Gå til innhold

Er egentlig kvinner ubrukelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter de filosofiske utsgnene Petter Pilgaard for litt siden om at kvinner skulle være veldig glad for at de hadde vagina, begynte hjernebarken min og sikker alle andre intellektuelle mennesker i Norge å virkelig gå i høygir. Pilgaards utalelser må virkelig sies å være et ubestridelig faktum. Descartes belyste mennesker for mange år siden om at man kunne aldri være sikker på ting og det er vanskelig med absolutte faktum. Men dette var det klar enighet om i alle miljø like så.

Videre fortsatte han med sine intelektuelt stimulerende utalselser, og sa som så at dersom de ikke hadde det, ville ingen mann vert med dem. Descartes påstander begynte da å komme under tvil, for her kommer jo mannen med to absolutte sannheter på rad. Vi måtte dessverre bortforklare det med at Pilgaard bare er et unaturlig geni.

Så er kvinner egentlig ikke gode for noe annet enn vagina? Dere her på KG er jo ganske sikkert minst på samme stadiet som Pilgaard, har lest litt her. Og har blant annet lært om noe som på blir kalt en "bitter pikk" eller var det "bitterpikk"? Dette er noe ukjent for vitenskapen, fantastisk oppdagelse. Takk fra universitetsmiljøet i Norge!



Anonymous poster hash: ff36d...c9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Gjesp*

3/10, men kred for å referere til en filosof du plukket opp fra exphil. Hakket vassere enn å signere innlegg med en smart replikk som skal understreke ens kulturelle kapital



Anonymous poster hash: ff6c7...836
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Etter de filosofiske utsgnene Petter Pilgaard for litt siden om at kvinner skulle være veldig glad for at de hadde vagina, begynte hjernebarken min og sikker alle andre intellektuelle mennesker i Norge å virkelig gå i høygir. Pilgaards utalelser må virkelig sies å være et ubestridelig faktum. Descartes belyste mennesker for mange år siden om at man kunne aldri være sikker på ting og det er vanskelig med absolutte faktum. Men dette var det klar enighet om i alle miljø like så.

Videre fortsatte han med sine intelektuelt stimulerende utalselser, og sa som så at dersom de ikke hadde det, ville ingen mann vert med dem. Descartes påstander begynte da å komme under tvil, for her kommer jo mannen med to absolutte sannheter på rad. Vi måtte dessverre bortforklare det med at Pilgaard bare er et unaturlig geni.

Så er kvinner egentlig ikke gode for noe annet enn vagina? Dere her på KG er jo ganske sikkert minst på samme stadiet som Pilgaard, har lest litt her. Og har blant annet lært om noe som på blir kalt en "bitter pikk" eller var det "bitterpikk"? Dette er noe ukjent for vitenskapen, fantastisk oppdagelse. Takk fra universitetsmiljøet i Norge!

Anonymous poster hash: ff36d...c9e

En mann ville garantert vært like ubrukelig for en kvinne uten penis isåfall..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilgaard traff spikeren på hodet der. Uten vagina er jenter bare en svakere og mindre intelligent versjon av enn mann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Pilgaard traff spikeren på hodet der. Uten vagina er jenter bare en svakere og mindre intelligent versjon av enn mann.

Gjentar igjen. Hva er en mann uten penis?
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så lei av denne "krigingen" imellom kjønnene! Hva er det som feiler dere?

Det var jo bare på spøk :P

Anonymous poster hash: ff36d...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så spør jeg, er menn egentlig ubrukelige?

jeg kan fint ordne min egen orgasme, jeg kan snekre, rydde, løfte og alt annet jeg har behov for å få gjort. menn er fine å ha når man skal ha barn, men ellers er det jo ikke store behovet for dem ;)



Anonymous poster hash: c43a1...26d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjentar igjen. Hva er en mann uten penis?

En smarte og sterkere versjon av en kvinne uten vagina. Uten kjønnsorganer blir det å sammenlikne en mann med en kvinne som å sammenlikne Iphone fire med en Iphone tre. Iphone tre er utdatert av fireren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så spør jeg, er menn egentlig ubrukelige?

jeg kan fint ordne min egen orgasme, jeg kan snekre, rydde, løfte og alt annet jeg har behov for å få gjort. menn er fine å ha når man skal ha barn, men ellers er det jo ikke store behovet for dem ;)

Anonymous poster hash: c43a1...26d

Likevel er huset du sitter i, pcen du skriver på, internettet du surfer på og strømmen som varmer hjemmet ditt et resultat av ubrukelige menn.

Anonymous poster hash: 93b03...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, en noe bedugget førsteårsstudent som er "vill og gal" på KG en fredagsnatt? :popcorn:

Det var litt for dårlig språk og tåkete til at jeg klarte helt å få fatt i poenget, men så er jeg jo et quindemenneske og skal ikke belaste min psyke med sånt, jeg skal jo være fornøyd med å ha en vagina... :duskedame:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, den der menn-som-forakter-kvinner greia er det ingen vits i å gjenta. Det ender bare opp med de samme gamle diskusjonene. Sliter man med forakt til kvinner (eller menn) er det best å komme seg til en psykolog. Et diskusjonsforum kan ikke hjelpe folk som sliter med traumer og annet grums

Anonymous poster hash: 96fa1...d51

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

En smarte og sterkere versjon av en kvinne uten vagina. Uten kjønnsorganer blir det å sammenlikne en mann med en kvinne som å sammenlikne Iphone fire med en Iphone tre. Iphone tre er utdatert av fireren.

Hmm. Setter spørsmålstegn ved din intelligens når du faktisk mener Petter Pilgård er smart..
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg tenker spørsmålet vel heller er om den tidligere nevnte figuren kan ha noen bruksverdi eller bruksområder.

- jeg er noe tvilende til at vedkommende kan ha det, ut i fra det jeg har hørt og sett er ikke markedsverdien spesielt høy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm. Setter spørsmålstegn ved din intelligens når du faktisk mener Petter Pilgård er smart..

Men han kom jo med to ubestridelige faktum på rad, Descartes argument ble jo nesten gjort ugyldige. Han må jo være et geni!

Anonymous poster hash: ff36d...c9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel er huset du sitter i, pcen du skriver på, internettet du surfer på og strømmen som varmer hjemmet ditt et resultat av ubrukelige menn.

Anonymous poster hash: 93b03...146

såå fordi thomas edison var den som oppfant strømmen så er dere plutselig smartest? :P

I 1872 fant Josephine Cochran opp oppvaskmaskinen, og både elvannkokeren og strykebrettet står det kvinner bak.

Katherine Blodgett fant opp et glass uten refleks i 1938, og det fikk stor betydning for produksjonen av briller, kameraer og mikroskoper. I nyere tid har kvinnelige forskere også gjort seg bemerket innen medisinsk forskning. Litauisk-amerikanske Gertrude Belle Elion har for eksempel fått nobelprisen og tatt ut hele 45 medisinske patenter.

http://illvit.no/spor-oss/hva-er-funnet-opp-av-kvinner

Anonymous poster hash: c43a1...26d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, for han er jo guds gave til kvinnene. Hadde ihvertfall ikke rørt han med en pinne.



Anonymous poster hash: 98386...0b9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Setter spørsmålstegn ved din intelligens når du faktisk mener Petter Pilgård er smart..

Jeg setter spørsmålstegn ved din intelligens når du faktisk mener at jeg mener dette. Jeg har ikke nevt noe om Pilgaard sin intelligens. Jeg nevte kun at han traff spikeren på hodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...