Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

At man kan skrive veldig gode innlegg, men at man aldri slipper til fordi det finnes andre brukere som også skriver... Og det fører tydeligvis til at det man skriver bare forsvinner, eller noe?

Jada, men vi er flere som aldri slipper til, som faktisk også har gode momenter å komme med. Og når vi blir sablet ned så mye i åpent forum, så kan jeg love deg at vi ikke ønsker å ta det på PM. Takke meg til!



Anonymous poster hash: f9467...6df


  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært at man ikke skal ha barn med på restaurant. Voksne må nemlig få spise i fred uten å risikere krabbene barn som gnager på bordbeinet.

Hmm ja, eller at man selvfølgelig skal få varmet opp medbrakt babymat på restauranter og cafeer selv om det verken er i mattilsynets eller i de ansattes favør. 8 mnd babyer "krever" visst varm mat, og greier simpelthen ikke å få i seg kald mat

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At butikken er i sin fulle rett til å nekte et voksent menneske å kjøpe øl hvis de har med seg en mindreårig på handlinga.



Anonymous poster hash: cf999...613
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

At butikken er i sin fulle rett til å nekte et voksent menneske å kjøpe øl hvis de har med seg en mindreårig på handlinga.

Anonymous poster hash: cf999...613

Notert! Jeg får begynne å handle uten 6-åringen :fnise: Endret av Poirot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Notert! Jeg får begynne å handle uten 6-åringen :fnise:

Jepp. Du skal sannsynligvis lange øl til'n ;)

Anonymous poster hash: cf999...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at man ikke skal ha barn med på restaurant. Voksne må nemlig få spise i fred uten å risikere krabbene barn som gnager på bordbeinet.

Hmm ja, eller at man selvfølgelig skal få varmet opp medbrakt babymat på restauranter og cafeer selv om det verken er i mattilsynets eller i de ansattes favør. 8 mnd babyer "krever" visst varm mat, og greier simpelthen ikke å få i seg kald mat

Joda, mye rart å lære i den tråden. Synes det jeg har uthevet over her var såpass morsomt da, at det var det jeg valgte. :biggrin:

Har lært mer nå. Å spørre om å få varmet opp et glass barnemat kan sammenliknes med å be om å få varmet opp en matpakke eller Fjordland (til voksne).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens menn har så lite testosteron at de har begynt å lukte som kvinner.



Anonymous poster hash: 12337...63a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Det finnes knapt en jomfru over 25 år som har respekt for kroppen sin. (?)

- Det fødes ca. 1000 - 2000 flere gutter enn kvinner hvert år.

(Aha, så frasen "jeg er ikke født i går" har altså noe for seg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Mannen egentlig er ganske underholdende, selv om han selv ser ut til å være kald, sta og distansert.

Mæhæ........ :danse:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det er helt ok å bruke narkotika så lenge man har kontroll, og samtidig studere til å kunne jobbe i barnevernet.

Dobbeltmoralen lenge leve....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er helt ok å bruke narkotika så lenge man har kontroll, og samtidig studere til å kunne jobbe i barnevernet.

Dobbeltmoralen lenge leve....

Oi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle problemstillinger som innebærer rus, går over til å bli en legaliseringsdebatt.



Anonymous poster hash: 0d253...c6d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At kvinner slipper ekstremt lett unna holdninger/meninger der menn lynkjapt ville blitt stemplet som trakasserende, lempfeldige, undertrykkende, ignorante og hoverende slemminger.

Siste eksempel: tråden om Movember. Der skaleres tema glatt ned til om det er en patetisk greie (enkelte) menn driver på med, eventuelt at det er dritsexy med hår i ansiktet.

Likestilling?? Likeverd?? I rest my case :sukk:

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner slipper ekstremt lett unna holdninger/meninger der menn lynkjapt ville blitt stemplet som trakasserende, lempfeldige, undertrykkende, ignorante og hoverende slemminger.

Siste eksempel: tråden om Movember. Der skaleres tema glatt ned til om det er en patetisk greie (enkelte) menn driver på med, eventuelt at det er dritsexy med hår i ansiktet.

Likestilling?? Likeverd?? I rest my case :sukk:

For ikke å snakke om tråden "Hva har dere nektet mennene deres?"

(...)

Hva har dere nektet mennene deres?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At uansett hvor mange tråder om størrelsen på kuk og frøken Fotball Frue som åpnes på Kg, så svarer faentameg folk som om det skulle være første og fuckings eneste tråd i hele forumet om akkurat dette jævla temaet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner slipper ekstremt lett unna holdninger/meninger der menn lynkjapt ville blitt stemplet som trakasserende, lempfeldige, undertrykkende, ignorante og hoverende slemminger.

Siste eksempel: tråden om Movember. Der skaleres tema glatt ned til om det er en patetisk greie (enkelte) menn driver på med, eventuelt at det er dritsexy med hår i ansiktet.

Likestilling?? Likeverd?? I rest my case :sukk:

For noe tull! De fleste kvinnfolka støtter det. Lær å skille ut trolla du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...