash: a1267...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det bare er innimellom ser jeg ikke problemet. Jeg var mørkeredd til jeg var godt oppi tenårene og husker hvor trygt og godt det var å få sove i mamma og pappas seng da. Synes mange er litt for opphengt i at barna skal sove i sin egen seng helt fra de blir født og glemmer hvor viktig nærkontakt og trygghet er for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det noe feil med deg om du synes det er ekkelt. Anonymous poster hash: 1f694...d89

Ja, det er vel noe feil med meg.......... Syns det beste var å ligge i min egen seng. Hvis jeg våknet av mareritt om natten så gikk jeg inn til mamma og pappa, men ville at en av de skulle være ved MIN seng til jeg sovnet igjen. Mulig jeg tok skade av det da, siden du vet det er noe feil med meg.

Anonymous poster hash: 65bc3...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mainbitch

Når du er 10 år er du bare et barn, selvfølgelig er det greit å trenge faren sin og sove i samme seng som han.

Endret av mainbitch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg er på jobb / nattevakt, så sover sønnen til samboeren min i vår seng. han er 10,5 år... Jeg føler at dette er litt rart, hva mener dere?

Anonymous poster hash: 63f16...fe6

Sykt-

Absurd, ville ha tenkt at faren misbruker sønnen!!

Anonymous poster hash: 4f05a...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er på jobb / nattevakt, så sover sønnen til samboeren min i vår seng. han er 10,5 år... Jeg føler at dette er litt rart, hva mener dere?

Anonymous poster hash: 63f16...fe6

Sykt-

Absurd, ville ha tenkt at faren misbruker sønnen!!

Anonymous poster hash: 4f05a...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er på jobb / nattevakt, så sover sønnen til samboeren min i vår seng. han er 10,5 år... Jeg føler at dette er litt rart, hva mener dere?

Anonymous poster hash: 63f16...fe6

Sykt-

Absurd, ville ha tenkt at faren misbruker sønnen!!

Anonymous poster hash: 4f05a...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det bare var meg og mamma hjemme har jeg sovet sammen med henne og det hele livet. Gjør det fortsatt og jeg er 20 år! Det er bare koselig, spesielt nå som jeg har flyttet. Prater til langt på natt :fnise:

Jeg håper jeg får ett så bra forhold til min fremtidige datter <3 Dere er heldige!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg får ett så bra forhold til min fremtidige datter <3 Dere er heldige!! :D

Jeg setter uendelig stor pris på det og vet jeg er heldig som har verdens beste mamma :hjerte: hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men med mindre du flyttet ut som 13-åring så er det ganske så rart. Kan godt være at du hadde en god grunn, altså, men det er ikke normalt å sove med foreldrene til man flytter hjemmefra.

Anonymous poster hash: b8ead...986

Foreldrene mine er bare pratesyke, så de liker ikke å sove alene. Ikke noe videre rart enn det. Kunne jo sagt nei, men det var hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk ganske vanlig: At også store barn sover i dobbeltseng med foreldrene, sitter på fanget/i armkroken, koser med håret til mammaen etc.

Det er jo akkurat når man er stort barn (10-15) at man har behov for å være litt liten innimellom.



Anonymous poster hash: fd2f6...b36
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...