Gå til innhold

Juridisk abort/Fraskrivelse av farskap - litt praktisk lobbyhjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Engelsken er hysterisk bra, fikk sånn The Julekalender-stemme i hodet da jeg leste innlegget :skratte:

"a little on the way"

"they lied to, ikke sant. Its swindle"

Oh no, father rather. It is of course juridicule abortion, not juridish. What was it I thought?

It's difficult, ikke sant.

Anonymous poster hash: c5706...1ad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ts er jo selvsagt ironisk, men pga dette engelske innlegget.. vel :skratte: mister en del der dessverre

Anonymous poster hash: 29acd...de0

Dessverre kreves det intelligens for å få ironi til å funke skriftlig....

Anonymous poster hash: 4378c...269

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette med juridisk abort, altså fraskrivelse av farskap, samvær og alle økonomiske forpliktelser, åpenbart er noe som engasjerer enkelte av mennene her, så tenkte jeg å hjelpe dem litt på vei. Problemet er visst at kvinner narrer dem til å bli fedre. Ikke nok med at noen kvinner sier at de bruker pillen og så viser det seg at den ikke virket. Neida, andre sier at de tror at de ikke kan få barn, men så blir de gravide likevel og forventer at mannen skal stille opp. Mannen lot selvsagt være å bruke kondom fordi han trodde at hun ikke kunne bli gravid. For disse mennene er det ikke tilstrekkelig å være seg bevisst at konsekvensen av å ha samleie er at det kan bli barn av det. Grunnen er nemlig den at i enkeltes hode® finner vi de høyst relevante, skremmende og hyppig forekommende eksempler på verpesjuke kvinner som drar kondomer ut av søpla og setter spermen inn i skjeden med en sprøyte eller runker menn for å få sæd på hånda sånn at de kan stappe den inn i slufsa og gro en baby.

Siden juridisk abort trolig vil være på kant med barnekonvensjonen og det ikke er noe i det norske lovverket som beskytter menn mot å bli narret av babysyke damer som sier at de bruker pillen når de kaster den i do, så tenkte jeg å hjelpe disse mennene litt på vei i de høyere internasjonale organer. Så her er min lille appell på engelsk.

Anonymous poster hash: c5706...1ad

Slikt skjer jo hele tiden, så hvorfor i all verden trodde mannen det? Er han dum kanskje?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no, father rather. It is of course juridicule abortion, not juridish. What was it I thought?

It's difficult, ikke sant.

Anonymous poster hash: c5706...1ad

Så det er det "faen heller" heter på engelsk. Det kan det jo være nyttig å vite.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slikt skjer jo hele tiden, så hvorfor i all verden trodde mannen det? Er han dum kanskje?

Du er inne på noe der. I likestillingens navn er det på tide å gå på barrikadene for dumme, kåte menn. Hvem er det egentlig som taler deres sak?

Anonymous poster hash: c5706...1ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er det "faen heller" heter på engelsk. Det kan det jo være nyttig å vite.

Det er den mildere varianten "fader heller" selvsagt. Rimer gjør det også.

Anonymous poster hash: c5706...1ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars bekjent av meg:

Gift mann, kone spør om han ønsker at de skal prøve å få barn snart etter ett års ekteskap. Mannen sier nei, det passer ikke og de har en del problemer som ikke skal løses med et barn. To-tre uker senere kommer det frem at hun er gravid og sluttet på pillen for x antall tid siden. Ble skilsmisse, han ble lurt til farskap. Hvorfor? Fordi han tjente veldig bra, og hun ville sikre den økonomiske støtten fra han. I TILLEGG kommer det senere frem at dama har vært utro i flere år (!).

OG DET ER MANNEN SOM MÅ BETALE FOR KVINNERS FAENSKAP?? Ja til juridisk abort for menn :(



Anonymous poster hash: 26aa4...7db
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars bekjent av meg:

Gift mann, kone spør om han ønsker at de skal prøve å få barn snart etter ett års ekteskap. Mannen sier nei, det passer ikke og de har en del problemer som ikke skal løses med et barn. To-tre uker senere kommer det frem at hun er gravid og sluttet på pillen for x antall tid siden. Ble skilsmisse, han ble lurt til farskap. Hvorfor? Fordi han tjente veldig bra, og hun ville sikre den økonomiske støtten fra han. I TILLEGG kommer det senere frem at dama har vært utro i flere år (!).

OG DET ER MANNEN SOM MÅ BETALE FOR KVINNERS FAENSKAP?? Ja til juridisk abort for menn :(

Anonymous poster hash: 26aa4...7db

Hvorfor giftet han seg med et slikt vesen? Høres veldig rart ut.

Ta en DNA-test. Kanskje han slipper å betale barnebidrag.

Skjønner ikke hvorfor det kalles jurdisk abort for menn, det er bare ja til at samfunnet skal betale for andre menn sine barn. Si det som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns engelsken din er genial TS!

Women lie to men to get a baby so that they can be rich on money they get from the state and the man they lied to, ikke sant. It is swindle.

Some psychotic womans are so werpsick

:fnise:

Sånn ellers er jo dette et veldig vanskelig spørsmål. I noen tilfeller kan man mene at mannen klart bør ha krav på en juridisk abort, men å lage regler rundt dette, som er retterferdige og tar høyde for alle de komplekse situasjonene som kan oppstå, tror jeg er veldig vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fornærmelse, synes jeg. Jeg la faktisk mye arbeid i få den teksten akkurat sånn som den ble. Men jeg sjekket faktisk hva google translate ville foreslå for fitteskatt, og en eller annen smarting har altså lagt inn pussy tax.

Anonymous poster hash: c5706...1ad

Jeg trodde man oftest kalte det for kukskatt? Du vet, skatt for å ha kuket?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argumentene er tatt rett ut fra et par tråder på forumet, faktisk. Jeg synes jeg har sammenfattet synspunktene deres ganske bra, jeg.

Anonymous poster hash: c5706...1ad

Jeg syns du har gjort en veldig bra jobb med det. Dette er hele begrunnelsen og alle argumentene for hvorfor menn bør kunne kreve "juridisk abort" så de ikke blir lurt til å bli fedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke siter meg, og kall det synspunktene deres.

Det er engelsken som gjør det hele utrolig. Det er underholdende definitivt, men kan ikke tas seriøst. Det er jo omtrent direkte oversatt fra norsk til engelsk uten å tenke over at setningsoppbygningen er svært ulik.

Jeg er uenig. Hun har tydelig tenkt ganske nøye gjennom akkurat det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars bekjent av meg: Gift mann, kone spør om han ønsker at de skal prøve å få barn snart etter ett års ekteskap. Mannen sier nei, det passer ikke og de har en del problemer som ikke skal løses med et barn. To-tre uker senere kommer det frem at hun er gravid og sluttet på pillen for x antall tid siden. Ble skilsmisse, han ble lurt til farskap. Hvorfor? Fordi han tjente veldig bra, og hun ville sikre den økonomiske støtten fra han. I TILLEGG kommer det senere frem at dama har vært utro i flere år (!). OG DET ER MANNEN SOM MÅ BETALE FOR KVINNERS FAENSKAP?? Ja til juridisk abort for menn :(Anonymous poster hash: 26aa4...7db

Hvis hun har vært utro så er det muligheter for at han ikke er faren da? Han kan jo kreve en DNA test. Husker jeg leste om en fyr som sto frem i avisa med DET triste blikket og flere regninger i hånda fordi han hadde betalt barnebidrag til feil unge i snart 18år eller noe før han tok DNA test. Snakk om å være idiot, man venter jo ikke nærmere 20år på å ta testen,ta den med en gang,er den ikke din så slipper du ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis hun har vært utro så er det muligheter for at han ikke er faren da? Han kan jo kreve en DNA test. Husker jeg leste om en fyr som sto frem i avisa med DET triste blikket og flere regninger i hånda fordi han hadde betalt barnebidrag til feil unge i snart 18år eller noe før han tok DNA test. Snakk om å være idiot, man venter jo ikke nærmere 20år på å ta testen,ta den med en gang,er den ikke din så slipper du ansvar.

Ehhhh, du vet at mor tidligere kunne nekte at det ble tatt DNA-test av barnet, ikke sant? Så hvem er idioten?

Anonymous poster hash: ada5a...a2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotiske mannfolk som stapper kuken i vepsebolet. Skyld dere selv.

Anonymous poster hash: aa68e...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest skremmende er vel hvor mange i denne tråden som IKKE skjønte at det var en trolletråd.

Anonymous poster hash: 1d153...641

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...