Gå til innhold

Har du opplevd lignende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en ubehagelig opplevelse på butikken idag. Jeg stod ved en hylle hvor en ansatt stod og fylte på varer. Da han så meg sa han:

"Åh, den deilige jenta! Jeg blir alltid glad når jeg ser deg! Pleier å se etter deg. Får aldri nok av deilige jenter!"

Da jeg gikk ut og satte meg i bilen så kom han ut av butikken og jeg så han speidet over parkeringsplassen, kanskje jeg er paranoid, men følte at han kanskje så etter meg.

Har aldri flørtet eller snakket overhodet med denne fyren når jeg har handlet der tidligere.

Er dette akseptabel oppførsel av en ansatt og har noen av dere opplevd lignende?

Anonymous poster hash: cfb9f...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han høres ut som om han har fått tiltaksplass fra NAV. Han er sikkert "enkel". Ikke bry deg om det, med mindre han begynner å plage deg. Da sier du fra til butikkledelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som om han har fått tiltaksplass fra NAV. Han er sikkert "enkel". Ikke bry deg om det, med mindre han begynner å plage deg. Da sier du fra til butikkledelsen.

Huff. Farlig å generalisere på den måten med mennesker som er på utplassering på nav.

 

Men enig med den andre påstanden din om at han høres litt enkel ut :)

 

Ville ikke lagt så mye i det med mindre han følger etter deg :P Prøv heller å ta det som en kompliment, men skjønner at du opplevde det litt ubehagelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuell trakassering er aldri akseptabelt. Hadde sagt fra til sjefen med en gang. Du er sikkert ikke den eneste som har blitt snakket til slik



Anonymous poster hash: b3f86...cf1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Farlig å generalisere på den måten med mennesker som er på utplassering på nav.

 

Men enig med den andre påstanden din om at han høres litt enkel ut :)

 

Ville ikke lagt så mye i det med mindre han følger etter deg :P Prøv heller å ta det som en kompliment, men skjønner at du opplevde det litt ubehagelig

Jeg mener ikke at alle som er på tiltak hos NAV er enkle. Det var ikke ment som en generalisering. Men det er et faktum at en del "enkle" personer aldri ville ha kmmet ut i jobb om det ikke var for NAV. De kan fungere greit, men trenge opplæring i hvordan omgås andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke at alle som er på tiltak hos NAV er enkle. Det var ikke ment som en generalisering. Men det er et faktum at en del "enkle" personer aldri ville ha kmmet ut i jobb om det ikke var for NAV. De kan fungere greit, men trenge opplæring i hvordan omgås andre.

Hehe :) Ser poenget ditt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...