Gå til innhold

Hans eks eierforhold til ham..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når han vet om det, hvorfor tok han tlf? Må han fortelle henne at det er du på tlf?

Det er nok sjalusi, hun har ikke gått videre. Selv om det er slutt,så kan sjalusi bli verre når det kommer ny mann eller dame i bildet

Hun føler det slik nå, hun eier mer enn deg. Det vil gå over, men kan ta tid.

De bør uansett ta flere timer på famværnkontoret. Han kan kreve det, før hun ødelegger for ungen



Anonymous poster hash: f4c3d...962
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan. Hun er i begynnelsen av 30-åra, og nei, hverken jeg eller kjæresten min er venn med henne på facebook, hun er blokkert. Vi har felles venner, men igjen av oss postet noe om den fjellturen.

Våres familier har også blitt brukt i dette "spillet", så de er alle rimelig leie. Vi blir rådet til minimal kontakt og evt kontakte barnevern. Familiekontoret har ikke vært til stor hjelp, da hun benekter sin adferd, og er en helt annen person (sjarmerende og god til å prate for seg) blant andre.

Den nye kjæresten hennes er ganske "ny", så de bor ikke sammen. Tviler på at han har sett denne siden av henne, da hun som sagt er meget sjarmerende (i starten).

Anonymous poster hash: 8f5d2...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er moren til barnet hans.

Anonymous poster hash: 2ed0f...5c9

Som ikke tenker på barnet når hun blir rasende og slenger dritt rett forran ungen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med mødre som fortsatt tror de eier eksen bare fordi de har barn sammen da? Ser det er flere som mener han skal ta hensyn til eksen, men det viktigste for kjæresten din må vel være barnet og deg ts?! Ikke barnet mor. Hun høres utrolig eiesyk og kontrollerende ut!

Anonymous poster hash: 0273d...bdd

Enig med deg. Hva er det med disse mødrene som tror de fremdeles kan kontrollere faren og en evt ny kjæreste til barna?. Og så fort det kommer et innlegg hvor mor til barna helt klart er urimelig, og oppfører seg som her helt uakseptabelt til og med foran barnet, er det straks noen som hiver seg på og mener at det kan hun fordi de har barn sammen.

De oppfører seg som om de fremdeles og helt naturlig fremdeles kan komme å gå i eksen sin familie.

Fy flate for å bli stemor med en slik eks i familien.

Anonymous poster hash: f46cf...394

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sjokkert over enkelte svar her, som: "Ja, må du ringe når han henter barna hos henne da?"

JA, SELVFØLGELIG SKAL HUN FÅ LOV TIL DET! TS skal få ringe sin kjære når hun trenger det uten at hans psyko eks klikker i vinkler, hun trenger jo hjelp! Synes ikke TS gjør noe galt her!

Enig

Anonymous poster hash: f46cf...394

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen til samboeren min tror hun "eier" ham, 2 år etter at det ble slutt mellom dem!

Jeg kom inn i livet hans like etter det ble slutt, og hun har aldri taklet at han gikk videre før henne. De har et barn sammen, men samarbeidet er dårlig, det har det alltid vært.

Hun krever at han skal stille opp for henne når hun ber om det, om ikke blir det rabalder. Dersom jeg ringer av en eller annen grunn når han er hos henne for å hente ungen, blir hun rasende om han varer på tlf. Skriker og roper hvor respektløs han er, og spyr ut stygge ting om meg, alt dette foran ungen.

Hvorfor mener hun at han skal ta mer hensyn til henne enn meg, som er kjæresten hans?

Anonymous poster hash: 8f5d2...6f7

Hvis hun ikke kan oppføre seg foran barnet kan vel en bekymringsmelding til barnevernet være noe. Får de mange nok må de gjøre noe: ta mor inn til samtale. en kan avtale møte på familievernkontoret. Jeg vet egentlig om det er så mye dere kan gjøre med henne. Hu må forbedre seg selv. Barnet kan bo hos dere om mor ikke blir funnet skikket?

Endret av Peter007
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk han ifra henne for deg?

Nei, vi møttes ikke lenge etter det ble slutt mellom dem.

TS

Anonymous poster hash: 8f5d2...6f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke kan oppføre seg foran barnet kan vel en bekymringsmelding til barnevernet være noe. Får de mange nok må de gjøre noe: ta mor inn til samtale. en kan avtale møte på familievernkontoret. Jeg vet egentlig om det er så mye dere kan gjøre med henne. Hu må forbedre seg selv. Barnet kan bo hos dere om mor ikke blir funnet skikket?

Barnet må gjerne bo hos oss, dersom han velger å ta opp den kampen. Med skriftlig bevis (meldinger) på at hun nekter han samvær, pluss mye annet dritt, regner jeg med han har en god sak der.

TS

Anonymous poster hash: 8f5d2...6f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har heldigvis ut i tråden fått mer forståelse enn den første siden, så ønsker deg mest av alt lykke til! Høres ut som dere trenger det.

Du takler dette riktig, men når dette pågår såpass lenge som det har gjort forstår jeg du ønsker mer balanse i livet, både for barnet og dere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alt her. Men hva hvis det ikke er snakk om eietrang og sjalusi, men heller at hun er redd for å miste barnet på sett og hvis. Hun kan er redd for at du er bedre enn henne i å være mor.

Trodde eks var interessert i samboer slik jeg og, men fått med meg nå av hennes bekjent at hun er redd for å miste barnet. At jeg skal ta over morsrolle eller noe.

Anonymous poster hash: ad3eb...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Følte meg litt truffet her, jeg også føler et eierforhold til min eks. Heldigvis har han ikke truffet noen nye enda. Det er vanskelig det der med ekser...

Anonymous poster hash: a3cb7...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alt her. Men hva hvis det ikke er snakk om eietrang og sjalusi, men heller at hun er redd for å miste barnet på sett og hvis. Hun kan er redd for at du er bedre enn henne i å være mor.

Trodde eks var interessert i samboer slik jeg og, men fått med meg nå av hennes bekjent at hun er redd for å miste barnet. At jeg skal ta over morsrolle eller noe.

Anonymous poster hash: ad3eb...aff

Jeg kan jo forstå det på et vis, siden jeg også har barn. Men hun er barnets mor, og det vil hun alltid være. Barn er lojale, og selv om barnet er blitt glad i meg, betyr ikke det at det er mindre glad i sin mor :) håper hun en dag kan sette pris på at barnet har flere omsorgspersoner rundt seg som bryr seg og stiller opp..

TS

Anonymous poster hash: 8f5d2...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... Følte meg litt truffet her, jeg også føler et eierforhold til min eks. Heldigvis har han ikke truffet noen nye enda. Det er vanskelig det der med ekser...

Anonymous poster hash: a3cb7...e39

Skjønner det kan være vanskelig når eksen finner en ny, men når det er barn i bildet bør man ihvertfall klare å legge sine egne følelser til side å tenke på hvordan man ter seg foran barna.. 👍

TS

Anonymous poster hash: 8f5d2...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har heldigvis ut i tråden fått mer forståelse enn den første siden, så ønsker deg mest av alt lykke til! Høres ut som dere trenger det.

Du takler dette riktig, men når dette pågår såpass lenge som det har gjort forstår jeg du ønsker mer balanse i livet, både for barnet og dere.

Takk for det! ☺️

TS

Anonymous poster hash: 8f5d2...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi møttes ikke lenge etter det ble slutt mellom dem.

TS

Anonymous poster hash: 8f5d2...6f7

Å der er svaret til aggressiviteten hennes

Anonymous poster hash: 2ed0f...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å der er svaret til aggressiviteten hennes

Anonymous poster hash: 2ed0f...5c9

Hun var vanskelig før jeg kom inn i bildet og. Uansett hva hun føler for meg og situasjonen, bør hun klare å kontrollere seg foran barnet i det minste..

TS

Anonymous poster hash: 8f5d2...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør han være så smart overfor ungen sin at han ikke tar Tlf om du ringer akkurat da.

Du bør kunne vente du også når du vet han er der- og du vet hu reagerer.

Men så kan det jo hende du hyler og skriker fordi han ikke tok Tlf også- så er han (og ungen) like langt....

Anonymous poster hash: 24507...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke kan oppføre seg foran barnet kan vel en bekymringsmelding til barnevernet være noe. Får de mange nok må de gjøre noe: ta mor inn til samtale. en kan avtale møte på familievernkontoret. Jeg vet egentlig om det er så mye dere kan gjøre med henne. Hu må forbedre seg selv. Barnet kan bo hos dere om mor ikke blir funnet skikket?

Ja dette var et godt forslag til bedring av samarbeid for BARNETS beste...

Mulig ts bør skygge banen litt og la de få samarbeide i fred.

Anonymous poster hash: 24507...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var et godt forslag til bedring av samarbeid for BARNETS beste...

Mulig ts bør skygge banen litt og la de få samarbeide i fred.

Anonymous poster hash: 24507...33c

Jeg er jo ikke på banen i det hele tatt når det kommer til deres samarbeid om ungen. Jeg legger meg ikke oppi det. Hun vet jo at jeg eksisterer og er kjæresten hans, noe som hun antagelig prøver å fornekte..

TS

Anonymous poster hash: 8f5d2...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...