Gå til innhold

Kardashian søstrene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og dette sitter dere og hyller??

Altså, et fikset utseende:D

Hva i all verden er så pent med det?

Tror ikke jeg hadde greid å levd på en løgn, hvor mitt utseende ikke er ekte engang.

Jeg vil kun representere mitt naturlige og ekte ytre;) Den kan ikke kjøpes for penger.

Anonymous poster hash: 3a1f5...9b6

Hyller?

Tror du gikk inn i feil tråd, du skal inn å kritisere de som forsvarer fotballfrue.

Anonymous poster hash: 71ece...506

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det har hun nok, men ikke nok til at det er dette som gjør at hun nå ser litt rar ut. Det er fillersene som er verst.

Hun er nok veldig avhengig av å fikse på ting nå, for i den ene episoden ber hun legen fikse på en "rynke" hun har på den ene tåa si :fnise:

Anonymous poster hash: 71ece...506

Du har nok rett! Men likevel... De leppene hennes. Det er liksom blitt så langt mellom nesen og overleppen? Skjønner noen hva jeg mener? De "henger" på en måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyller? Tror du gikk inn i feil tråd, du skal inn å kritisere de som forsvarer fotballfrue. Anonymous poster hash: 71ece...506

Hyller ja.

Folk sitter jo her og lar seg blende av noe som er kjøpt og betalt for penger;)

Anonymous poster hash: 3a1f5...9b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett! Men likevel... De leppene hennes. Det er liksom blitt så langt mellom nesen og overleppen? Skjønner noen hva jeg mener? De "henger" på en måte.

Mulig hun har tatt så mye i overleppen at den blir litt hengende og at området mellom nese og munn blir forlenget. Eller noe... :fnise:

Og du over her, slutt. Dette er et diskusjonsforum og det er søndag natt. Ikke gå inn i en tråd og beskyld folk for å hylle noen bare fordi man diskuterer dem. Sitter jo bare her å fjaser om noen kjendiser, ja de er pene, men det betyr ikke at jeg froguder dem og har lyst til å være en Kardashian.

Anonymous poster hash: 71ece...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du si at hun er lite egnet som mor? Har du i det hele tatt sett på serien, eller drar du dine egne konklusjoner ut i fra det du ser av bilder? Kim drikker nesten aldri alkohol, og hvis hun gjør det er det snakk om et par glass vin. Hun er aldri full, er aldri yte på byen og er faktisk den mest seriøse av søstrene sine. Og de er seriøse de også. Mange ser bare bilder av dem og tenker at de er dumme og kjent for ingenting, men helt ærlig så er det noen ordentlig smarte jenter som har klart å bygge opp et varemerke. Med hjelp av en svært så driftig mor (agent). Anonymous poster hash: 71ece...506

Jeg så tilfeldigvis en episode i dag (gammel episode om en babyshower), og hun virker særdeles lite velartikulerte ut. Hun nektet å ha en babyshower, uten å i det hele tatt sette seg inn i hva det dreier seg om. Folk måtte prate til henne som et barn for å forklare. Så fikk hun omsider se en babyshower video av sine foreldre, og da førstn ville hun ha babyshower :P

Snakk om å mangle ryggrad..

Bortskjemt og lat som faen, og slipper unna med alt som måtte dette ut av munnen.

Det ser ut som at ingen tør å irettesette henne, men snarere please henne;)

Huff, var pinlig å se denne "prinsessen" på TV..

Anonymous poster hash: 3a1f5...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så tilfeldigvis en episode i dag (gammel episode om en babyshower), og hun virker særdeles lite velartikulerte ut. Hun nektet å ha en babyshower, uten å i det hele tatt sette seg inn i hva det dreier seg om. Folk måtte prate til henne som et barn for å forklare. Så fikk hun omsider se en babyshower video av sine foreldre, og da førstn ville hun ha babyshower :P

Snakk om å mangle ryggrad..

Bortskjemt og lat som faen, og slipper unna med alt som måtte dette ut av munnen.

Det ser ut som at ingen tør å irettesette henne, men snarere please henne;)

Huff, var pinlig å se denne "prinsessen" på TV..

Anonymous poster hash: 3a1f5...9b6

Hun har jo snakket om hvorfor hun ikke ønsket å ha en babyshower, og for å være helt ærlig forstår jeg henne veldig godt. Du vet hvor mobbet hun ble da hun gikk gravid? Hun ville holde seg mest mulig borte fra rampelyset og ønsket ikke å ha babyshower rett og slett fordi hun ikke følte seg bra og hadde et vanskelig svangerskap. Hvis du googler Kim Kardashian pregnant vil google foreslå "kim kardashian fat cow" istedetl. Jeg forstår godt at hun var "sytete" og trengte å overtales når pressen behandlet henne såppas dårlig.

Anonymous poster hash: 71ece...506

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent objektivt synes jeg Kim er penest. Hun ser veldig "fake" ut og er overeksponert, men selv tidligere (da de var yngre) hadde hun penest trekk.

Kourtney er den jeg liker best, jevnt over. Hun bryr seg mye om barna sine, mindre om PR enn de andre og hun er også pen med en ok, ikke for tacky stil.

Khloe er minst pen men også den mest bitchy og lite sympatiske, utifra showet.



Anonymous poster hash: fdb11...cd5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes lillesøster kendall er utrolig pen, selv om hun ikke er en kardashian da :)

Enig, jeg syns ingen av Kardashion er særlig pene. Kim syns jeg var pen før, men mye har forandret seg med ansiktet hennes, som har ført til at hun ikke er særlig pen lenger (hun har fin hud, det skal hun ha). Kendall er veldig vakker.

Anonymous poster hash: e6497...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett! Men likevel... De leppene hennes. Det er liksom blitt så langt mellom nesen og overleppen? Skjønner noen hva jeg mener? De "henger" på en måte.

Nettopp dette jeg mente. Mye som har endret seg i ansiktet hennes, hun ser veldig kirurgisk fikset ut i ansiktet.

Anonymous poster hash: e6497...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som følger Kylie på instagram? Hva i alle dager har skjedd med ansiktet hennes? Det er vel først og fremst leppene som har forandret seg mest. Hun har jo alltid hatt ekstremt små og tynne lepper, i motsetning til de andre søstrene. Men nå har også hun plutselig fått store og fyldige lepper, samt at jeg synes det er noe annerledes med resten av ansiktet også. Noen andre som har lagt merke til det? Ganske sykt, hun er jo bare 16 år!

Anonymous poster hash: f316f...894

Anonymous poster hash: f316f...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes lillesøster kendall er utrolig pen, selv om hun ikke er en kardashian da :)

Kylie har et betydelig mer interessant ansikt, synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med Kylie?

Før:http://khloekardashian.celebuzz.com/wp-content/uploads/2011/08/Khloe-Kardashian-Wishes-Kylie-Jenner-a-Happy-14th-Birthday-08101126-580x878.jpg

Nå: http://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/01/kendall-jenner-bubble-gum-pink-nails-beauty-lead.jpg?w=600

Hun er ikke til å kjenne igjen. Jeg har sett allle episodene av programmet så jeg vet åssn hu ser ut :P men plutselig så jeg et bilde av henne på nett, og jeg så ikke at det var henne engang.



Anonymous poster hash: 913e7...1b0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor legger de ikke ut nye episoder av sesong 9 med keeping up with the kardashians?? Noen som finner link?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med Kylie? Før:http://khloekardashian.celebuzz.com/wp-content/uploads/2011/08/Khloe-Kardashian-Wishes-Kylie-Jenner-a-Happy-14th-Birthday-08101126-580x878.jpg Nå: http://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/01/kendall-jenner-bubble-gum-pink-nails-beauty-lead.jpg?w=600 Hun er ikke til å kjenne igjen. Jeg har sett allle episodene av programmet så jeg vet åssn hu ser ut :P men plutselig så jeg et bilde av henne på nett, og jeg så ikke at det var henne engang. Anonymous poster hash: 913e7...1b0

Oi! Kan dt være sminken?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med Kylie?

Før:http://khloekardashian.celebuzz.com/wp-content/uploads/2011/08/Khloe-Kardashian-Wishes-Kylie-Jenner-a-Happy-14th-Birthday-08101126-580x878.jpg

Nå: http://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/01/kendall-jenner-bubble-gum-pink-nails-beauty-lead.jpg?w=600

Hun er ikke til å kjenne igjen. Jeg har sett allle episodene av programmet så jeg vet åssn hu ser ut :P men plutselig så jeg et bilde av henne på nett, og jeg så ikke at det var henne engang.

Anonymous poster hash: 913e7...1b0

Hun har blitt eldre..?

Anonymous poster hash: f420a...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tinbjo1

Syns Khloe er penest. Syns ikke Kim er spesielt pen egentlig, syns ansiktet hennes ser litt "for fikset ut".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim er den vakreste. Kourtney er den søteste. Khloe er den minst heldige når det gjelder ansiktet, men hun har den personligheten jeg liker best :)



Anonymous poster hash: e2b05...796
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legger de ikke ut nye episoder av sesong 9 med keeping up with the kardashians?? Noen som finner link?:-)

De har pause midt i sesongen. De har hatt det i tidligere sesonger også. Meget irriterende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khloe er helt klart penest. Synes hun godt kunne lagt på seg et par kilo, nå ser hun veldig tynn ut og det står liksom ikke i stil med benbygningen hennes. Kim skjønner jeg ikke at noen liker.

Anonymous poster hash: fbbe2...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...