Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Kom på en i ungdommen. Han lånte en bok på biblioteket og pakket inn og ga kjæresten



Anonymous poster hash: 7db72...ac5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig tråd:) Det verste jeg har fått var en oppladbare batterier med lader i julegave. Den har min kjære brukt flittig siden.

Ellers har han vært flink med gaver.

Anonymous poster hash: 33266...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en i ungdommen. Han lånte en bok på biblioteket og pakket inn og ga kjæresten

Anonymous poster hash: 7db72...ac5

Hadde en utrolig gniten eks som alltid forsøkte å 'glemme' å kjøpe gave, og det ble alltid noen mnd på overtid før han skrapet sammen noe..

Men husker engang han var på jobbreise og erklærte i en SMS at han hadde kjøpt gave til meg! Jeg fikk selvsagt forventninger i og med at han nevnte det flere ganger, og skal innrømme at jeg lurte litt på om han hadde slått til med en diamantring, øredobber eller kanskje en litt eksklusiv parfyme?

Vel, det han hadde kjøpt viste seg å være et rundt, rosa lommespeil (!!!) ala noe du kan kjøpe på nille til en 50-lapp...

Har jo gjerne små speil som følger med pudder osv, så var totalt bortkasta..

I tillegg ble han så dritsur og fornærmet at han kastet speilet i gulvet, da han forstod at jeg ikke trodde på at det var det som var gaven, og at jeg rett og slett ikke blei glad :P

Anonymous poster hash: 15577...28a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd:) Det verste jeg har fått var en oppladbare batterier med lader i julegave. Den har min kjære brukt flittig siden.

Ellers har han vært flink med gaver.

Anonymous poster hash: 33266...a0f

Fikk en teiprull i julegave......og engang et stygt undertøyssett i neon lilla med en uflatterende topp og truse til...

Anonymous poster hash: 15577...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et barnekjede (typisk dåpsgave-kjede, med fader vår gravert på baksiden, alle vet at det er barnekjede) til valentines av kjæresten. Han var kjempe excited, synes han hadde funnet det perfekte kjedet til meg. Fikk litt sjokk da jeg åpnet kan du si. Ut i fra hva han hadde fortalt så hadde jeg jo tenkt i litt andre baner. Men han var jo veldig søt da "jeg så det (fargen) også tenkte jeg på øynene dine".I tillegg lå kvitteringen i posen (det hadde han glemt).



Anonymous poster hash: 87412...dd7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex'n hadde en gang og glemt kvitteringen i posen. Gaven lå på bordet inne i posen og mamma hadde tatt den ut for å legge den under treet. Litt kjedelig at hun visste hva jeg fikk av kjæresten min før jeg visste det selv.



Anonymous poster hash: 92150...285
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ex'n hadde en gang og glemt kvitteringen i posen. Gaven lå på bordet inne i posen og mamma hadde tatt den ut for å legge den under treet. Litt kjedelig at hun visste hva jeg fikk av kjæresten min før jeg visste det selv.

Anonymous poster hash: 92150...285

Hadde en utrolig ego eks som engang 'stolt' hadde printet ut en haug artikler med sextips på engelsk ala "how to please your man" knytt med en rød sløyfe rundt i valentines gave ..........

Han var av typen som syntes forspill var kjedelig, at det tok for lang tid å få dama til å komme, ikke likte å gi oralsex - men prøvde å få seg sug hele tiden, og komme seg fortest mulig "inn" for så å jukke løs til han kom på få sekunder.......merkelig at man mista lysta etter kort tid når han ikke ville endre seg heller.

En eks ja.

Anonymous poster hash: 15577...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En plastikkring fra glitter eller Nille for ca 5-6 år siden. Han påstod det var ekte sølv, skjønner ikke vitsen med å juge - var derfor jeg irriterte meg over den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et annet innlegg på dette forumet er det ei som har fått en keramikk-gjøk av samboeren sin. Han hadde atpåtil en mening bak. Dette satte igang minneprosesser hos meg. Min ex-samboer gav meg boken "Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus" i bursdagsgave en gang. Han mente jeg ville ha godt av å lese den. Han var ellers temmelig flink til å kjøpe gaver, men akkurat denne falt ikke i særlig god jord.

Boka står halvlest i hylla, etter at jeg hadde vært gjennom en uhorvelig mengde vrøvl og visvas. Hvor dårlig han egentlig syntes vi kommuniserte (hvis det var det som var tanken bak gaven) fikk jeg strengt tatt aldri rede på. Det ble slutt, av andre årsaker, litt senere.

Det skal ellers tillegges at jeg ikke avviser alle bøker i denne kategorien. "Hvorfor menn ikke kan lytte og kvinner ikke kan lese kart" står også i hylla, og den hadde jeg mer sansen for.

Noen flere som har fått velmente gaver som har vært skivebom?

Nå er denne tråden artig og sikkert ment slik også. Men må si at jeg er overasket over forventninger mange har til gaver.

Det er svært få gaver jeg har fått som ikke har falt i smak, nettopp fordi de er gaver.

Anonymous poster hash: 00c0b...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Akk, hadde jeg bare truffet menn som faktisk likte å gi gaver!

Fra exen som jeg var sammen med i 4 år, fikk jeg til bursdager sjelden gang en sjokolade (japp) og jeg som alltid forklarte at jeg likte japp minst av alle sjokolader. La alltid mye penger og tid i gaver til han, og følte meg litt snurt når jeg fikk slengt en japp i hånda.

Tredje året hadde jeg sett meg litt lei, og ga han en 500 lapp av mine egne penger, kjørte han til et kjøpesenter og sa "Kjøp noe fint til meg". Etter en time kommer han ut med et ubrukelig xboxspill og et gyselig smykke og øredobber med plastperler..



Anonymous poster hash: 09000...665
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Et hjerteformet smykke, selv etter jeg eksplisitt sa at jeg ikke liker hjerteformede smykker.

Anonymous poster hash: 1d205...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vernesko :sur:  (Og nei, jeg har ikke en jobb eller en hobby hvor jeg trenger slike sko......, så de står fint plantet på skohylla..)



Anonymous poster hash: 9f7c7...1c1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fylte 18 år, fikk jeg ikke noe bursdagspresang med det første av kjæresten min. Jeg ble litt skuffet, men tenkte at han sikkert hadde planer om å kjøpe det senere. Noen uker etterpå var vi på shoppingtur sammen, og da kjøpte han en ukulele til meg..  :P

Jeg har aldri spilt noe instrument og har heller aldri uttrykt noe ønske om å gjøre det, mens han selv spilte i band på fritiden utenom skolen. Såå han prøvde vel å frelse meg, men det funket ikke så veldig bra. 

 

Samme kjæresten ga meg også en sånn liten Freia melkesjokolade og en bok om sjokolade ved en annen anledning, haha. Boka hadde fortsatt prislappen på og var kjøpt i en sånn bod til 10 kroner xD

 



Anonymous poster hash: 47ab3...566
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Et år kjøpte jeg blurayspiller og en haug klassikere til eksen, noe han hadde ønsket seg lenge og ble kjempeglad for. I retur fikk jeg en ekstern harddisk. Jeg skjønte ikke helt hva det var for noe en gang, ble sittende og snu den opp-ned og kikke på den for å finne ut hva dette egentlig var. Overlykkelig dro eksen den ut av hendene mine, forsvant på gutterommet sitt og ble sittende der et par timer for å fylle harddisken med bildene og musikken sin. Mens jeg ble sittende igjen resten av julekvelden sammen med familien hans.

Da jeg flyttet fra han et år senere hentet jeg harddisken fra skuffa hans og tok den med meg på pur faen. Kjekt å ha ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg har skrevet her før om kabelskoene jeg fikk i julegave hos eksen, første året vi feiret jul sammen, men tar med en bursdagsgave fra ham også:

Da vi hadde bodd sammen i et par- tre år, en og en halv måned etter dagen min, fikk jeg en sånn julepynt en skal tenne lys under for å få noen engler i toppen til å snurre. Den virket ikke og var kjøpt på Nille for ti kroner. Da ble jeg skikkelig skuffa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen gode innspill her..

 

Første var når jeg var rundt 15 år. Fikk da et perlesett av min tante/GUDMOR som var beregnet til barn på ca rundt 6 år. Sånn ordentlig Disney-prinsesse-preg. Mamma skyldte på at hun sikkert ikke husket helt hvor gammel jeg var, siden jeg vokste så fort. Hun hadde en datter som var 1 år eldre enn meg, så så vanskelig kunne det vel ikke være...

Andre var en eks jeg hadde som ga meg en halvtom parfyme i bursdagsgave.. Altså eksen hans sin parfyme som var godt brukt... 

Samme eksen kjøpte en flaske med vodka til min søster til jul. Hun var da 7 mnd gravid... Og det var ikke en samler-vodka eller noe spessielt, men en liter Absolutt Vodka. Nei, hun er ikke gravid for alltid, men det passet seg ikke.

Samme fyren, neste bursdag. Han ba meg svinge innom Shell på veien, hvor han fylte halv tank og gratulerte meg med dagen... Finnes det noe mer uromantisk enn en halv tank i bursdagsgave? Kunne like gjerne kjøpt meg en melk. Eller betalt strømregningen min.


Også var det en som var litt søt.
Var en periode i USA, og fikk en liten flørt. Det stoppet jo når jeg dro, men vi holdt kontakten. Han skulle sende meg en julegave som var så spesiell! Åpnet pakken og den var så norsk som det kunne bli:
- Freia Melkesjokolade
- Grytevott med elg på
- Et sånn turist troll
- En pakke brunost

Veldig hyggelig det altså, og han hadde slitt som f for å få tak i dette på andre siden av kloden... Men jeg kunne jo gått på rema å handlet det selv.. 



Anonymous poster hash: 37de5...612
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...