Gå til innhold

HVORFOR blir visse brukere hatet eller elsket på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Plussehorer = brukere med flere plusser enn deg? :fnise:

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Fordi noen bare elsker å hate. Jeg er en som ofte får hets og blir hatet her inne fordi jeg er frittalende, snakker for høyt om sex og legger ut bilder av puppene.

Ah.. er det ikke deilig å hate :fnise:

Men jeg er også lett å like og får mange positive meldinger på innboks fra både menn og kvinner. Slik er det vel bare. Noen klikker man bedre med enn andre, men jeg hater iallefall ikke noen her inne, selv ikke de som hater meg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi noen bare elsker å hate. Jeg er en som ofte får hets og blir hatet her inne fordi jeg er frittalende, snakker for høyt om sex og legger ut bilder av puppene.

Ah.. er det ikke deilig å hate :fnise:

Men jeg er også lett å like og får mange positive meldinger på innboks fra både menn og kvinner. Slik er det vel bare. Noen klikker man bedre med enn andre, men jeg hater iallefall ikke noen her inne, selv ikke de som hater meg :P

Hvem er det som hater deg da?

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Noen har vel bare større personlighet en andre. Det ser man jo hele tiden i hverdagen og man finner dem på nett.

Det er ikke tvil om at jeg har lagt merke til flere brukere i årenes løp pga sterke meninger eller at de f.eks alltid er saklige og hyggelige i sine svar.

Jeg er en veldig anonym bruker og vil derfor aldri bli nevnt som en som verken er elsket eller hatet. Tvier på at noen har lagt merke til meg her i det hele tatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir man poppis om man legger ut kuk bilder også?

Ikke hvis den er for stor, da kommer alle menn som har mindre til å slenge dritt og alle deres "små kuk elskere" støtter oppom dem. Men du blir populær hos meg da ;):P

Anonymous poster hash: 56dd0...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg kjenner brukeren fra før så er det større sjanse for at jeg leser innlegget deres, og da er det jo større sjanse for at jeg liker noe av det de skriver og da plusser jeg jo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette er noe jeg har syns er dumt, at når noen kommer og kommentarer på en kommentar jeg har skrevet pågrunn av at personen ikke liker meg, slike folk burde holde seg langt unna brukerens kommentar...

Visst man ikke liker en bruker har man 0 interesse i å få noen kommentarer av den personen i en annen tråd, det burde brukere her lære seg å respektere ;) Også har vi de som ikke liker en bruker og stalker brukeren og kommenterer hvert innlegg brukeren poster



Anonymous poster hash: 2a262...138
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en god del likes på diverse innlegg men har nesten ingen besøkende på profilen min. Så jeg er vel ikke spennende nok til å bli tittet på selv om innleggene kan være greie... Er noen få her inne som jeg kan irritere meg over men er jo ingen jeg hater, det er sterkt...



Anonymous poster hash: 910a7...c26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Hvem er det som hater deg da?

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Har fått både elsk og hatmail på innboksen, pluss flere krasse og sjikanerende kommentarer her på forumet. Men jeg bryr meg ikke så mye om det.

Det er hva som skjer i mitt virkelige liv som betyr noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det kan virkelig ikke bry meg mindre hvorvidt noen her inne hater eller elsker min bruker... Dette er kun tidtrøyte en gang i blant der det er greit å mene ett og annet om saker jeg tilfeldigvis finner det betimelig å mene noe om. Det vil for min del aldri bli annet enn et sted man klikker seg inn på for å slå ihjel noen minutter, brukerne er kun ukjente individer jeg aldeles ikke tenker over, annet enn det de skriver der og da, og vil aldri bli noen form for "venner", klikker eller hva nå andre evt får ut av å figurere på et anonymt nettforum.

Er ikke sunt å bli for engasjert i folkene bak alle nickene, avatarene og AB`erne, de kan gjerne holde til i Kina som på andre sida av hekken, like fordømt ukjente og anonyme er de, og det skal de fortsette å være for mitt vedkommende. De som mottar PM av mindre positiv karakter bør overse disse og la være å svare, det er eneste måten å avverge videre hets og plagsomheter...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg legger jo ekstra godt merke til de som er kverulanter eller har veldig spesielle meninger. Ikke at jeg hater dem...men det er nok ikke alle jeg er like stor fan av.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som bare fisker etter plusser.

Og hvordan gjør man det?

Anonymous poster hash: 910a7...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg er verken elsket eller hatet her inne. Ganske nøytral med andre ord. Vet ikke helt om jeg ville likt oppmerksomheten som ville fulgt med begge deler heller.
Legger en del merke til brukere med sterke meninger, både negative og positive. Noen brukere er så ufattelig greie i tillegg, så de liker jeg ekstra godt. Kranglefanter er mer underholdningsverdi om ingenting annet. Blir litt sånn "å, ser at h*n tar del i diskusjon, burde poppe popkorn."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi enkelte liker, eller har en måte å ordlegge seg på som kan provosere? Klart man stikker seg mer ut da enn om man sier seg enig med alle i ett og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...