Gå til innhold

Rotet bort pass! Fly får om 6 timer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...Og som vanlig er det flust med strenge formaninger fra folk som selvsagt aldri har begått en feil i livet selv :) Vi snakkes om en 20 års tid, når dere har stiftet familie, vært i arbeidslivet en stund med en ekstremt krevende jobb.



Anonymous poster hash: 4e1e5...0a7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dårlig at du ikke fikk det på dagen, jeg mistet mitt pass rett før jeg skulle på reise og da fikk jeg pass på 2 timer. Kostet meg 900 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du booket om billetten din TS?



Anonymous poster hash: 4ca01...15e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man kommer vel ikke til USA med nødpass?

Nope. Dessutan må ein ha ein godkjent esta-søknad, som jo også er avhengig av passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Det som sannsynligvis skjer nå er at du ikke finner passet, må booke om flyet og så styrter flyet du skulle vært på i dag. Da blir du førstesidestoff i avisene i morgen, med overskrifter som "Rotet bort passet - overlevde" eller "Jeg er i live fordi jeg er en rotekopp".

Anonymous poster hash: dc922...885

Med tanke på hva som har skjedd med flyet fra GermanWings så må dette være den mest upassende kommentaren jeg har lest på lenge. :trist:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du flaks i uflaksen TS? Er flyet ditt innstilt grunnet været, og du er ombooket til i morgen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dårlig at du ikke fikk det på dagen, jeg mistet mitt pass rett før jeg skulle på reise og da fikk jeg pass på 2 timer. Kostet meg 900 kr.

Det er ikke "dårlig" at man blir behandlet som absolutt alle andre, lille prinsesse.

Anonymous poster hash: 27444...525

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke "dårlig" at man blir behandlet som absolutt alle andre, lille prinsesse. Anonymous poster hash: 27444...525

Jo, det er dårlig at de på passkontoret ikke viser skjønn. Hun skulle til USA, hun kan ikke bruke nødpass, og hun møtte opp tidlig på passkontoret. Det er ikke noe problem, og personen i kassen var urimelig når han/hun nektet henne.

Er forresten sykt lei av sånne hersketeknikker. Du blir ikke kul selv om du oppfører deg som en mobber på barneskolen.

Endret av Pompom
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lot det ikke gå. Sier at jeg kan få det i morgen. Tror det hadde med personen i skranken å gjøre.. :-( der mistet jeg flyet mitt

Anonymous poster hash: e135e...d16

Huff, hvordan blir det da? Må du betale full pris for plassen du ikke kom deg på? Eller fikk du endret dag bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å lete i bilen også. Og i alle jakkelommer.

Og hør med en "synsk"..



Anonymous poster hash: eb5ba...ae9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du booket om billetten din TS?

Anonymous poster hash: 4ca01...15e

Nei :-( måtte bruke forsikring, og kjøpe nye billetter.

Anonymous poster hash: e135e...d16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke inn i usa med nødpass heller .....



Anonymous poster hash: f3bf8...625
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en fast plass passet alltid er på. Tar det ut derfra og legger det i sekken eller vesken når jeg skal ut å reise. En dårlig idé å la passet ligge å slenge. Nå lærer du til neste gang. Viktig å passe godt på passet sitt :)

Finn en plass der du alltid har passet lignende. Husker du hvor du så det sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fast plass til reiseting. Der har jeg pass, reisevesker, parlører/turistbøker og andre ting vi bruker kun på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at du ikke folk hjelp. Så lenge du var der før 12 skal det være mulig.

Hilsen hun med kjæreste som jobber der

Anonymous poster hash: 08d50...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke fikk hjelp... Autocorrect! Arg

Anonymous poster hash: 08d50...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er dårlig at de på passkontoret ikke viser skjønn. Hun skulle til USA, hun kan ikke bruke nødpass, og hun møtte opp tidlig på passkontoret. Det er ikke noe problem, og personen i kassen var urimelig når han/hun nektet henne.

Er forresten sykt lei av sånne hersketeknikker. Du blir ikke kul selv om du oppfører deg som en mobber på barneskolen.

Det er en grunn til at det må bestilles en stund før. Hva om det var 10 andre som dukka opp før nødpass?

Anonymous poster hash: ec0f8...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at det må bestilles en stund før. Hva om det var 10 andre som dukka opp før nødpass? Anonymous poster hash: ec0f8...6d4

Jeg snakker ikke om nødpass. Jeg snakker om vanlig pass, og ja det er vel da man utviser skjønn. Tviler på at det var 10 andre som trengte pass fort på morgenen den dagen.. Det er ikke akkurat fellesferie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om nødpass. Jeg snakker om vanlig pass, og ja det er vel da man utviser skjønn. Tviler på at det var 10 andre som trengte pass fort på morgenen den dagen.. Det er ikke akkurat fellesferie.

Eh vel når man vet hvor mange som faktisk ber om nødpass, så ville det bli et uhorvelig rush for å få vanlig pass hvis det faktisk viste seg at man kunne klare å få til dette på dagen.

Men uansett mener det faktisk er fysisk umulig å få gjort det, uansett hvor stor velvilje de på passkontoret måtte ha, for passet utstedes vel ikke på det enkelte passkontor men på et sentralt kontor som så sender det hjem til vedkommende. Derfor er det faktisk fysisk umulig å få det utstedt på stedet der og da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...