Gå til innhold

Vil du snakke dirty med Rannveig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jo være en ide å sjekke nummeret. Eksisterer det? Det er merkelig at ingen av disse firmaene står frem, spesielt siden hun snakker om visse avtaler hun hadde i kontrakten sin som skal være brutt

Anonymous poster hash: 1f181...2df

Søk på 1881 og Gulesider ga ingen treff. Merkelig dette her..

Anonymous poster hash: f54e5...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk på 1881 og Gulesider ga ingen treff. Merkelig dette her..

Anonymous poster hash: f54e5...af5

Huff, så flaut. Dobbel flause hvis hun har funnet det opp. Da er man desperat etter klikk?!

Rart ingen andre har merket det samme som oss

Anonymous poster hash: 1f181...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så flaut. Dobbel flause hvis hun har funnet det opp. Da er man desperat etter klikk?!

Rart ingen andre har merket det samme som oss

Anonymous poster hash: 1f181...2df

Ja. Jeg er ingen ekspert på telesexreklame. Denne med Rannveig er den første jeg har sett. Men... Det burde som sagt komme tydelig frem, i reklamen, hvem som står bak denne tjenesten.

Dessuten er det kun oppgitt ett nummer (sågar "ukjent"). Hva gjør jeg om jeg for eksempel vil snakke med "kåte Monica" og ikke "kåte Elisa"? De har jo samme nummer! :vetikke:

Anonymous poster hash: f54e5...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er ingen ekspert på telesexreklame. Denne med Rannveig er den første jeg har sett. Men... Det burde som sagt komme tydelig frem, i reklamen, hvem som står bak denne tjenesten.

Dessuten er det kun oppgitt ett nummer (sågar "ukjent"). Hva gjør jeg om jeg for eksempel vil snakke med "kåte Monica" og ikke "kåte Elisa"? De har jo samme nummer! :vetikke:

Anonymous poster hash: f54e5...af5

Den der bloggen er som å se en bilulykke. Det er noe med at man bare måå se hva som skjer. Mulig det sier mer om meg, haha! Men, at klikkene flerdobler seg på bloggen hennes etter stunts som dette er helt sikkert

Anonymous poster hash: 1f181...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være en ide å sjekke nummeret. Eksisterer det? Det er merkelig at ingen av disse firmaene står frem, spesielt siden hun snakker om visse avtaler hun hadde i kontrakten sin som skal være brutt

Anonymous poster hash: 1f181...2df

Kan for så vidt ikke se at avtalen om at annonsen ikke skulle legges ut på anerkjente norske nettsteder er brutt, det jeg leste var at noen hadde funnet annonsen på portube, og det er vel ikke en anerkjent nettside uansett land.

Anonymous poster hash: 972bd...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan for så vidt ikke se at avtalen om at annonsen ikke skulle legges ut på anerkjente norske nettsteder er brutt, det jeg leste var at noen hadde funnet annonsen på portube, og det er vel ikke en anerkjent nettside uansett land.

Anonymous poster hash: 972bd...02a

Og Rannveig trodde dette ikke "skulle komme frem"? At det lå "trygt" på denne nettsiden? Nei... Den må hun lenger ut på landet med!

Anonymous poster hash: f54e5...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan for så vidt ikke se at avtalen om at annonsen ikke skulle legges ut på anerkjente norske nettsteder er brutt, det jeg leste var at noen hadde funnet annonsen på portube, og det er vel ikke en anerkjent nettside uansett land.

Anonymous poster hash: 972bd...02a

Det var vel Rannveig som mente at den var brutt, men tror nok den ville ha blitt funnet uansett. Verden er liten, også nettverden

Anonymous poster hash: 1f181...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg vil snakke dirty med Rannveig? Vil heller betale for å slippe...



Anonymous poster hash: 4d341...c29
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
Hjarte skrev (På 10.4.2014 den 14.33):

 

Jeg måtte le av: " Grunnen til at jeg er med, er fordi MENN skal lures til å tro at de snakker med meg på andre siden av røret, når de i virkeligheten prater med en 300 kg's dame med sexy telefonstemme. Så vet dere det!"

Jeg kjenner at jeg ikke får så mye sympati med denne frøkna.

Priceless 🤣

Anonymkode: 15b64...a89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (På 14.11.2022 den 8.35):

Oj, det var et blast from the past. Lurer litt på hvordan hun klarer det med 4 barn.

Dyrt å ha fire barn når alle barna krever merkeklær fra 6 mnd alder.

 

Anonymkode: 023a7...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...