Gå til innhold

Bilde sier det meste! Menn vs kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Penis og pupp har vel samme funksjon ja..å tenne motparten.

Om du mener sånn rent mekanisk at puppen er til å amme og penis er til å plante sed i vagina..så nei..da har de i og for seg litt forskjellig funksjon. Men det var vel ikke DET du mente?

du lyver til deg selv..penis blir direkte brukt på å gi seksuell stiumualsjon fysisk til kvinnen med ut og inn bevegelsen inn i kvinnen. synd at du ikke vet dette.

Anonymous poster hash: cf116...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe trådstarter traff spikeren her.

jeg utførte nemlig et eksperiment igår etter jeg leste en tråd om ei kvinne som ville dumpe en mann fordi han hadde liten penis. haugevis av jenter i tråden kom med støttende erklæringer.

så lagde jeg en tråd hvor jeg spurte om det var greit å dumpe ei jente fordi hu hadde små pupper og reaksjonen var "noe anderledes" for å si det mildt. alle damene bruset med fjøra og hetset meg på det groveste å kaldte meg en "svinaktig dømmende mannsjåvenistisk taper som ikke får seg no"

det jeg syntes er trist er at disse damene ikke ser den enorme bjelken i sitt eget øye. for de er det liksom helt kurant og greit å være overladisk, men en mann kan bare våge seg ha like overfladiske holdninger!

Forskjellen er jo at er du som kvinne sammen med en mann med liten penis, så har du i praksis gått inn i et samliv hvor du aldri kan bli seksuelt tilfredsstilt. Jeg hadde en gang ONS med en 'liten en', og jeg kjente så å si ikke at han var inni meg.

Anonymous poster hash: 70b65...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er jo at er du som kvinne sammen med en mann med liten penis, så har du i praksis gått inn i et samliv hvor du aldri kan bli seksuelt tilfredsstilt. Jeg hadde en gang ONS med en 'liten en', og jeg kjente så å si ikke at han var inni meg.

Anonymous poster hash: 70b65...938

det er feil. man trenger ikke større enn 10-12 cm penis for å tilfredsstille ei kvinne. gjennomsnitts strl på penis i kina og india er 12cm. for vår "standard" så er dette lite, men de greier allikevel reprodusere seg som kaniner å ha aktive tilfredsstillende sex liv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..man kan vel sammenlikne hva man vil?

Både pikker og bryster, og biceps, og ansikter og høyde og vekt og hårfarge er ting som tenner mennesker. Personlig tenner jeg ikke så veldig mye på fitta..altså..den er der og jeg liker å stikke pikken inn der. Men så veldig vakker er den ikke alene. Bare en fitte, uten kvinne er jo noe groteskt. Men ett par pupper..de kan jeg se for meg..også alene. Trenger ikke noe ansikt til et par deilige pupper.

Så kanskje man ikke skal uttale seg så mye om hva andre tenner på og hvilke ting som er sammenliknbare?

Poenget er vel heller når man er informert om de ulike tingene.

Det er forskjell på å dumpe og avvise, dog jeg ser at enkelte blander uttrykkene. Det å dumpe noen er (etter mitt syn) å enten avslutte et forhold eller å kutte noen ut etter en periodes dating.

Det å avvise noen er noe som skjer helt i starten.

Det er vanlig å ha ulike terskel for avvisning og dumping. Man trenger ikke noe betydelig grunnlag for å avvise noen, og heller ikke forklare seg. Man er ikke tiltrukket, kjemien er ikke der...whatever.

Om man dumper noen er det naturlig å ha en grunn til det. Enten har noe forandret seg eller så har man ombestemt seg, og i realiteten kastet bort noens tid. Dersom man dumper noen på grunnlag av noe man visste hele tiden, ville de fleste reagert. Om jeg hadde dumpet en fyr etter tre ukers dating fordi han var for lav, ville han vel anta at jeg tullet eller lette etter en unnskyldning. Det gir jo ingen mening.

Så i dette perspektivet kan jeg se at pupper og penisstorrelse er to forskjellige ting. Du har som regel et inntrykk av hvordan puppene er uten at dere har hatt sex. Du kan se dem an, og det er vanlig med litt klåing underveis. Et mindre antall kvinner vil bruke triks som kraftig padding o.l. men selv dette vil du kjenne. De store forskjellene - om hun er flatbrystet eller har skikkelig mugger - vil du se ved et forste blikk. Penisstorrelse vet man ingenting om uten at man har tatt det til neste steg.

Jeg har selv datet menn med under middels penis og har null problemer med det.

Dersom det hadde gjaldt en "mikropenis" hadde det vel stilt seg annerledes.

Jeg synes uansett avvisning på et hvert grunnlag er helt greit. Om man ikke vil date noen eller bli i forholdet, er det en grei sak. Og det er ikke i noens interesse å overbevise noen som ikke er interessert i å date deg, eller kjefte på dem for deres preferanser. Ting er som de er. Enten det gjelder pupper eller penis.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er feil. man trenger ikke større enn 10-12 cm penis for å tilfredsstille ei kvinne. gjennomsnitts strl på penis i kina og india er 12cm. for vår "standard" så er dette lite, men de greier allikevel reprodusere seg som kaniner å ha aktive tilfredsstillende sex liv

Det første er jo ikke tilfellet, og det kommer jo an på hvor dyp og vid hun er. Det siste vet du ikke sikkert, da den seksuelle seleksjonen kan være svakere der borte enn her, osv.

Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei..ikke enig. Jeg tenner mer på pupper enn jeg tenner på fittehølet for å være helt ærlig.

Nå var det ikke det som var poenget da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første er jo ikke tilfellet, og det kommer jo an på hvor dyp og vid hun er. Det siste vet du ikke sikkert, da den seksuelle seleksjonen kan være svakere der borte enn her, osv.

Jo det er tilfelle. Og den siste kommentaren din er ren synsing og spekulasjon. Om asiatere har et tilfredsstillende sex liv eller ei har vel du pent lite dokumentasjon på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er tilfelle. Og den siste kommentaren din er ren synsing og spekulasjon. Om asiatere har et tilfredsstillende sex liv eller ei har vel du pent lite dokumentasjon på?

Ikke iflg. denne studien.

"Positive linear selection was detected for penis size, but the marginal increase in attractiveness eventually declined with greater penis size (i.e., quadratic selection)."

Ja, det er spekulasjon, men for meg virker det som at kvinnene der borte i større grad vektlegger menns karriere enn fysiske attributter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke iflg. denne studien.

"Positive linear selection was detected for penis size, but the marginal increase in attractiveness eventually declined with greater penis size (i.e., quadratic selection)."

Ja, det er spekulasjon, men for meg virker det som at kvinnene der borte i større grad vektlegger menns karriere enn fysiske attributter.

Den linken der handler jo om det estetisk og visuelle jenter opplever som opphissende ved stor kontra liten penis. Den handler ikke om en liten penis er fysisk istand til å tilfredsstille kvinner.

For min del er det jo åpenbart at store pupper eller stor penis kan være ekstra opphissende for menn og kvinner, så at noen har som krav og ikke date noen som har små attributter syntes jeg jeg er helt innafor uten at man skal hetses eller dømmes for dette.

At man blir fysisk opphisset av sin partner er for mange en ganske så relavant og viktig ting. Det er få som mener at det bare er det indre som teller, men fins de også såklart.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den linken der handler jo om det estetisk og visuelle jenter opplever som opphissende ved stor kontra liten penis. Den handler ikke om en liten penis er fysisk istand til å tilfredsstille kvinner.

For min del er det jo åpenbart at store pupper eller stor penis kan være ekstra opphissende for menn og kvinner, så at noen har som krav og ikke date noen som har små attributter syntes jeg jeg er helt innafor uten at man skal hetses eller dømmes for dette.

At man blir fysisk opphisset av sin partner er for mange en ganske så relavant og viktig ting. Det er få som mener at det bare er det indre som teller, men fins de også såklart.

1. Den sier ingenting om motivasjonen for seleksjonen, selv om det er sannsynlig at begge to har betydning.

2. Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe trådstarter traff spikeren her.

jeg utførte nemlig et eksperiment igår etter jeg leste en tråd om ei kvinne som ville dumpe en mann fordi han hadde liten penis. haugevis av jenter i tråden kom med støttende erklæringer.

så lagde jeg en tråd hvor jeg spurte om det var greit å dumpe ei jente fordi hu hadde små pupper og reaksjonen var "noe anderledes" for å si det mildt. alle damene bruset med fjøra og hetset meg på det groveste å kaldte meg en "svinaktig dømmende mannsjåvenistisk taper som ikke får seg no"

det jeg syntes er trist er at disse damene ikke ser den enorme bjelken i sitt eget øye. for de er det liksom helt kurant og greit å være overladisk, men en mann kan bare våge seg ha like overfladiske holdninger!

Ser jo poenget der, men det er stor forskjell på liten penis og små pupper. Man kan ikke sammenligne det. Man bruker ikke puppene til å ha vanlig sex med. Pupper er noe som menn synes er pent å se på og godt å ta på, men de ikke så viktige under sex som en penis. ;)

Anonymous poster hash: 53c35...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde igjennom hele oppveksten at gutter var mindre diskret. De drev direkte mobbing. Vanskelig for en kraftig jente å vokse opp vel vitende at jeg var langt nede på listen guttene hadde laget. Jenter og kvinner er mer forsiktige samnen med menn. Kjipt for en mann å høre på alt som blir sagt, men helt ærlig. I voksen alder er ikke dette tema i vennekretsen. Blir overfladisk å snakke om sånt, og jeg vil ikke fremstå som teit. Kan si: det var en kjekk mann, men thats it.

Anonymous poster hash: c4b32...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner føler veldig behov for å "ta igjen" på menn. Mange er blitt så såret opp gjennom livet og jenter snakker mye mer, derfor er det godt når de får tatt det ut på menn. Det kan nesten være hva som helst, det er som oftest mannens feil, de fleste eier ikke selvinnsikt.

Kvinner er også mye mer sårbare, og tar seg veldig fort nær av alt. Jeg synes litt synd på menn, de har det ikke lett

Tusen takk for at du viser støtte.:) Har vært med jenter som har sagt akkurat det samme, at uansett hva gutter sier så blir det feil. Hvis ei jente spør om hvilken kjole hun fikk finest rumpe i, så skjer det ofte at de blir sur hvis de selv syntes den andre kjolen så bedre ut. Da må man bare gi et svar som at begge to er like sexy. Man kan likssom ikke være helt ærlig, noe jeg syns er litt trist. Så er ikke alltid lett å være mann, og kvinner skal analysere i hjel alt man sier.;) Er noe som heter at alt man sier kan bli brukt mot deg, så gjelder å være forsiktig.:)

Anonymous poster hash: f4974...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser jo poenget der, men det er stor forskjell på liten penis og små pupper. Man kan ikke sammenligne det. Man bruker ikke puppene til å ha vanlig sex med. Pupper er noe som menn synes er pent å se på og godt å ta på, men de ikke så viktige under sex som en penis. ;)

Anonymous poster hash: 53c35...84a

Du kan jo mene hva du vil om den saken, men det er jo menn som til syvende å sist bestemmer i hodet sitt hva som gir de tenning.:) De som ikke klarer å bli tilfredsstilt av en "normal" penis, sliter mere med det psykiske aspektet ved sexen enn fysiske. Samme med menn som må ha store pupper for å tenne på dama.:)

Anonymous poster hash: f4974...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penis og pupp har vel samme funksjon ja..å tenne motparten.

Om du mener sånn rent mekanisk at puppen er til å amme og penis er til å plante sed i vagina..så nei..da har de i og for seg litt forskjellig funksjon. Men det var vel ikke DET du mente?

Jeg mente ikke rent mekanisk, men det er ganske stor forskjell på en penis og bryster. Ser du virkelig ikke at det har mer for seg å sammenligne en penis og en vagina?

Det har mer for seg om jeg sammenligner foten til samboeren min (om jeg skulle tent på den) med brystene mine enn å sammenligne bryster med kjønnsorgan.

Om du fortsatt mener du ikke ser dette så tror jeg rett og slett du bare er en kranglefant.

Anonymous poster hash: 65660...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er feil. man trenger ikke større enn 10-12 cm penis for å tilfredsstille ei kvinne. gjennomsnitts strl på penis i kina og india er 12cm. for vår "standard" så er dette lite, men de greier allikevel reprodusere seg som kaniner å ha aktive tilfredsstillende sex liv

En kinesisk dame vil også naturlig nok ha en mye mindre vagina enn en norsk dame. Derfor kan de ha aktive og tilfredsstillende sexliv.

Anonymous poster hash: 65660...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En kinesisk dame vil også naturlig nok ha en mye mindre vagina enn en norsk dame. Derfor kan de ha aktive og tilfredsstillende sexliv.

Anonymous poster hash: 65660...cc3

Har du noe dokumentasjon på dette? Isåfall vil det ikke være store forskjellene OM det er noen.

G-punktet ligger i snitt 10cm inn i skjeden og gjennomsnittsdybden på vagina er 14-16cm. Så om du har 10cm så er det i teorien nok

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde taler for seg selv. Det er akkurat sånn enkelte kvinner på KG er når de svarer i tråder. Går bananas om menn ikke liker tjukke kvinner, men skjønner godt om en kvinne lager tråd om at mannen er for lav. Jeg er selv jente, men synes det blir for dumt. Kan dere damer/kvinner/jenter som er i den siste kategorien svare på hvordan i all verden det er greit?

Anonymous poster hash: a90fb...f41

Er bare sånn kg kvinner er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kinesisk dame vil også naturlig nok ha en mye mindre vagina enn en norsk dame. Derfor kan de ha aktive og tilfredsstillende sexliv.

Anonymous poster hash: 65660...cc3

Har selv over 18 cm og har enda til gode å få inn hele penisen uten smerte. Ei jeg var med fikk ikke inn mere enn 10-11 cm, så da er det vel ganske logisk at de fleste jenter passer best med en gjennomsnittlig penis på 14-15 cm. Tror også jenter overvurderer størrelsen da flere har lurt på om min er over 20 cm. Den perfekte størrelsen må være den størrelsen da man kan ha røff sex uten å skade jenta eller skape smerter. Så hadde helt fint klart meg med litt mindre penis.:)

Anonymous poster hash: f4974...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..man kan vel sammenlikne hva man vil?

Både pikker og bryster, og biceps, og ansikter og høyde og vekt og hårfarge er ting som tenner mennesker. Personlig tenner jeg ikke så veldig mye på fitta..altså..den er der og jeg liker å stikke pikken inn der. Men så veldig vakker er den ikke alene. Bare en fitte, uten kvinne er jo noe groteskt. Men ett par pupper..de kan jeg se for meg..også alene. Trenger ikke noe ansikt til et par deilige pupper.

Så kanskje man ikke skal uttale seg så mye om hva andre tenner på og hvilke ting som er sammenliknbare?

Ja, jeg kan uttale meg om det jeg mener, og at jeg ikke syns det blir naturlig å sammenligne. Trodde det var lov å si sin mening på et diskusjonsforum. Og som du ser er det mange som er enig i at det blir feil å sammenligne.

Anonymous poster hash: 3ca8f...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...