Gå til innhold

GayPride Paraden, hvorfor jeg synes det er ekkelt!


maskineple

Anbefalte innlegg

De oppfører seg som alle andre "normale" par. Forskjellen ligger bare i at de du kaller normale ikke har måttet tåle grov hets, vold, utgenging, trakassering, og voldtekter på grunn av hvem de forelsker seg i.

Så hvorfor skal de ikke få lov til å feire et hvert steg i riktig retning når det kommer til aksept for deres følelsesliv?

 

Grov hets? Hadde de oppført seg skikkelig ville sikkert 99% av denne hetsen ikke eksistert, selvfølgelig vil du bli mobbet om du går i sadokostymer og later som om du ikke er det du er. 

 

Voldtekt? Hva har voldtekt med saken å gjøre? Alle grupper blir vel voldtatt, heterofile kvinner er mest utsatt. Ikke homofile mennesker.... 

 

De har absolutt alle de rettighetene jeg eller du har, det finnes ingen lover idag som diskriminerer mot homofile. Derfor er denne paraden totalt unødvendig og alle som deltar er ute etter oppmerksomhet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grov hets? Hadde de oppført seg skikkelig ville sikkert 99% av denne hetsen ikke eksistert, selvfølgelig vil du bli mobbet om du går i sadokostymer og later som om du ikke er det du er.

Voldtekt? Hva har voldtekt med saken å gjøre? Alle grupper blir vel voldtatt, heterofile kvinner er mest utsatt. Ikke homofile mennesker....

De har absolutt alle de rettighetene jeg eller du har, det finnes ingen lover idag som diskriminerer mot homofile. Derfor er denne paraden totalt unødvendig og alle som deltar er ute etter oppmerksomhet.

Selv om loven ikke diskriminerer opplever de hets fra folk daglig mange steder fortsatt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om loven ikke diskriminerer opplever de hets fra folk daglig mange steder fortsatt

 

Dersom du ikke oppfører deg normalt vil du bli utsatt for hets og mobbing, du kan oppføre deg normalt og gifte deg men en person av samme kjønn. Da vil du ikke oppleve hets. 

 

Men dersom du hopper rundt, har på deg sadokostymer, snakker med gay-stemme, og kler deg unormalt vil du jo selvfølgelig bli mobbet.  

 

Det er ikke noe nytt.  Jeg ble mobbet engang på barneskolen da jeg hadde på meg DonaldDuck genser. 

 

Da forsto jeg det, og har nå klart meg veldig godt siden. Det ser ikke ut som homofile forstår dette....

Endret av maskineple
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Har ingenting imot homofile som oppfører seg som om de vokste opp i hjem med bestikk.

Men slike freakshows som på bildene og videoen gjør meg kvalm.

Slike ødelegger for de normale, og skaper mer splid og problemer enn det fikser mtp homofobene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke oppfører deg normalt vil du bli utsatt for hets og mobbing, du kan oppføre deg normalt og gifte deg men en person av samme kjønn. Da vil du ikke oppleve hets.

Men dersom du hopper rundt, har på deg sadokostymer, snakker med gay-stemme, og kler deg unormalt vil du jo selvfølgelig bli mobbet.

Det er ikke noe nytt. Jeg ble mobbet engang på barneskolen da jeg hadde på meg DonaldDuck genser.

Da forsto jeg det, og har nå klart meg veldig godt siden. Det ser ikke ut som homofile forstår dette....

De oppfører seg normalt til daglig. De kler seg ut for oaraden for å kose seg å ha det gøy. Er det ikke lov å kle seg ut nå? Hver gang det er karneval eller halloween så fortjener de utkledte å bli hetsa og greier?

Er heller de som mobber som bør lære seg å tåle at folk kan skille seg ut. Du står virkelig inne for janteloven du.

Endret av Maleficenta
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De oppfører seg normalt til daglig. De kler seg ut for oaraden for å kose seg å ha det gøy. Er det ikke lov å kle seg ut nå? Hver gang det er karneval eller halloween så fortjener de utkledte å bli hetsa og greier?

Er heller de som mobber som bør lære seg å tåle at folk kan skille seg ut. Du står virkelig inne for janteloven du.

 

Dersom de vil at homofili skal bli normalt og akseptert ville de ha droppet paraden (totalt unødvendig).

 

Homofile har selvfølgelig lov til å gifte seg, men ikke tro for et sekund at du har lov til å oppføre deg ekkelt som denne paraden uten å bli mobbet...

 

Så du bryr deg egentlig ikke om at de gifter seg, du vil at de skal ha rett til å oppføre seg slik iført sadokostymer framfor normale mennesker, og alt dette uten å bli kritisert?...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom de vil at homofili skal bli normalt og akseptert ville de ha droppet paraden (totalt unødvendig).

Homofile har selvfølgelig lov til å gifte seg, men ikke tro for et sekund at du har lov til å oppføre deg ekkelt som denne paraden uten å bli mobbet...

Så du bryr deg egentlig ikke om at de gifter seg, du vil at de skal ha rett til å oppføre seg slik iført sadokostymer framfor normale mennesker, og alt dette uten å bli kritisert?...

Hva du syns er ekkelt er jo ditt problem. Ingen fortjener å bli mobbet. Gidd å bry deg. Det skader ikke deg på noen måte at de kler seg ut. Endret av Maleficenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt verre ting barn blir utsatt for hverdag.



Anonymous poster hash: 948c0...271
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på om du klarer å hoste opp fakta til at det er mange homofile som er pedofile?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de vil at homofili skal bli normalt og akseptert ville de ha droppet paraden (totalt unødvendig).

Homofile har selvfølgelig lov til å gifte seg, men ikke tro for et sekund at du har lov til å oppføre deg ekkelt som denne paraden uten å bli mobbet...

Så du bryr deg egentlig ikke om at de gifter seg, du vil at de skal ha rett til å oppføre seg slik iført sadokostymer framfor normale mennesker, og alt dette uten å bli kritisert?...

Paraden er faktisk viktig. Ikke bare for folk i Norge, men også for å vise andre land. Tror det var politiet i Iran som stoppet paraden de hadde, eller skulle ha.

Ja, det er og skal være lov til å kle seg ut som man vil uten å bli hetset for det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

So what? Det finnes drittsekker ja, men det betyr fortsatt ikke at homofile skal oppføre seg slik uten å bli mobbet. Paraden er ekkel, hva du gjør i ditt eget hjem gir jeg blaffen i.

Så det at de kler seg ut er å oppføre seg som drittsekker? Jeg tror vi to gar ulike definisjoner på hva en drittsekk er...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paraden er faktisk viktig. Ikke bare for folk i Norge, men også for å vise andre land. Tror det var politiet i Iran som stoppet paraden de hadde, eller skulle ha.

Ja, det er og skal være lov til å kle seg ut som man vil uten å bli hetset for det.

 

Nei, paraden er unødvendig. 

 

Iran har også forbud mot å bygge kirker, skal vi begynne å bygge så mange vi klarer for å vise dem noe? 

 

Paraden er en unnskyldning for homofile å oppføre seg slik som hovedinnlegget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, paraden er unødvendig.

Iran har også forbud mot å bygge kirker, skal vi begynne å bygge så mange vi klarer for å vise dem noe?

Paraden er en unnskyldning for homofile å oppføre seg slik som hovedinnlegget.

Ja hvorfor ikke? Muslimene bygger moskeer her så..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

So what? Det finnes drittsekker ja, men det betyr fortsatt ikke at homofile skal oppføre seg slik uten å bli mobbet. Paraden er ekkel, hva du gjør i ditt eget hjem gir jeg blaffen i.

Mobbet?

 

Si meg, er ikke du i stand til å la hyggelige og glade mennesker som utviser stolthet, artige påfunn som ikke skader en døyt, være i fred?

 

Og hvorfor i all verden drar du inn pedofili her?  Eier du ikke skam heller. Sånt skal begrunnes, noe du ikke kan, og du bør heller gå i deg selv, ta deg selv i den høytidlige kraven din, og be noen vaske truten din en god omgang grønnsåpe.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mobbet?

 

Si meg, er ikke du i stand til å la hyggelige og glade mennesker som utviser stolthet, artige påfunn som ikke skader en døyt, være i fred?

 

Og hvorfor i all verden drar du inn pedofili her?  Eier du ikke skam heller. Sånt skal begrunnes, noe du ikke kan, og du bør heller gå i deg selv, ta deg selv i den høytidlige kraven din, og be noen vaske truten din en god omgang grønnsåpe.

 

Slikt som de oppfører seg i paraden synes jeg ikke bør bli akseptert som en "seier". Problemet er at det har blitt så mange militante/ekstreme homofiler at media ikke våger å kritisere ting som alle burde se burde vært uakseptabelt. 

 

Halvnakne småunger som twerker i en parade er ekkelt. 2 Menn i sadokostymer som kliner er ekkelt. Jeg er ikke homofob, jeg synes bare slike ting burde de holdt hjemme. Slik som alle andre normale mennesker gjør. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt som de oppfører seg i paraden synes jeg ikke bør bli akseptert som en "seier". Problemet er at det har blitt så mange militante/ekstreme homofiler at media ikke våger å kritisere ting som alle burde se burde vært uakseptabelt. 

 

Halvnakne småunger som twerker i en parade er ekkelt. 2 Menn i sadokostymer som kliner er ekkelt. Jeg er ikke homofob, jeg synes bare slike ting burde de holdt hjemme. Slik som alle andre normale mennesker gjør. 

Ingen halvnakne småunger i disse paradene, og jeg har vel stort sett, sett de fleste.

 

Driter i hva du synes er ekkelt, hold det for deg selv, spesielt når du blander inn pedofili ol, for å skape så mye ekkelt rundt et artig arrangement, som mulig.

Endret av Sannerlig
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt som de oppfører seg i paraden synes jeg ikke bør bli akseptert som en "seier". Problemet er at det har blitt så mange militante/ekstreme homofiler at media ikke våger å kritisere ting som alle burde se burde vært uakseptabelt. 

 

Halvnakne småunger som twerker i en parade er ekkelt. 2 Menn i sadokostymer som kliner er ekkelt. Jeg er ikke homofob, jeg synes bare slike ting burde de holdt hjemme. Slik som alle andre normale mennesker gjør. 

 

Selv om det er jævlig flaut på dine vegne å lese innleggene dine, er det hvertfall deilig å se at du er i OVERVELDENDE mindretall i denne tråden – og slik er det mest sannsynlig i samfunnet generelt også. 

Kjipt for deg!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er jævlig flaut på dine vegne å lese innleggene dine, er det hvertfall deilig å se at du er i OVERVELDENDE mindretall i denne tråden – og slik er det mest sannsynlig i samfunnet generelt også. 

Kjipt for deg!

 

Jeg er i mindretall pga det ikke er mange som vil skrive noe om dette, men jeg lover deg at de fleste tenker som meg. 

 

Dropp paraden, hva homofile gjør i sitt eget hjem bryr jeg meg ikke om. Men paraden bør bli kritisert, det er her media har sviktet. De hyller faktisk slike parader...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...