Gå til innhold

Stiller vi for lave krav til menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Shit, om dere fra før stiller for lave krav til menn så må jeg virkelig være disgusting ...

Neida, Miklo  :hug:  Det betyr bare at disse mennene kan snakke seg ut av all kritikk  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinnene her til lands er bare bitre. snart blir de utkonkurrert allikavel, Jeg tenker at de mennene ts referer til er eldre menn som riktignok blir litt dvaske og utrente med alderen men eldre menn har som regel romslig økonomi så kanskje svaret ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinnene her til lands er bare bitre. snart blir de utkonkurrert allikavel, Jeg tenker at de mennene ts referer til er eldre menn som riktignok blir litt dvaske og utrente med alderen men eldre menn har som regel romslig økonomi så kanskje svaret ligger der.

Du høres bitter ut. Slapp helt av. Vi blir ikke noe mer utkonkurrent enn norske menn blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Kvinner kan stille så mange krav de bare vil. Men da må de også tale at menn stiller krav til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk slutte å være så opptatt av krav og heller slappe litt av, ha det gøy og ha sex eller inngå forhold med hvem de vil? Liker man en person så go for it! Ikke kast bort tiden på å analysere folk etter en uoppnåelig for- og motliste.

 



Anonymous poster hash: 9fb14...138
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg ofte har spurt meg er om ikke vi stiller for lave krav til menn. Jeg ser veldig mange "dårlige" menn som både har kjæreste og familie og alt. De kler seg ikke bra, har utrent kroppsfasong og er generelt lite attraktive. Hvorfor stiller vi ikke høyere krav til menn? Hva om de faktisk kunne stelle seg litt, komme i form og kle seg litt fint i det minste? Det er så mange slabbedasker der ute, men de har ingen incentiver til å forbedre seg fordi vi "tar" dem likevel. Anonymous poster hash: 974f9...735

Dette er jo velkjent. Menn kan ha store mager og være stygge som svin, men har de tykk lommebok får de seg en vakker dame. Det stilles vel ulike krav til menn og damer. For damer er det kanskje nok at menn har penger, mens menn vil ha vakre damer eller husmordamer.

Anonymous poster hash: 99447...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...