Gå til innhold

Carina Dahl- Popstjerne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, synes nesten synd på henne. Hun innser ikke at dette er et dødt løp.



Anonymous poster hash: a91d4...51e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Ser ut som en farlig biker han der. Tror ikke jeg hadde turt å satset på han som svigers

Anonymous poster hash: 2adbf...54b

Han er "berømt" for å ha rent rulleblad, så er bare å kjøre på.

Anonymous poster hash: 6af47...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstrem wanna-be. Har aldri hatt en hit me prøver igjen og igjen. Hallooooo du har null talent! Man kan ikke bli "popstjerne" bare fordi man vil.

Anonymous poster hash: bc8ab...639

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er drømmene større enn talent...



Anonymous poster hash: 939aa...a1c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina er en underlig skrue.. Hørte rykter om at siste albummet hennes solgte i 40 eksemplarer.. Uansett hvordan får hun råd til å reise nesten hver mnd til Usa, har dyre merkeklær, dyr leilighet, lager musikkvideo som sikkert ikke er billig på hver eneste lille låt hun legger ut.. Det må jo være dyrt.. Det jeg ikke skjønner, hvordan tjener hun penger? Hun kanke tjene en dritt på dette, tvert i mot være i underskudd? Har hun fått et stipend eller lever hun på millionene fra faren? Typen?

Anonymous poster hash: 98b3d...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Carina er en underlig skrue.. Hørte rykter om at siste albummet hennes solgte i 40 eksemplarer.. Uansett hvordan får hun råd til å reise nesten hver mnd til Usa, har dyre merkeklær, dyr leilighet, lager musikkvideo som sikkert ikke er billig på hver eneste lille låt hun legger ut.. Det må jo være dyrt.. Det jeg ikke skjønner, hvordan tjener hun penger? Hun kanke tjene en dritt på dette, tvert i mot være i underskudd? Har hun fått et stipend eller lever hun på millionene fra faren? Typen?Anonymous poster hash: 98b3d...34e

Har nok en sugar daddy eller to. Uten at jeg forstår det helt, pen er hun ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble iallefall sponset med et ny bil av BMW nettopp.



Anonymous poster hash: 9dfca...1bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble iallefall sponset med et ny bil av BMW nettopp.

Anonymous poster hash: 9dfca...1bc

Syne det er så rart! Hvilken interesse har BMW av å sponse henne? Tror ikke folk tenker "OMG! Så Carina Dahl kjøre den lekre bilen! Den må jeg også ha!!!"

Anonymous poster hash: a91d4...51e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inrømme at jeg loller litt av at Carina Dahl som popstjerne. Føler ikke talentet er tilstrekkelig, at X-faktoren er fraværende og personligheten hennes er noe platt. Får litt sånn wannabe-følelse av henne. Hun har liksom vært med på det hun kan av reality og prøvd mang en gang med disse halvlunkne sangene sine i et forsøk på å slå igjennom en årrekke nå, men det ser jo ikke ut som dette kommer til å skje.

Eller er jeg egentlig helt på vidda og Carina i ferd med å bli en stjerne?

Anonymous poster hash: 0a125...c96

Åh er så enig!! Husker på tigerstaden da de var i Barcelona for å spille inn musikkvideo. De dro på stranda for å få med tilfeldige folk til å danse. Han ene spør så carina: what is This actuallty, a bachelloretteparty? Og da svarer carina så jeg nesten besvimer av flauhet på hennes vegne; no, im a superstar in norway and your in my musicvideo, so many people Are going to see you on tv now!! OMFG!!

Anonymous poster hash: ca1bd...aa9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe superstar er hun dog ikke, men men. Hun blir nok sponset i hue og ræva hun og, slik alle bloggere blir. Ikke at jeg fatter og begriper at de selger så mye mer bare fordi liksom kjendiser fronter varene deres. Jeg kjøper ikke mer klær fordi Triana, Linni eller andre viser dem! Men det skjønner visst ikke sponsorene.



Anonymous poster hash: c085f...53f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva synes folk om hennes "bestevenninne" Mari Haugersveen?



Anonymous poster hash: 97fb3...930
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun minner meg litt om Samsaya. Kjenner sikkert alle de rette folka, for dukker stadig opp på diverse medier og ikke minst på tv, men jeg har aldri hørt om noen som faktisk hører på musikken.

Til og med Tone Damli fremstår jo som en _artist_ ved siden av de to der.



Anonymous poster hash: f47fb...ac3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun minner meg litt om Samsaya. Kjenner sikkert alle de rette folka, for dukker stadig opp på diverse medier og ikke minst på tv, men jeg har aldri hørt om noen som faktisk hører på musikken.

Til og med Tone Damli fremstår jo som en _artist_ ved siden av de to der.

Anonymous poster hash: f47fb...ac3

Samsaya liker jeg. Hun er jordnær, og dyktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun minner meg litt om Samsaya. Kjenner sikkert alle de rette folka, for dukker stadig opp på diverse medier og ikke minst på tv, men jeg har aldri hørt om noen som faktisk hører på musikken.

Til og med Tone Damli fremstår jo som en _artist_ ved siden av de to der.

Anonymous poster hash: f47fb...ac3

Samsaya er jo veldig flink da!

Anonymous poster hash: 9759f...347

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syne det er så rart! Hvilken interesse har BMW av å sponse henne? Tror ikke folk tenker "OMG! Så Carina Dahl kjøre den lekre bilen! Den må jeg også ha!!!"

Anonymous poster hash: a91d4...51e

Hun ble vel sponset med bil fra en bilforselger - Autolab AS, ikke direkte BMW.

Autolab AS drives/eies av en som tydeligvis er venn med Carina Dahl, så helt sikkert derfor.

Anonymous poster hash: 54deb...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hun ble vel sponset med bil fra en bilforselger - Autolab AS, ikke direkte BMW.

Autolab AS drives/eies av en som tydeligvis er venn med Carina Dahl, så helt sikkert derfor.

Anonymous poster hash: 54deb...b45

Også kalt Sugar daddy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...