Gå til innhold

wicca


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pi uten tryll

Magica:

Det du gjør er til forveksling lik det jeg gjør, men jeg gjør det minst en gang i uken, og uten kanel.

Setter meg ned med regninger og en kopp kaffe, og i fred og ro planlegger økonomi og regningsbetalinger i tiden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis dør ingen kjære slektninger sånn at det er arvepenger som kommer din vei... ;) Kan lett skje.

Endret av Vinga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe med kanel er kjempegodt, og siden jeg har vært på kurs i helgen og lært at det meste kan fikses med ens egen hjerne og innstilling, så ser jeg ikke bort fra at litt kaffetryll kan hjelpe på min situasjon.

At det finnes mennesker der ute som er så kjedelige i sjelen sin at de ikke tror på noe som helst har ikke jeg tenkt å bry meg om. Jeg VET at hjernen er en vidunderlig ting. ;)

Jeg skal fortelle dere hvordan det går om litt tid.

Den mynten i en skål får jeg vente med til det tilfeldigvis er fullmåne og stjerneklart samtidig neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til.... Høres ut som en rimelig ufarlig formel. (Hmm, søndagsmorgenskaffe med kanelsmak hadde kanskje vært godt? *tenke på det til i morgen* )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ved å bruke slike formler risikerer man at nære slektninger dør, for at du skal motta penger. Om man følger wicca så sies det at man ikke skal gjøre noe for egen vinning, og ting slår 3 ganger tilbake.

Vær forsiktig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinga
Ved å bruke slike formler risikerer man at nære slektninger dør, for at du skal motta penger. Om man følger wicca så sies det at man ikke skal gjøre noe for egen vinning, og ting slår 3 ganger tilbake.

Vær forsiktig! :)

My point exactly ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja
Ved å bruke slike formler risikerer man at nære slektninger dør, for at du skal motta penger. Om man følger wicca så sies det at man ikke skal gjøre noe for egen vinning, og ting slår 3 ganger tilbake.

Tull, dette er bare skremselspropaganda, og det har lite med ekte wicca å gjøre, 3-fold-loven er hovedsaklig ett "popheks"-fenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tull, dette er bare skremselspropaganda, og det har lite med ekte wicca å gjøre, 3-fold-loven er hovedsaklig ett "popheks"-fenomen.

Feil! Jeg har tidligere praktisert wicca og vet at dette er et faktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Hva mener du med det? Kan du dokumentere trefoldloven? Isåfall venter jeg spent... Har selv praktisert magi i flere år, og det har aldri fått slike konsekvenser, selv ikke når jeg har gjort det med negative hensikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Faktisk så har jeg pent erfart at dette stemmer, da jeg prøvde en "enkel" "spell" som skulle skaffe meg litt penger. Pengene fikk jeg, men til en veldig høy pris. Vil forsåvidt ikke gå mer inn på det. Det er jo opp til hver enkelt å avgjøre om de tror på det eller ikke. Jeg bare sier at enda du ikke har erfart det enda så burde du være litt forsiktig med akkurat sånn type magi.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bowiedigger
At det finnes mennesker der ute som er så kjedelige i sjelen sin at de ikke tror på noe som helst har ikke jeg tenkt å bry meg om. Jeg VET at hjernen er en vidunderlig ting.  ;)

Jeg tror hverken på Jesus eller det dere kaller wicca, men du er faktisk veldig sneversynt om du derfor mener jeg er et kjedelig menneske. "Kjedelig" går på andre ting enn om man tror på trolldom eller ei, og du har levd lenge nok til å vite det, Mysan.

Min hjerne er en vidunderlig ting, og jeg vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Magica fra Tryll_*
Ved å bruke slike formler risikerer man at nære slektninger dør, for at du skal motta penger. Om man følger wicca så sies det at man ikke skal gjøre noe for egen vinning, og ting slår 3 ganger tilbake.

Vær forsiktig! :)

Siden jeg har praktisert wicca, kjenner jeg selvsagt til dette, og hvis du leser "formelen" min så ser du at jeg har tatt høyde for det:

- Jeg sier "gi meg det jeg trenger" - altså ber jeg ikke om mer enn jeg trenger. Det er ikke snakk om vinning, men å dekke behov. (merk deg forskjellen på å trenge/behøve og å ønske)

- Jeg sier også "la det så være rett, det som jeg har bedt" - og dette er en standard-klausul innen wicca-spells, en slags forsikring. Du får det du ber om, og ber du om at det skal være rett, så får du bare det som er rett. Er tanken bak.

Igjen: jeg tror ikke på dette lenger, men siden jeg vet det er folk som følger wicca her inne, synes jeg det kan være greit å forklare dette nøye.

PS: Jeg lagde en gang en kjærlighetsformel og endte opp med en stalker. Det var sikkert tilfeldig, men siden den gang har jeg vært ekstra forsiktig med hva jeg ønsker meg her i livet, med og uten formler til hjelp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...