Gå til innhold

KG Reboundsentralen (for kvinner)


Gjest Hofmann

Anbefalte innlegg

Pffft, selvsagt kan man vise omtanke, medmenneskelighet, og kjærlighet til en tidligere partner uten at det dermed er sagt at man egentlig ikke er kommet over vedkommende. Man har tross alt elsket denne andre personen, og selv om forholdet gikk fyken, så trenger man ikke la vennskapet gå til hundene.

Ifølge den logikken du legger opp til her, så er jeg egentlig lesbisk og forelska i naboen min, for vi sender også hverandre nussemeldinger daglig, kysser hverandre midt på munnen når vi ses, og sier "Jeg er så glad i deg" støtt og stadig.

Dummeste jeg har hørt. Du kan kalle det hva du vil, bare ikke si det er ferdig.

Anonymous poster hash: 0b21f...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Dummeste jeg har hørt. Du kan kalle det hva du vil, bare ikke si det er ferdig.

Anonymous poster hash: 0b21f...d50

Tullball. Selvsagt kan man være følelsesmessig ferdig med en tidligere partner, men fortsatt ha et nært vennskap til vedkommende.

Dette forutsetter at man er i stand til å skille mellom amorøs og platonisk kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hørtes veldig ut som du var ferdig med eksen da. De aller fleste holder på sånn med en de er følelsesmessig ferdig med. :fnise: :fnise: :fnise:

Anonymous poster hash: 0b21f...d50

Joda, jeg er utrolig glad i xen min som en venn, han har tross alt vært en stor del av livet mitt. Jeg håper han finner den dama som passer med han, fordi han er en herlig kar :) 

 

Nussemeldingene synes jeg er fryktelig morsomt, siden jeg er ganske barnslig og vi vet begge at vi ikke legger så mye annet i det enn at vi er glad i hverandre, vi nusser aldri i virkeligheten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullball. Selvsagt kan man være følelsesmessig ferdig med en tidligere partner, men fortsatt ha et nært vennskap til vedkommende.

Dette forutsetter at man er i stand til å skille mellom amorøs og platonisk kjærlighet.

Selvsagt, men da holder man ikke på sånn. Og jeg gir blanke i hvor kverulerende du er, det forandrer ikke mitt syn uansett. Du kan slutte å skrive til nå.

Joda, jeg er utrolig glad i xen min som en venn, han har tross alt vært en stor del av livet mitt. Jeg håper han finner den dama som passer med han, fordi han er en herlig kar :) 

 

Nussemeldingene synes jeg er fryktelig morsomt, siden jeg er ganske barnslig og vi vet begge at vi ikke legger så mye annet i det enn at vi er glad i hverandre, vi nusser aldri i virkeligheten :)

Ja, det blir spennende å se da, hvordan det går når en av dere går videre, og om den påtatte stemningen fortsatt er like nusselig.

Anonymous poster hash: 0b21f...d50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, men da holder man ikke på sånn. Og jeg gir blanke i hvor kverulerende du er, det forandrer ikke mitt syn uansett. Du kan slutte å skrive til nå.

Ja, det blir spennende å se da, hvordan det går når en av dere går videre, og om den påtatte stemningen fortsatt er like nusselig.

Anonymous poster hash: 0b21f...d50

Vi kommer til å slutte med det da selvfølgelig, det passer seg jo ikke å skrive sånn til en annen da  :laugh:  Men vennskapet kommer til å være som før. 

Det er ganske mange år siden det ble slutt og han har jo hatt dame i mellomtiden, men  vennskapet er fortsatt like sterkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å slutte med det da selvfølgelig, det passer seg jo ikke å skrive sånn til en annen da  :laugh:  Men vennskapet kommer til å være som før. 

Det er ganske mange år siden det ble slutt og han har jo hatt dame i mellomtiden, men  vennskapet er fortsatt like sterkt.

Åja, da slutter dere, siden det ikke passer seg, ikke fordi noen av dere ikke ønsker å fortsette altså.

Det blir spennende å se. Også om dere kommer dere videre da og ikke forblir opphengt i (vennskapet med) eksen.

Anonymous poster hash: 0b21f...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, da slutter dere, siden det ikke passer seg, ikke fordi noen av dere ikke ønsker å fortsette altså.

Det blir spennende å se. Også om dere kommer dere videre da og ikke forblir opphengt i (vennskapet med) eksen.

Anonymous poster hash: 0b21f...d50

Hvorfor ta sånn av for noen hjerter og nussesmiley?  Nei, så fort det kommer andre mennesker inn i bildet, må man ha respekt for dem. Misforståelser og sjalusi kan oppstå og det vil jeg jo selvfølgelig ikke, ønsker ikke å ødelegge hverken for han eller for meg selv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ta sånn av for noen hjerter og nussesmiley?  Nei, så fort det kommer andre mennesker inn i bildet, må man ha respekt for dem. Misforståelser og sjalusi kan oppstå og det vil jeg jo selvfølgelig ikke, ønsker ikke å ødelegge hverken for han eller for meg selv. :)

Ok. Det er det du sier nå. Så får vi se da. :)

Anonymous poster hash: 0b21f...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha jeg dør!!

Får ha det i bakhodet om det noen gang skulle bli slutt mellom meg og samboer :fnise: men da starter jeg heller min egen rebound virksomhet, og da kan jeg love deg at du kommer til å føle på konkurransen! Har allerede en del gode kandidater til utleie, med obligatorisk kurs for alle ansatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det er det du sier nå. Så får vi se da. :)

Anonymous poster hash: 0b21f...d50

Ja, det får vi .   :laugh:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Obs! Viktig melding til alle som har benyttet seg av KG Reboundsentralen:

Det viser seg at vårt teammedlem Veslefrikk har pådratt seg en litt hissig herpes, samt flatlus og en noe mer gøyal syfilis. Viktig at alle dere som har vært i kontakt sjekker dere!

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs! Viktig melding til alle som har benyttet seg av KG Reboundsentralen:

Det viser seg at vårt teammedlem Veslefrikk har pådratt seg en litt hissig herpes, samt flatlus og en noe mer gøyal syfilis. Viktig at alle dere som har vært i kontakt sjekker dere!

Obs.. Sorry?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkje tenk på det. Ein del av jobbenfrivillighetsarbeidet

 

Juridisk rådgiver 

Anonymous poster hash: 809bf...198

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slit du med å kome over eit forhold? Treng du fysisk og emosjonell validasjon? Er du generelt einsam? Frykt ikkje, for no er KG Reboundsentralen her, og me er her for alle dykk kvinner som postar rundt om kring på foraene her, som t.d. "samliv og relasjon", "singelforumet" og "seksualitet".

 

Me kan tilby dykk følgjande:

 

- full diskresjon

- at alt vil gå føre seg på dykkar premiss

- alt frå ei skulder til å gråte på, til ein penis å føre inn i seg

- oppmuntring og lovord

- avslutning av forhold når dykk sjølv ønskjer det

- ingen stalking og anna ubehageleg adferd i ettertid

 

 

Dykk forpliktar dykk kun til følgjande:

 

- gjensidig respekt

- penetrering på eit eller anna tidspunkt før avslutning av forholdet

- reinslighet (med mindre noko anna er avtalt på forhånd)

- klare avtalar

 

 

OBS! Dette er eit non-profit tiltak, og ikkje prostitusjon eller hallik-verksamheit. Me set pris på gåver frå våre klientar, men det er ikkje noko som er forventa eller påkrevd.

 

 

Enn så lenge er det berre meg i arbeidsstokken, så til dykk andre menn her inne: Sleng gjerne inn ein søknad om å vere med i "teamet", og fortel litt om kva dykk har å tilby. Derfrå kan kvinnene på forumet sende ein PM til den i teamet dei trur har mest å tilby akkurat dei. KG Reboundsentralen ynskjer å tilby eit mest mogeleg skreddarsydd tilbod til den enkelte.

 

 

 

KG Reboundsentralen består av følgjande team:

 

Veslefrikk:

 

Namnet seier sitt; Ikkje ein spesielt godt utstyrt kar, men ein god lyttar som set pris på kos og nærhet, både før og etter penetrering. Likar restaurantbesøk og turar i skog og mark, samt TV-spel og konsertopplevingar. Heilt middels når det kjem til massasje og annan romantikk. Kan også tilby pianotimar, men det finst det i så fall eigne ratar for (ikkje ein del av grunnpakken). 5/10 på utsjånadskalaen, 6/10 når det kjem til personlegdom, intelligens og humor. Prinsippfast og integritetsfull. Kjem ikkje til å plage deg etter endt rebound-forhold.

 

Midlertidig suspendert grunna kjønnssjukdomar og generelt ikkje-tilfredsstillande personleg hygiene.

Er det noe action her, da? :transe:

Anonymous poster hash: f69b0...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Walden

Hei!

 

Jeg kan tenke meg å stille som teammedlem

 

Kan skrive litt om meg selv og hva jeg kan tilby;

 

Mann 30, 182, 85kg. Liker sykling og fluefiske og alle andre mulige konservative idretter. Birken og liknende blir for "harry" for meg. Er veldig glad i øl og spesielt pale ale, men holder som regel kjeft om det fordi det er 2000-late. Dyrker krydder på verandaen.

 

Jeg passer for deg som er interessert i å bli forbanna og provosert. Jeg vil lange ut mot velferdsstaten og politisk korrekthet i tide og utide. Kanskje i mens du står i dusjen så stikker jeg hodet inn og sier noe sånt som; "visste du at 100% av alle muslimer voldtar om de får sjansen?" 

Jeg er som regel utilgjengelig for kos og slikt da jeg er notorisk avhengig av å sjekke aksjer og gullpriser. 

Sex er jeg dog klar for når som helst, den eneste ulempen er at jeg har en litt under snittet penis (noe som kanskje kan forklare min store interesse for politikk og ukorrekthet - sint på samfunnet pga min penisstørrelse). For de kvinner som liker analsex så fungerer det desverre også svært dårlig fordi den er ganske tykk. Som en stubbe liksom. 

 

Men ja..heisann. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...