Gå til innhold

Hvis dyret ditt hadde vært et menneske


My

Anbefalte innlegg

voffen min elsker å yppe seg og sjefe, så hun hadde nok blitt en bra (evt dårlig) sjef!! kanskje sjef for noe matrelatert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mireya

:ler: Søt tråd!

Katten min hadde egnet seg veldig godt som sovende nattevakt, om han var et menneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Katta mi ( :hjerte: som jeg er sååå glad i :hjerte: ) ville nok ha vært prinsesse (er så bortskjemt :ler: ) eller en rusmissbruker :overrasket: (hun er veldig glad i å tygge seg full på syrinbusker om sommeren, åsså bruker hun vinteren til avrusning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelkatta hadde nok vært saksbehandler på trygdekontoret, ilderen hadde vært trailersjåfør og yngstekatta hadde vært en lettlurt glamour-modell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusegutten hadde nok også vært et mobbeoffer. Han blir hundset rundt i vår hage og jagd over alle hauger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mama Rosa

Min katt ville ha vært en prest. Hun krever å få sitte i høysetet ved middagsbordet og ber for maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt ene marsvin ville vært privat detektiv. Han er så nysgjerrig, og elsker å skygge det andre marsvinet mitt. Det andre marsvinet....hmmm, han kunne passa som Idol dommer. Han sier alltid ifra med sine små ''burr'' når jeg synger falskt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ute pusen min ville vært en sur gammal kjærring som visste alt om alle i borettslaget, ikke særlig til yrke men noen må jo ta den jobben også. Inne pusen min ville vært enten gartner eller barnhage ansatt. Spiser alt som heter planter og lukter gjerne leeeeenge på de først,også elsker hun små barn. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hihi ! For en morsom tråd, My !

Katten min er snill, dorsk, godt voksen, kjælen og glad i mat. Hun hadde nok hatt halvdagsjobb som prøvesmaker for Whiskas, Gilde, Fjordfisk eller Whiskas eller hvem som nå måtte stille en plass til rådighet.

Dessverre blir man jo noe døsen av så mye prøvesmaking, selv om få er så heldige å kunne kombinere jobb og yndlingshobby. Derfor tror jeg den andre halve stillingen hadde vært prøvesoving av madrasser, kattesenger og til nød til og med hundesenger.

Forøvrig hadde hun vært frivillig beøksvenn på aldershjemmet der vi bor. Hun hadde vært en god lytter og hadde gitt de eldre litt velkommen kroppskontakt. Og der hadde hun fått rikelig sosial omgang uten stor risiko for viltre barn, høy stemmebruk eller brå bevegelser.

Forøvrig tror jeg at hun ville ønske å flytte til et varmere strøk. For hun går nødig ut dersom gradestokken viser under 10 pluss og det tar litt tid før leddene slutter å knirke etter en middagspause. Så kanskje det beste hadde vært å uførestrygde seg og flytte til sydligere strøk. Kanskje det til og med hadde dukket opp en eller annen varm og doven mus eller rotte som til og med hun kunne få tak i. Det hadde gitt begrepet "slow food" nytt innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt kunne hun vært en hjemmeværende mor med ekstremt nære bånd til familien sin, så nære at hun lagde et helvete hver gang alle forsvant ut av huset, og var sykelig overstrømmende hver gang noen av de kom tilbake

Er det noe gærent med det og, nå da ?

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt kunne hun vært en hjemmeværende mor med ekstremt nære bånd til familien sin, så nære at hun lagde et helvete hver gang alle forsvant ut av huset, og var sykelig overstrømmende hver gang noen av de kom tilbake

Er det noe gærent med det og, nå da ?

:cry:

hehehe, det er jo bare koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ene katten min er ute hele natten og sover om dagen, så kanskje nattevakt på sykehjemmet. Den andre er skikkelig lat og er knapt ute i det hele tatt, så han tror jeg hadde vært arbeidsledig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden naboen nå har fått seg en stor massiv hankatt så har min katt gått over til å bli en homofil skrikerbøtte av dimensjoner, som desverre har blitt gatas mobbeoffer nr. 1.

Hans eneste venne er gatas skrekk, men siden han er borte på ferie, så må min pingle stå alene i verandadøra å skrike til hankattene som går gjennom hagen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Katten/Hun liker å jakte og være mye ute i naturen, så en som passer på naturen eller noe sånt kanskje :ler:

Håper hun ikke hadde vært en sånn som skøt ned dyrebestander, da hadde hun fått kjeft av meg :fy_fy:

Endret av pace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storepusen min hadde vært en streng og striks næringslivstopp, med en kjærlig side som kun kom frem når hun var med familien.

Lillepusen min hadde vært evig student og evig forvirra. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gamlepus hadde jobbet på Rimi. Svartepus ville vært kariærekvinne, direktør eller sjef. Perseren hadde nok vært førskolelærer i barnehage, eller hjemmeværende. Skogkatten ville hatt en rik mann og brukt dagene til å være deilig, tatt seg en tur til frisør, neglesalong mm når hun trengte litt avveksling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...