Gå til innhold

Hva jeg har bestemt meg for etter å lest om menn som går alene, barnløse og uten forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da synes jeg at det ville være mer fornuftig av deg å få et forhold til en annen mann, så kan dere adoptere et barn sammen - da er ingen av dere alene, barnløse og uten forhold! ;)

Det blir nok ikke helt det samme. Isåfall måte du byttet mannen med ei dame, så adoptert.

Anonymous poster hash: 9b93a...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir nok ikke helt det samme. Isåfall måte du byttet mannen med ei dame, så adoptert.Anonymous poster hash: 9b93a...555

De kan ha et platonisk forhold - ingen sier at de må ha sex. Dessuten har denne brukeren mye å utsette på damer som har barn og mye til overs for menn med dårlig utdannelse.

Om han finner seg en likesinnede slår vi to fluer i ett smekk og slipper sikkert enda en som skriver tusenvis av innlegg om temaet, med den samme vinklingen.

Endret av absinthia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den samme som har skrevet om dette, og ville bare skrive konklusjonen min.

Grunnen til at jeg tar dette så ilt er fordi jeg synes verden er blitt så urettferdig. Ikke bare blir damer hjelpt opp og i mente i alle deler av livene sine. Fra ha en kvinneskole, til å få evig med hjelp i alle deler av livet, til å stjele penger av barnløse menn gjennom skatten.

Imens sitter menn i toppen og koser seg og hjelper damer. Gir de alt de ønsker gjennom politikk. De som ikke er politikere er også i en god stilling og koser seg med sine peivilegium.

De nedereste av den mannlige befolkningen, de gode sjelene. Blir så sittende med mindre enn gruppen noen gang har hatt. Siden nå ønsker ikke damer en gang å være med de, ikke mindre blir de tvunget til å betale for alt likevel.

Så derfor kommer jeg til å for det første aldri ansette flerkullsfedre dersom jeg starter en bedrift, alltid stemme på parti som vil fjerne støtte til foreldre, spesielt alenemødre. For de som skader de øvrige klasser, selv om jeg skulle bli en del av de. Helst ikke ha noe med disse øvrige klassene å gjøre i det hele tatt. Og jeg hater Norge.

Anonymous poster hash: 9b93a...555

SÅ FLYTT UT, OG FÅ DET OVERSTÅTT. Makan til grining og syting!

Anonymous poster hash: 9040e...1dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg ts. Norge er et land som liker mest kvinner med barn og de som er kommet langt i livet. Det er bare urettferdigheter her i landet. Så mange egoister det finnes i Norge også. Folk skal bare ha og ha, og være mest mulig perfekt. Av og til er jeg glad for at jeg ikke er helt norsk. Er også glad for alle de gode menneskene som bor i Norge.

Du har snart unge, du har ikke rett til å klage ifølge TS :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke ansette flerkullsfedre siden du selv ikke har barn, de har tatt fra deg din mulighet til å etablere seg. I tillegg ønsker du å fra støtte til foreldre, især til alenemødrene.

Du liker ikke alenemødre, de er alle som en skyld i sin egen skjebne og har alle som en valgt bort barnefar. For menn er ikke utro, de forlater ikke sin familie for en annen kvinne, de blir alltid kastet ut og får aldri lov til å ha kontakt med sine barn. Ingen alenemødre jobber, alle får som kjent i hue og rævva fra trygdevesenet. Og ingen menn dør fra sine barn slik at mor blir sittende alene, så slemme er nemlig ikke menn.

Du liker ikke flerkullsfedre, med tanke på hvor fæle kvinner er så er det i grunnen rart at de tør å få barn med flere kvinner. For kanskje også den nye damen kommer til kaste han ut og ikke la han få ha kontakt med barna sine. Så egentlig burde du synes synd på flerkullsfedrene og gi dem jobb sånn at inntekten deres er sikret når de igjen blir kastet ut av barnemor.

Jeg har hatt mine dårlige erfaringer med menn og er ikke den som har hatt lengst kø av menn utenfor inngangsdøren min men jeg føler ikke for å kritisere menn sønder og sammen av den grunn.



Anonymous poster hash: fd4c1...a93
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...