Gå til innhold

Hvem syns du er verdens vakreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Audrey Hepburn, helt klart. Skulle lett blitt lesbisk for henne. Hun er bare helt nydelig og elsker filmene hun spiller i og personligheten hennes. I tillegg hadde hun en rådyrkalv som kjæledyr!! Hvor søtt er ikke det?!

j8go7t.gif

Bare se på det ansiktet her. :rodmer::hjerter::bond:

Jeg har en venninne som er så lik henne at det er skummelt. :danse: Prøv deg på henne :fnise:

Anonymous poster hash: 90c89...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Verdens vakreste kvinne er ikke en kjendis, kan like gjerne være en du ser på gata eller på t-banen til byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så glad i å bedømme dette over et bilde. Jeg synes minst halvparten av skjønnhet er gemytt og væremåte, men skal man ta det ned til det aller råeste er vel bilde noe av det ærligste materialet en kan vurdere. Når det er sagt synes jeg hun der Audrey Hepburn tok seg utrolig bra ut. Virkelig ei nydelig kvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig. Har møtt en person som ser helt ordinær og kjedelig ut på bilder, mens hun i virkeligheten var så full av liv og godt humør at en ikke kunne si annet enn at hun var vakker.

Anonymous poster hash: 136fa...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Cristin Milioti, mest kjent som "The Mother". Jeg fikk hakeslepp da jeg så henne for første gang i How I Met Your Mother, hun er så vakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Audrey Hepburn, helt klart. Skulle lett blitt lesbisk for henne. Hun er bare helt nydelig og elsker filmene hun spiller i og personligheten hennes. I tillegg hadde hun en rådyrkalv som kjæledyr!! Hvor søtt er ikke det?!

j8go7t.gif

Bare se på det ansiktet her. :rodmer::hjerter::bond:

Jeg vet det er flere måneder siden du postet dette, men jeg har ikke sett tråden før nå og må bare kommentere (mest fordi det er interessant): Det der er ikke Audrey Hepburn. Det er faktisk en jente med et utseende lignende Audreys, som er blitt sminket og dollet opp, før klippet har gått gjennom enorme mengder redigering for å få det til å se ut som Audrey.

Hvis dere ikke skulle tro meg, så linker jeg her til reklamefilmen gifen er hentet fra. Det er reklame for en sjokolade. Jeg husker jeg ble helt satt ut da jeg så klippet første gangen og kunne ikke tro at det gikk an å få til noe slikt. Helt fantastisk.

Info: http://www.framestore.com/work/galaxy-choose-silk-chauffeur

Ellers så kan jeg si meg enig i at Audrey var fantastisk vakker og et stort stilikon, for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er flere måneder siden du postet dette, men jeg har ikke sett tråden før nå og må bare kommentere (mest fordi det er interessant): Det der er ikke Audrey Hepburn. Det er faktisk en jente med et utseende lignende Audreys, som er blitt sminket og dollet opp, før klippet har gått gjennom enorme mengder redigering for å få det til å se ut som Audrey.

Hvis dere ikke skulle tro meg, så linker jeg her til reklamefilmen gifen er hentet fra. Det er reklame for en sjokolade. Jeg husker jeg ble helt satt ut da jeg så klippet første gangen og kunne ikke tro at det gikk an å få til noe slikt. Helt fantastisk.

Info: http://www.framestore.com/work/galaxy-choose-silk-chauffeur

Ellers så kan jeg si meg enig i at Audrey var fantastisk vakker og et stort stilikon, for min del.

HVAAAA :sjokkert::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::overrasket::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...