Gå til innhold

Rotet bort pass! Fly får om 6 timer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre????????????????? UMULIG å få det på dagen? Skal til USA hvor man må ha orginalpass og nødpass ikke hjelper!!!! Heeelt krise-umulig? Å møte opp klokken 08.00 å spørre pent??!!!!! Jeg har lett i flere dager, kommer ikke til å finne det innen 6 timer!!!

Anonymous poster hash: 8262d...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Well dat sucks hard, tror ikke du får reist til USA med det første med mindre du er dødsheldig (sannsynligheten for det er nok lik 0.00001%). Hadde jeg vært deg hadde jeg klappet sammen dataen nå og leita som f.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg ned! Deretter starter du med å tenke gjennom når du sist brukte det eller så det.



Anonymous poster hash: ca6b0...af4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nytt pass kommer gjerne i posten iløpet av 3-4 dager utenfor sesong, så du må bare komme deg på politistasjonen og bestille nytt og så booke om flyet/bestille ny billett.

Frem til flyet drar så må du bare lete:

Gammel veske som du kan å brukt på tidligere reiser

Ryggsekk

Jakke som du ikke har brukt siden forrige reise

Nattbord

Kanskje den har falt bak en skuff hvis du har pleid å ha den i en skuff. Dra ut skuffene og se

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer du deg ikke dit. Nødpass gies ikke ofte til gjemt og mistet pass. Burde tenkt på litt før. Men dyr lærdom.

Anonymous poster hash: c1f56...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuppesjura

Hvis du har lett i flere dager burde du ha bestilt nytt pass for flere dager siden. Som regel kommer passene i posten over natten..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som sannsynligvis skjer nå er at du ikke finner passet, må booke om flyet og så styrter flyet du skulle vært på i dag. Da blir du førstesidestoff i avisene i morgen, med overskrifter som "Rotet bort passet - overlevde" eller "Jeg er i live fordi jeg er en rotekopp".



Anonymous poster hash: dc922...885
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min som jobber på passkontorer sier at det ikke er umulig å få det til, men da må du være der asap. Dette gjelder Oslo

Anonymous poster hash: 08d50...676

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i alle fall helt umulig å komme seg til USA uten passet. Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være troll. For hvorfor i huleste har ikke TS fått ordnet med nytt pass dager siden?? Helt klin umulig å komme inn i USA uten gyldig pass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moral of the story: Alltid oppbevare pass på samme sted mellom hver reise, da vet man alltid hvor man har det, samt undersøke om passet ligger der og er gyldig før man bestiller reise.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moral of the story: Det er ikke alt man kan grine seg til her i verden selv om man er jente.



Anonymous poster hash: 27444...525
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min som jobber på passkontorer sier at det ikke er umulig å få det til, men da må du være der asap. Dette gjelder Oslo

Anonymous poster hash: 08d50...676

De lot det ikke gå. Sier at jeg kan få det i morgen. Tror det hadde med personen i skranken å gjøre.. :-( der mistet jeg flyet mitt

Anonymous poster hash: e135e...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her er planen:

1. Kom deg ned på passkontoret NÅ. Forklar situasjonen og hør om det er overhodet mulig å få nytt pass før avreise.

2. Hvis passkontoret ikke kan hjelpe deg, begynn i et hjørne av leiligheten og let overalt. Og da mener jeg virkelig over alt, ikke la en centimeter forbli usjekket, uansett hvor usannsynlig det er at det er der. Sjekk i fryseren, inni sko, under bokhyller, bak bøker osv., altså virkelig overalt.



Anonymous poster hash: ee9f7...0f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lot det ikke gå. Sier at jeg kan få det i morgen. Tror det hadde med personen i skranken å gjøre.. :-( der mistet jeg flyet mitt

Anonymous poster hash: e135e...d16

Det er ikkje personen på passkontoret sin feil at du prøver å løyse passproblemer seks timer før flyavgongen din til USA.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelper ikke å spørre pent nei. Er flere som har opplevd det samme som deg, og hadde det bare vært å spørre pent i skranken, så hadde nok flerr gitt blaffen i å ta med pass hvis det var så enkelt.

Endret av got2go
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke å spørre pent nei. Er flere som har opplevd det samme som deg, og hadde det bare vært å spørre pent i skranken, så hadde nok flerr gitt blaffen i å ta med pass hvis det var så enkelt.

Så enkelt? Betalte 450 kr. Ps. Får pass i morgen.

Anonymous poster hash: e135e...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lot det ikke gå. Sier at jeg kan få det i morgen. Tror det hadde med personen i skranken å gjøre.. :-( der mistet jeg flyet mitt

Anonymous poster hash: e135e...d16

Nei, det hadde med deg å gjøre og at du ikke sjekket at du hadde pass før dagen du skulle reise.

Anonymous poster hash: 27444...525

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde med deg å gjøre og at du ikke sjekket at du hadde pass før dagen du skulle reise.

Anonymous poster hash: 27444...525

Det holder nå. Trenger ikke gni det inn.

Tipper ts har lært leksa si.

Du har min medfølelse, i hvert fall! :)

Anonymous poster hash: ecfa6...380

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...