Gå til innhold

Skal på ferie


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Nå reiser vi på ferie på torsdag i fem dager...En nabo skal titte innom kattene. Men hvor ofte burde hun gjøre det?

Og er det noe spesielt vi burde si ifra om?

Det er innekatter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår nabo er innom to ganger om dagen når hun ser til vår katt, men jeg ville aldri bedt om mer enn ett besøk daglig, og det er da uansett nok for en katt. Hun gir katten mat, tømmer kattedoen og koser litt (og tar inn posten og slikt også da). Du må si hvor kattemat og skåler ligger, vise henne spaden til å tømme kattedoen og hvor hun kaster avfallet. Går katten på medisiner/p-piller må du si i fra om det, vår bruker f.eks. Plaque Off som den får blandet med en skje våtfôr hver kveld. Legg igjen en lapp med telefonnummer dere kan nås på hvis noe skulle skje med kattene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine

Så lenge du har gjort alt til rette for pusene dine er det ingen grunn til bekymring!

For det første så er de fler. (flere katter altså - selskap)

Husk alltid på "langhelger" å ha rikelig med tørrfor framme + vann.

Sett gjerne en skål med vann i vasken der vannet står og renner sånn bittelitt at det hele tiden er vann der.

Du har i tilegg en som passer på, så da er du helgardert - det går så fint atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pusemamma

Når jeg er vekke en helg går det bra uten at noen ser etter pusejenta mi. Har da to skåler med mat og to skåler med vann + jeg fyller opp vann i vasken på badet samt at toalettet hennes er rent før jeg drar.

Jeg skulle mene annenhver dag er nok til og se etter kattene. Jeg har slitt lenge med og få "barnepass" til min i ferien men ingen kan . så nå skal hun på pensjonat i to uker fra neste uke. Jeg gruer meg selv om jeg vet hun har det bra der hun skal, vært der før. Men mor trenger ferien hun også :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...