Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Kollegaen min som har vært inne på kontoret mitt og spurt om selvfølgeligheter og uvesentligheter 19 ganger i dag før lunsj. Greit så er jeg en slags sjef her, men det ER tillatt å tenke selv. Stønn.



Anonymous poster hash: d1772...208
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

folk som tarover sammtale emne når man vil fortelle noe, type
Jeg:"uthuset på hytta brant ned i helga"

andrefolk: "jaa, jeg brant noe hvit saus , skulle lage fiskekaker, i helga og ble så svidd i bond at jeg måtte jo kaste alt sammen, osv osv..."

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som setter seg ved siden av meg på bussen til tross for at det bare er meg pluss 3 andre der, ergo bøttevis med ledige plasser...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kvinner som dette:

g1351655934687512198.jpg

(Bildekilde:weknowmemes.com)

Som er utdannet ved: Livets Harde Skole

Som jobber på: Hjemmeværende mamma <33

Drukner facebook, twitter og instagram med sitater som:

" YES, i'm single. and you'll have to be pretty amazing to change that :jolie: "

" YES, i'm a single mom. what's YOUR superpower? :lur: "

" Single moms - Not all superheros wear capes :heiajente: "



Anonymous poster hash: 7119b...35b
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med ryggsekk på konsert som "danser" fra side til side og slår ned alle rundt seg...

At bussen alltid kjører før jeg har satt meg ned slik at jeg holder på å falle..

At jeg alltid faller for menn som er opptatt:(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retarderte folk i kommentarfeltene i landets nettaviser. Disse folkene går man sannsynligvis forbi på gata hver dag.



Anonymous poster hash: a2647...cee
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FOLK SOM GAAR SAA JAEVLA SAKTEEEEEEEE. Saerli siden jeg bor i Tokyo, det er MYE folk her, og visse tider paa dagen er det umulig aa passere noen, saa man maa bare tilpasse seg tempoet.. gaar rundt og banner inni meg hele tiden :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Når folk ikke klarer å holde seg våkne gang på gang når man skal se en serie eller film og i tillegg nekter for at de sover. Neste episode husker de selvsagt ikke hva som har skjedd i forrige episode og forventer at du skal gi dem en oppsummering. Gjerne mens man prøver å følge med på neste episode :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barselgrupper med barnevogn som stopper midt i veien, om det så er en gågate eller inne på et kjøpesenter, og blokkerer omtrent alle som vil gå der fordi de må stoppe og skravle littegrann.

Smatting. Folk som sitter på bussen og spiser banan eller yoghurt er de verste, de smatter alltid så jævlig at jeg blir nesten voldelig.

Folk som sitter med parfyme/hårspray/neglelakk på kollektivtrafikk. Virkelig?! Ble du født TOTALT uten sosiale antenner? (Altså, folk som påfører det ute blant folk)

Endret av bippo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man står i kø i kassa på matbutikken, og en ny kasse blir åpnet.. Da kan du banne på at den som står bakerst i køen med fullest handlevogn tar løpefart for å komme først fram og dermed sniker forbi hele køen! Dette har jeg irritert meg over utallige ganger...

Anonymous poster hash: 2deb1...d8c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan irritere meg over mye, her er noe:

- Den gamle dama som sniker i butikkøen (hun er kjent for dette) fordi hun er gammel. Når kassadama ber henne gå bakkerst sier personen foran meg " Nei men det er greit" NEI det er ikke greit når denne dama gjør det bevisst VÆR gang. Jeg bruker krykker skal jeg begynne å snike??

- Folk som ikke bruker blinklys.

- Fotgjengere som står å PRATER ved fotgjengerfelt, men de skal ikke over....

- Sykklister

- Folk som kjefter på meg fordi de snubler i krykka mi (Jeg har like mye rett til å gå her som deg, ikke min skyld at du presser deg forbi.

- Neglfiling

- Foreldre som går i avisa pga skrubbsår

- Påstålige kunder-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kviser!!!
Altså ikke på andre, men på meg..
Får alltid kviser på merkelige plasser i ansiktet...som nå: På overleppa av alle plasser! >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smatting, slafsing og når folk slurper når de drikker varme ting. Men det verste tror jeg må være høylytt tyggistygging og folk som snakker med mat i munnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kviser!!!

Altså ikke på andre, men på meg..

Får alltid kviser på merkelige plasser i ansiktet...som nå: På overleppa av alle plasser! >.<

Har hatt det på mye rare plasser. Rarer enn overleppa. Som på øret, inni nesa og på musa.

Men ja det er forferdelig irriterende.

Anonymous poster hash: c86fa...56c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det på mye rare plasser. Rarer enn overleppa. Som på øret, inni nesa og på musa.

Men ja det er forferdelig irriterende.

Anonymous poster hash: c86fa...56c

Hehe når jeg får kviser så er de ikke små :P

Men ofte en svær kul :fnise:

Så ser jo ikke så smart ut med DEN kvisa på overleppa :fnise:

Men heldigvis får jeg kanskje bare kvise 1 gang i måneden i forbinnelse med eggløsning o_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe når jeg får kviser så er de ikke små :P

Men ofte en svær kul :fnise:

Så ser jo ikke så smart ut med DEN kvisa på overleppa :fnise:

Men heldigvis får jeg kanskje bare kvise 1 gang i måneden i forbinnelse med eggløsning o_o

Uff, ja pleide å få noen megakviser før. Sånne som dekket halve haka for eksempel. Haha, tror jeg fått kviser alle steder det går an å få det :)

Anonymous poster hash: c86fa...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...