Gå til innhold

Hvis dyret ditt hadde vært et menneske


My

Anbefalte innlegg

Gjest Fantus

Hunden vi hadde før tror jeg ville jobbet med skadedyrutrydding. Han var terrier og kjempeopptatt av å snuse fram mus og rotter og jage insekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest - Hanne -

:ler:

For en fantastisk tråd!

Har hund og katt. Katten er leken, en utmerket jeger, glad i mat og veldig selskapsyk. Jeg tror han kunne blitt TV-kokk i "Gutta på tur"; den nye Arne Brimi.

Hunden er også utrolig leken, veldig sosial og litt hyper innimellom, med evne til å slappe av når omstendighetene tilsier det; jeg tror han kunne blitt en bra selger, jeg.

- Hanne - :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hunden min ville bare vært 2 1/2 år i menneskeår, så hun er nok en barnehageunge en av de andre barnehageonklene kunne passet.

Men skulle hun hatt et "yrke" så ville det nok vært som forsøkskanin i et søvnlaboratorium...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
Pusemor hadde vært en litt ressursfattig alenemor, litt engstelig og redd (pga traumatisk barndom) med dårlige sosiale antenner. Hun hadde nok vært uføretrygded pga angst og nerver.

Perfekt beskrivelse av størstepusen vår, bortsett fra at hun ikke har hatt kattunger :ler:

Minstekatta liker å være der det skjer, fotfølger både oss og størstekatten, og er alltid like hjertelig tilstede. Journalist kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

For en morsom tråd!

Hunden vår er ennå bare en "skolegutt" han... Alt for ung til å jobbe. Men kan kanskje se for meg han som en "barnehageonkel". Tålmodig, snill og veldig glad i barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nigella ul

Pusen min ville vært en frekk og voldelig ungdomskriminell.

Bare sover og spiser hjemme, av og til biter han mammaen sin (ikke hardt).

Bryter seg inn hos alle naboer så snart han ser sitt snitt til det, der spiser det han finner og legger seg til å sove.

Deler ut juling uprovosert til artsfrender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunde min hadde garantert vært søppelkjører som spiste av lasset :ler: Hun elsker å spise alt som lukter stygt.

Hannkatten hadde garantert vært hundefanger hvis han hadde jobb. Han blir aldri lei av å herse med hunden, en nokså arrogant og selvsikker kar. Da han var kattunge og ny i huset, gikk han rett til hundens matfat og freste for å jage hunden vekk.

Hunnkatten hadde kanskje vært bibliotekar, hvis hun hadde turt å gå ut i arbeidslivet. Hun er veldig stille og beskjeden, men hun liker å ligge i fanget når mor leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa, min ene katt ville vært madrasstester uten tvil! ;)

Pi, min andre katt - ville nok jobbet på et kontor, postkontor eller noe sånt, hun er fryktelig begeistret for post-it lapper og tape! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen vår hadde vel vært supermodell siden hun er så vakker. ;) Hun er en veldig tålmodig, forsiktig og snill pus, tror hun hadde passet som lærer eller sykepleier.

Mammas pus hadde garantert blitt politikvinne eller en brysk bestyrerinne. Hun har et litt morsk uttrykk i ansiktet og vet hva hun vil ha og hvordan hun skal få det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Pusen min ville nok vært en styrtrik dagdriver av typen engelsk gentleman. Ser for meg Colin Firth som Mr Darcy, han har det litt snobbete og utrolig deilig, men grei allikavel uttrykket :ler: Han jakter og reiser litt rundt, og som har tjenere (meg) som varter han opp på bauer og kanter når han er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Miloine
Sirkusartister helt klart  :ler:

Ja, det står jeg for - sirkusartister helt klart, men han ene ville garantert også vært medlem av homspatruljen!

Han simpeltenn "elsker" gutter. Ikke guttekatter, men menneskegutter ;)

Samboer og sønnen min og "guttevennene" våres, får ikke være i fred. Jenter bryr han seg ikke døyten om, så lenge de ikke (les jeg) gir han mat da, vel å merke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min hadde nok vært pensjonert for lenge siden. Men hvis han hadde hatt en jobb hadde det vært som en bortskjemt, krevende sjef ... Som pensjonist er han nok en gammel millionær, med tjenere (les: oss)

Kaninen min er skikkelig hyper, og gjør rare sprell, så han hadde nok vært sirkusartist/turner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsomt tanke. Da måtte min hund ha vært livvakt tror jeg. En sånn som virker veldig tøff utad, men myk som karamell på innsiden. Kanskje som passet på barn eller noe.

Katten; advokat. Slipper deg aldri før du "betaler" den noe. Enten iform av mat eller kos. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...