Gå til innhold

Før og etterbilder av brystforstørrelse.


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :)

Håper ikke det allerede finnes en tråd om akkurat dette, fant ingen. Bare om brystforstørrelse generelt sett. Tenkte å ha en tråd hvor de som har operert kunne poste før og etterbilder? Gjerne i bikini om man vil det skal være litt mer "anonymt". Jeg skal ta brystforstørrelse selv, og skal nok begynne med konsultasjoner ved forskjellige klinikker ca i Juli. Om jeg bestemmer meg for inngrepet, kan jeg tenke meg det blir i høstferien, eller tiden rundt der.

Håper noen vil være med å legge ut før og etterbilder, gjerne skrive ved hvor mye dere la inn, hva str dere hadde før kontra nå osv.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde lest den ene før, veldig greit med slike blogger. Hun på blogg nr1. der hadde kjempeflotte pupper. Jeg vil og ha! :)

Jeg hadde faktisk akkurat fått meg D cup før jeg begynte å trene ifjor, hadde en stor c, nå er de blirr mye mye mindre. Var og prøvde bh bare for å sjekke her om dagen og de passet faktisk i en A cup, det såg dog helt feil ut da bhen liksom var så liten ift resten av kroppen... men, den passet.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Jeg la inn silikon for 1 mnd siden, veldig veldig fornøyd! Litt usikker på hvordan man laster opp bilder, da jeg er ny her, men skal prøve å få slengt opp bilde :o)

Jeg la inn 300CC i hvert bryst, jeg er ganske slank, og hadde en liten A før inngrepet. Siden jeg ikke aner hva min nye bh størrelse er, for jeg går fortsatt kun med sportsbh, tipper jeg er en 75c omtrent nå.. Skal dra å på Change å få målt å kjøpe ett lass nytt undertøy! Glede!

Endret av LoveMessage
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Jeg la inn silikon for 1 mnd siden, veldig veldig fornøyd! Litt usikker på hvordan man laster opp bilder, da jeg er ny her, men skal prøve å få slengt opp bilde :o)

Jeg la inn 300CC i hvert bryst, jeg er ganske slank, og hadde en liten A før inngrepet. Siden jeg ikke aner hva min nye bh størrelse er, for jeg går fortsatt kun med sportsbh, tipper jeg er en 75c omtrent nå.. Skal dra å på Change å få målt å kjøpe ett lass nytt undertøy! Glede!

Kjempefine! Men kommer det ikke noe arr? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lest den ene før, veldig greit med slike blogger. Hun på blogg nr1. der hadde kjempeflotte pupper. Jeg vil og ha! :)

Jeg hadde faktisk akkurat fått meg D cup før jeg begynte å trene ifjor, hadde en stor c, nå er de blirr mye mye mindre. Var og prøvde bh bare for å sjekke her om dagen og de passet faktisk i en A cup, det såg dog helt feil ut da bhen liksom var så liten ift resten av kroppen... men, den passet.... :sukk:

Nei, hun har hysterisk alt for store HerLYSERDetSilikonPupperPåMilsAvstand pupper...

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hun har hysterisk alt for store HerLYSERDetSilikonPupperPåMilsAvstand pupper...

Gutter er rare.... Jeg synes de så helt perfekte ut. Ikke på det øverste bildet, men bildet i innlegg nr.2 fra toppen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er rare.... Jeg synes de så helt perfekte ut. Ikke på det øverste bildet, men bildet i innlegg nr.2 fra toppen...

Nei, gutter er genetisk programmert til å like pupper. Da bli vi grinete når ødelagte pupper betraktes som fine av kvinnfolk totalt uten peiling på hva menn faktisk liker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har hysterisk alt for store HerLYSERDetSilikonPupperPåMilsAvstand pupper...

Helt enig. De ser steinharde og veldig plastikk ut, som på en barbiedukke. :/

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gutter er genetisk programmert til å like pupper. Da bli vi grinete når ødelagte pupper betraktes som fine av kvinnfolk totalt uten peiling på hva menn faktisk liker.

Hun var jo kjempefin!!!! :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. De ser steinharde og veldig plastikk ut, som på en barbiedukke. :/

= perfekt. Jeg synes de var dritfine. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine! Men kommer det ikke noe arr? :klo:

Siden jeg la inn innleggene rundt areola, blir det minimalt med arr, nermest usynlig :)

Jeg har i alle fall ikke tatt silikon for mannen sin del, han likte de som de var. Det han ikke likte var at jeg selv mislikte dem så mye. Men etter ett år med masse komplekser, dårlig sexliv, dusjing på badeland med bikinioverdelen på fordi jeg ikke greide ta den av fordi puppene mine var helt forferdelig. Nå har jeg absolutt fått en ny selvtilitt på det punktet. Erfaringsmessig er det jo jenter som er fornøyde med seg selv menn tenner på, uansett om det er ekte pupper eller "falske" :) Jeg elsker i alle fall puppene mine nå!:) Og nå kan jeg fylle ut en vanlig BH, og gå med kjoler!!!:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym

Hei! Jeg syntes puppene var kjempefine! Jeg skal ta operasjon nå på torsdag, og gruer meg veldig! Har llitt større enn hva du hadde før, bare etter og ha ammet 2 barn.. Ble anbefalt 300-325 og er sååå usikker på hvor mye jeg skal ta!:/ har jo løs hud oger veldig redd for å ta for lite da der kan se stygt ut, men også redd for å ta for mye, da jeg ikke vil at det skal se falskt ut.. Håper andre også deler bilder!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg syntes puppene var kjempefine! Jeg skal ta operasjon nå på torsdag, og gruer meg veldig! Har llitt større enn hva du hadde før, bare etter og ha ammet 2 barn.. Ble anbefalt 300-325 og er sååå usikker på hvor mye jeg skal ta!:/ har jo løs hud oger veldig redd for å ta for lite da der kan se stygt ut, men også redd for å ta for mye, da jeg ikke vil at det skal se falskt ut.. Håper andre også deler bilder!!:):)

:filer:

Se mitt første innlegg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:filer:

Se mitt første innlegg...

Hvis du ikke har et før og etter bilde å komme med og syns silikonpupper er så grusomme kan du vel heller holde deg borte fra tråden . Aldri vært borti noen som har et slikt sykelig oppheng i pupper. Du burde nesten søke hjelp... Det er tydelig sterk angst inni bildet her. Har du vært utredet for nevroser?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er jente, og helt enig med BM2. De puppene var ikke noe fine i det hele tatt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Hvem bryr seg om hva du som jente eller gutt mener? Hva gjør dere på denne tråden uansett?? Hun spørr om før og etterbilder, erfaring fra andre, faen ikke deres meninger eller deres stygge kommentarer! Skaff dere et liv, evt ny personlighet!!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... for noen svar fra noen av mannfolka! :fnise:

Jeg brukte laaaang tid på å fortelle min kjære at jeg ville operere meg, fordi jeg vet han ikke liker sånn og er MER ENN NOK fornøyd med mine som jeg har fra før av. Men til syvende og sist er det MIN kropp og MITT valg. Så det er langt ifra pga han, eller andre menn, jeg velger å forstørre brystene mine.

Jeg hadde en D cup før jeg startet og trene... og nå har jeg A-B cup, da forstår du/dere(som kom med kommentarene) at det er veldig uvant for meg og ha så små pupper som jeg har nå. Det ser rett og slett feil ut til min kropp, det harmonerer ikke.

Jeg synes må bryster kan være kjempefint! Det er elegant, sporty og rent... og ganske sexy. Men det er ikke alle som kler det, og det er opp til hvert enkelt mennekse å velge hva de vil gjøre med sin egen kropp.

Jeg, og flere andre, velger å forstørre brystene mine, slik at de blir like store som de var før.. og som jeg alltid har vært vandt med. Enkelt og greit, finito finale ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...