Gå til innhold

Fikk en ungjente til sengs - fikk et nytt syn på meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig. Lure han til å bli sammen med henne og så deretter la kroppen forfalle.

Anonymous poster hash: 85354...b00

Oi, ja. Så utrolig slemt av henne å bli eldre. Der lurte hun ham skikkelig, altså.

Anonymous poster hash: 9a7b9...be5

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stå på. Er 19 selv og gjør det selv. Gamle damer sløser tiden din ;).

Anonymous poster hash: db0b1...33a

Er selv 19, men tenker du ikke på at du selv blir gammel en dag? Hvordan ville du følt det dersom mannen din hadde gjort noe slikt mot deg? :vetikke:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 19, men tenker du ikke på at du selv blir gammel en dag? Hvordan ville du følt det dersom mannen din hadde gjort noe slikt mot deg? :vetikke:

Er mann så det vil ikke hende ;). Skal ikke se fra om jeg hadde gjort det samme som Ts.

Anonymous poster hash: db0b1...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Ser kritikken hagler i kg-stil. Men for den som trener og holder seg i form, er det ingen stor sak å få et forhold. Jeg tror absolutt at jeg kan ha sjans til å få et forhold til en ung jente. Jenter ligger stort sett ikke med menn de ikke ser på som kjærestemateriale, dette er en kjent sak. Beklager - er på farten. Men skal komme tilbake og svare mer utdypende senere.

Ts

Anonymous poster hash: 17a17...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, her var det noen damer på 30+ som gikk i fistel ja!

Fantastisk bra TS. Dump dama, du trenger ikke å være ulykkelig sammen med ei halvfeit, halvgammel kjerring.



Anonymous poster hash: 51ece...5ae
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, her var det noen damer på 30+ som gikk i fistel ja!

Fantastisk bra TS. Dump dama, du trenger ikke å være ulykkelig sammen med ei halvfeit, halvgammel kjerring.

Anonymous poster hash: 51ece...5ae

Hva skal han med den gamle dama når han har draget på de yngre? Dump henne nå !!!!!!!

Anonymous poster hash: db0b1...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kanskje få noen one night stands til, dersom du er veldig sjarmerende og ser bra ut. Kanskje, kanskje ikke. Kanskje var det et tilfelddig lykketreff for deg. Uansett så vil du aldri få noe MER, med en så ung dame. Du vil ikke få en kone å komme hjem til, en dame å bli gammel sammen med, en ktyve år yngre kjæreste når du er gammel og grå og stiv og støl. En 20-25åring kan til nøds få en orgasme med deg, men de vil ikke sløse bort resten av livet på deg! Hva sitter du igjen med da? Ingenting. Du er alene. Bor alene. Og innser plutselig at du må jakte etter de på din egen alder for å finne noen. Egentlig har du jo funnet deg en ganske ung samboer, hun er jo 9 år yngre enn deg! Så hun er jo allerede yngre enn kjærestene til mange andre 39åringer.. Du bør så klart gå i fra dama di dersom du ikke føler det er riktig å være sammen med henne, dersom følelsene ikke er der lengre, men du kan ikke forvente at gresset skal være noe grønnere på som singel. Hilsen jente på 21 :)



Anonymous poster hash: 8b75b...770
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, her var det noen damer på 30+ som gikk i fistel ja!

Fantastisk bra TS. Dump dama, du trenger ikke å være ulykkelig sammen med ei halvfeit, halvgammel kjerring.

Anonymous poster hash: 51ece...5ae

Jeg er 18, men vi skal jo alle bli eldre. Og man trenger ikke være en "bitter kjerring" for å synes synd i samboeren i denne situasjonen. Det kalles å ha sympati.

Anonymous poster hash: 9a7b9...be5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et godt eksempel på en tråd der det aldri skulle vært tillatt for AB'ere å svare. Da hadde knapt en kjeft slengt ut slik dritt. Alvorlig talt "halvfeit, halvgammal kjerring"? Ei på 30? Halvgammal er du når man er 50 i disse dager. :P

Anonymous poster hash: 50ed2...253

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Ser kritikken hagler i kg-stil. Men for den som trener og holder seg i form, er det ingen stor sak å få et forhold. Jeg tror absolutt at jeg kan ha sjans til å få et forhold til en ung jente. Jenter ligger stort sett ikke med menn de ikke ser på som kjærestemateriale, dette er en kjent sak. Beklager - er på farten. Men skal komme tilbake og svare mer utdypende senere.

Ts

Anonymous poster hash: 17a17...b5a

Du hadde allerede en 9 år yngre kjæreste.

Du trenger ikke utdype mer, du er nok litt for grunn til at noe kan utdypes.. heaheahea.

Hvis du tror jenter ikke ligger med gutter som ikke er kjærestemateriale så vet du ingenting om den nye generasjonen jenter.

Hun 20-åringen vil nok ikke treffe deg igjen. :) She's a player.

Anonymous poster hash: f3fa5...9c9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førtiårskrisa, ja..

Eller bare

bitter-på-damer-av-en-eller-annen-grunn-og-må-derfor-prøve-å-få-dem-til-å-føle-seg-dårlige-med-trolletråd-på-kg-krisa

36 gjester av 70 brukere som leser dette tyder også på besøk fra en annen "camp"

HI er åpenbart skrevet for å provosere.

Anonymous poster hash: 69ba6...87c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt lignende opplevelser som ts. Er også i slutten av 30 åra og er sammen med ei som har passert 40. Det har hendt noen ganger at ungjenter har vært veldig flørtete og prøvd veldig å sjekke meg opp. Og jeg har tenkt...hmmm..for en fantastisk ung deilig kropp.

Men det har blitt med tankene. For straks jeg begynner å tenke på hva vi har til felles og samtaler så vinner dama mi LETT over disse ungjentene. Dessuten vet jeg at det uansett bare ville vært et lite eventyr. Få jenter i tidlig 20-årene ville uansett ikke seriøst vurdert et langvarig forhold med noen som nærmer seg 40.

Dama mi er ikke bare kjæresten min men også min beste venn. Et lite eventyr kunne aldri fått meg til å risikere noe slikt.



Anonymous poster hash: 3719f...060
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen. Ser kritikken hagler i kg-stil. Men for den som trener og holder seg i form, er det ingen stor sak å få et forhold. Jeg tror absolutt at jeg kan ha sjans til å få et forhold til en ung jente. Jenter ligger stort sett ikke med menn de ikke ser på som kjærestemateriale, dette er en kjent sak. Beklager - er på farten. Men skal komme tilbake og svare mer utdypende senere.

Ts

Anonymous poster hash: 17a17...b5a

say what? :ol: når man drikker så tenker man som regel ikke på hvem som er kjøreste materiale! sex og dele HELE livet med en er VELDIG forskjellig!

Anonymous poster hash: 55af2...bd0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

say what? :ol: når man drikker så tenker man som regel ikke på hvem som er kjøreste materiale! sex og dele HELE livet med en er VELDIG forskjellig!

Anonymous poster hash: 55af2...bd0

mente kjæreste!

Anonymous poster hash: 55af2...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt lignende opplevelser som ts. Er også i slutten av 30 åra og er sammen med ei som har passert 40. Det har hendt noen ganger at ungjenter har vært veldig flørtete og prøvd veldig å sjekke meg opp. Og jeg har tenkt...hmmm..for en fantastisk ung deilig kropp.

Men det har blitt med tankene. For straks jeg begynner å tenke på hva vi har til felles og samtaler så vinner dama mi LETT over disse ungjentene. Dessuten vet jeg at det uansett bare ville vært et lite eventyr. Få jenter i tidlig 20-årene ville uansett ikke seriøst vurdert et langvarig forhold med noen som nærmer seg 40.

Dama mi er ikke bare kjæresten min men også min beste venn. Et lite eventyr kunne aldri fått meg til å risikere noe slikt.

Anonymous poster hash: 3719f...060

:takke: bra tankegang!

Endret av happyendings
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er i et fast forhold i det 9. året med en kvinne som jeg er veldig glad i. Hun er 30, jeg 39. Jeg føler lilevel at det mangler noe i forholdet vårt - tiltrekning og begjær. Vi har mersom blitt venner. Og selv om jeg er glad i henne, så hender det ofte jeg tenker at hun kanskje burde ta litt bedre vare på kroppen sin. Hun er ikke direkte tykk, men det vises dessverre at hun aldri trener.

Til nå har jeg tenkt at dette er noe jeg bør finne meg i - vi er jo tross alt ikke 20 lenger noen av oss, og utseende er jo ikke det viktigste.

Men så skjedde det store. Jeg var på et utested og ei jente som nylig var blitt 20 flørtet med meg. Hun var slank , veltrent og tiltrekkende på alle måter. Jeg klarte ikke å motstå fristelsen , og ble med henne hjem. Selv om jeg sitter med en klump i magen nå, og har ekstremt vondt av min samboer, må jeg innrømme at jeg hadde glemt/fortrengt hvor herlig en kvinnekropp kunne være. Det gikk rett og slett opp for meg hva jeg har gått glipp av. Og det fikk meg også til å innse at jeg faktisk ikke trenger å "ta til takke" med noe. Jeg kan faktisk få en lekker ungjente om jeg vil. Må si at selvtilitten min fikk en "boost", og at dette kanskje var det lille som skulle til for å "dytte" meg ut av forholdet. Flere som har gått ut av et forhold pga. en slik aha-opplevelse?

Må legge til at jeg skjønner at det jeg har gjort er galt, men nå er jo skaden skjedd..

- hilsen "nyoppdaget" kjekk mann 😏

Anonymous poster hash: 17a17...b5a

Dump henne. Lev livet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Må le litt av deg TS..

Selv er jeg sammens med en eldre mann 20+

Tror du at etter en engangs tilfelle på byen gjør det til Gud Over 20 åringene?

At du kan bare dumpe dama og tro du har draget på alle 20 åringer? Da kommer du til og få et sjokk :skratte: slik er det ikke, 20 åringer er ikke dumme. De har høye krav til partner. :ler:

Kanskje ikke sá dumt at han dumper henne. Da kan det godt mulig hende at eksen hans finner pá á starte med á trene og á komme seg i bedre form igjen, og da kan han bare angre seg. ;) Og naturligvis best for henne á ikke ta han tilbake igjen nár han kommer slependes mot henne pá sine knaer mens han ber henne om á ta han tilbake igjen. :fnise:

Endret av SunflowerPenguin
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel som å banne i kjerka, men jeg, en kvinne på 40, kan faktisk forstå han. Han burde selvsagt ikke vært utro. Men jeg synes helt ærlig det er trist med alle menneskene som er i faste forhold og bare dropper å ta vare på seg selv. Hadde min mann vært sånn, så hadde jeg nok også savnet hvor flott en mann kan være. Trenger ikke være perfekt, men han MÅ ta vare på seg selv. En på 30 kan ha like fin kropp som en på 23, hvis hun bare passer på den. Jeg tror at kvinners manglende godfølelse for kroppen sin ødelegger tenningen. Dvs FØLER de seg ikke sexy, så er det ikke like gøy å ha sex. Sånn er ihvertfall jeg, så for min egen skyld MÅ jeg se bra ut. Rynker o.l får komme naturlig, men det jeg kan gjøre noe med, kropp og helse, gjør jeg så godt jeg kan. For min egen skyld og for min manns skyld. Mest for min egen.

Det som kan skje med TS er at dama han dumper tar seg skikkelig sammen og blir griselekker. For det skal ikke så mye til. Når jeg var i begynnelsen av 20-åra kunne jeg tent på en mann på 40, men aldri i livet om jeg ville hatt han som kjæreste! Men MÅ man ha kjæreste, da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har sett er det mest rare/mentalt svake menn på din alder som ligger med smårips. Sorry at jeg er litt krass - men tenkt! Du fortjener faktisk ikke mye sympati her

Jeg vil heller si at menn som ikke finner ei 20 år gammel dame attraktiv for mentalt svake/rare.

Faktisk vil jeg påstå at de aller fleste 40åringer kan finne en 18-20 åring av motsatt kjønn attraktiv. Det ligger i menneskets natur

Det eneste som hindrer en mann som er 30+ å innrømme det er at en eller annen plass mellom steinalderen og nå har noen innført sosiale regler og normer. Sannsynlig en prest eller ei feministdame :P

Anonymous poster hash: 20f32...7bf

Anonymous poster hash: 20f32...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...