Gå til innhold

Hvis dyret ditt hadde vært et menneske


My

Anbefalte innlegg

Hannkatten min hadde vært journalist. Han er nysgjerrig og skal undersøke alt. Og så er han verbal (eller pratsom, rettere sagt) :ler:

Hunnkatten min ville vært hippie. Hun er totalt avslappet, tror det beste om alle og om verden og er svært flink til å leve i nuet.

Morsom tråd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten min ville vært sjef. Den kommandrer oss rundt hele dagen og vi lystrer dens minste vink...

Hunden, ja, hva ville den ha vært...fengselsbetjent, tror jeg. Den er nemlig en ilter krabat som ikke slipper noen forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to katter, mor og datter.

Moren ville vært pensjonist. Hun er rundt 90 menneskeår, så det hadde vært vel fortjent. Før hun ble pensjonist hadde nok jobben vært som kokk eller noe annet innen mat/matlaging. Muligens hatt jobb på en sjømatrestaurant. (Finnes ingen som elsker mat og spesielt fisk som henne.)

Datteren er ca 45 menneskeår. Hun hadde muligens vært prostituert (hun smisker så vanvittig med gjester - og da spesielt eldre menn som røyker..!), men hadde hatt fast følge av en naiv, trofast og veldig hyggelig mann. (En hannkatt i området forguder katten min, nemlig. De flyr rundt sammen, og når hun er inne, sitter han tålmodig på trappen og venter.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Lille Lur (hund):

Hva: Sovende vakt i et møbel-lager.

Sier seg selv.. Han sover stort sett. Og helst i møbler. Vakt-delen er egentlig bare tull, for han har begynnt å høre dårlig... :ler:

Felix (katt):

Hva: Observatør/spion.

Han sniker seg ofte etter deg uten at du merker det, og følger med på alt du gjør. Det høyeste punktet i området snuses raskt opp, og der sitter han til du flytter deg. Full kontroll, takk.

Idefix (katt):

Hva: Fjellklatrer som hobby, og jobbet som politiker (sier utrolig mye piss).

Han klatrer. Mye. Gjerne på rare måter. Og så syter han og klager og mjauer og styrer på, blander seg i alt, men bidrar aldri. Typisk politiker.

Endret av Ninakanin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Tror nok at vår "tidligere" hannkatt hadde vært barnehageonkel på dagtid, og gigolo for å spe på inntekten :ler:

Han er snill som dagen er lang, og tålmodig til tusen, men han går til hvemsomhelst for å få kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Tror min hund ville være hore faktisk... For hun er så opptatt av nærhet, og gjør hva som helst for å få det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Tror min hund ville være hore faktisk... For hun er så opptatt av nærhet, og gjør hva som helst for å få det

visste ikke horer jobbet som horer for å få nærhet :hoho:

Neida jeg bare tuller, var bare morsomt å tolke det slik :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusegutten på 5 år min ville nok ha jobbet i en dyrebutikk på dagtid.

Han passer godt på alle villfuglene i nabolaget og vet hvilke naboleiligheter som har burdyr.

Kanskje vile han ha jobbet i mattilsynet og hjulpet oss å bli kvitt fugleinfluensaen før en kommer (les: spist opp smittekilden).

Hjemme sitter han ved akvariet og passer på fiskene. Prøver de å stikke av så snapper han til glasset med labben. Mulig vaskehjelp også. Han tar seg nemlig av glassvasken utvendig på akvariumet.

Om natten så er vel innbruddstyv/slibrig nattegjest/fotvarmer det som passer han best. Han finner åpne vinduer og tar seg til rette. 7 av naboene har hatt han på besøk (her enda ikke fått kjeft) og han har prøvd å varme senga deres før de skal legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
visste ikke horer jobbet som horer for å få nærhet :hoho:

Neida jeg bare tuller, var bare morsomt å tolke det slik :ler:

Var det nærmeste jeg kom, og et eller annet sted der ute i verden må det da være en hore som er desperat etter nærhet?

Evt kunne hun vært en hjemmeværende mor med ekstremt nære bånd til familien sin, så nære at hun lagde et helvete hver gang alle forsvant ut av huset, og var sykelig overstrømmende hver gang noen av de kom tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Var det nærmeste jeg kom, og et eller annet sted der ute i verden må det da være en hore som er desperat etter nærhet?

Evt kunne hun vært en hjemmeværende mor med ekstremt nære bånd til familien sin, så nære at hun lagde et helvete hver gang alle forsvant ut av huset, og var sykelig overstrømmende hver gang noen av de kom tilbake

Da er hun er italiensk mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nabokatten min kunne vært en hore.

Han (ja, gutt) kaster seg på ryggen hver gang han møter folk og hvis de overser han så følger han etter dem, gjerne helt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror bikkja hadde gjort stor karriere som dykker. Mottoet hennes må være "heller i vann enn på land!"

Helst med hue under overflaten på jakt etter skatter.

Hun hadde også gjort det bra som tigger tror jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Da er hun er italiensk mor!

Ok, da konkluderer vi med at bikkjeskinnet er en italiensk hjemmeværende mor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Ok, da konkluderer vi med at bikkjeskinnet er en italiensk hjemmeværende mor ;)

Ja hun er vel kanskje glad i mat også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Ja hun er vel kanskje glad i mat også ;)

Hun spiser litt dårlig for tiden, men liker å stjele mat - da spiser hun det hun kommer over (søppel, andres mat på bordet etc). Så sånn sett kan hun jo være en italiensk mor som er lommetyv på si' når ungene er på skolen, og mannen, brødrene, onklene, far og svigerfar (samt resten av nabolaget) bedriver mafiavirksomhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nusse hadde bitt politi tror jeg! For hun er veldig på vakt, og passer på terreotriet sitt! Og hun liker å være ute i "felten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaninen min ville uten tvil vært oppdagelsesreisende, fjellklatrer, klovn eller massør. Eventuelt alt på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...