Gå til innhold

Alle disse trådene om FF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant det meget interessant at hun ikke ønsket å avsløre hva hun stemte, fordi hun ikke ønsket å påvirke folk.

Men at bilder og tekst hun legger ut blir brukt i pro-ana sammenhenger, eller at det berømte magebildet kan være negativ påvirkning på andre, det er for henne totalt uforståelig.

Som tidligere spiseforstyrret har hun kanskje fremdeles en noe forvridd tankegang om mat/trening og kropp, men det bør vel ikke være vanskelig for henne å forstå at andre kan bli påvirket av dette?

Er så lei av denne debatten og at det er så politisk korrekt å mene at det ikke var noe galt i å poste bildet. Er faktisk skuffet over at Else i ettertid mer eller mindre er med på å forsvare dette i beste sendetid.

Anonymous poster hash: fe0f5...0ae

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant det meget interessant at hun ikke ønsket å avsløre hva hun stemte, fordi hun ikke ønsket å påvirke folk.

Men at bilder og tekst hun legger ut blir brukt i pro-ana sammenhenger, eller at det berømte magebildet kan være negativ påvirkning på andre, det er for henne totalt uforståelig.

Som tidligere spiseforstyrret har hun kanskje fremdeles en noe forvridd tankegang om mat/trening og kropp, men det bør vel ikke være vanskelig for henne å forstå at andre kan bli påvirket av dette?

Er så lei av denne debatten og at det er så politisk korrekt å mene at det ikke var noe galt i å poste bildet. Er faktisk skuffet over at Else i ettertid mer eller mindre er med på å forsvare dette i beste sendetid.

Anonymous poster hash: fe0f5...0ae

Helt enig. Else mistet noen poeng hos meg.

Bloggen har ligget og vippet på grensen til thinspiration hele veien og FF blånekter for det og nekter å endre kurs. Det kom et nytt magebilde for en uke siden eller så.

Anonymous poster hash: 32359...5d1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alt er "tull" av det heller. Jeg synes for eksempel at det var rimelig grovt da hun i ukesvis reklamerte for en fantastisk leppestift som hadde forstørrende effekt, hvorpå hun senere innrømmet å ha tatt restylane i hele denne perioden.

Det er noe som kalles villedende markedsføring.

Anonymous poster hash: 32359...5d1

Ja dette er bare nok et eksempel på lovbrudd fra denne bloggens side. Media har påpekt en del eksempler, men det er mange grove lovbrudd som blandt annet dette, som jeg personlig mener fortjener mer oppmerksomhet og som det bør være helt lov å diskutere her.

Anonymous poster hash: fe0f5...0ae

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline og Lars Kristian har en noe annerledes tone når de snakker med pressen, i kommentarfeltet sitt og på forumer og i andre kommentarfelt. Jeg tipper de krangler en del når han har lirt av seg de verste sitatene som får henne til å virke både dum og slem. Jeg tipper hun helst vil at han skal ligge litt lavt fremfor å skrike ut om feite gravide og sjalu kvinnfolk.

Anonymous poster hash: 7410e...365

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline og Lars Kristian har en noe annerledes tone når de snakker med pressen, i kommentarfeltet sitt og på forumer og i andre kommentarfelt. Jeg tipper de krangler en del når han har lirt av seg de verste sitatene som får henne til å virke både dum og slem. Jeg tipper hun helst vil at han skal ligge litt lavt fremfor å skrike ut om feite gravide og sjalu kvinnfolk.

Anonymous poster hash: 7410e...365

Vet ikke om de egentlig snakker så mye sammen. Han sitter alltid med mobilen og de ser flere timer med tv hver kveld.

Anonymous poster hash: 32359...5d1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om de egentlig snakker så mye sammen. Han sitter alltid med mobilen og de ser flere timer med tv hver kveld. Anonymous poster hash: 32359...5d1

Er det ikke litt naivt å anta at det man ser på bloggen er alt og at det ikke foregår noe mer enn hva teksten og bildene der sier?

Men så lenge det fremstiller dem i et dårlig lys så har vel folk oppnådd det de vil.

Anonymous poster hash: 72b59...649

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke litt naivt å anta at det man ser på bloggen er alt og at det ikke foregår noe mer enn hva teksten og bildene der sier?

Men så lenge det fremstiller dem i et dårlig lys så har vel folk oppnådd det de vil.

Anonymous poster hash: 72b59...649

Hvorfor er dere FF-fans så blod-dønn-seriøse-alvorlige hele tiden? Det var ikke en spesielt stygg kommentar og jeg tror ikke akkurat noen andre enn dere tok den ille opp.

Anonymous poster hash: 32359...5d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere FF-fans så blod-dønn-seriøse-alvorlige hele tiden? Det var ikke en spesielt stygg kommentar og jeg tror ikke akkurat noen andre enn dere tok den ille opp. Anonymous poster hash: 32359...5d1

Kan dere/du holde dere for god å kalle alle som setter spørsmålstegn ved det dere kommenterer for ff-fans?

Hvor sa jeg at det var en stygg kommentar? Nettopp, jeg sa ikke det. Jeg stilte derimot et motspørsmål.

Hva var poenget ditt med innlegget om det ikke skal bli tatt seriøst?

Prøver igjen jeg, tror du ikke det foregår andre ting i hjemmet deres enn det vi ser og leser om der? For om du tror det så skjønner jeg ikke poenget ditt med innlegget annet enn å skape litt kvalme.

Anonymous poster hash: 72b59...649

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere/du holde dere for god å kalle alle som setter spørsmålstegn ved det dere kommenterer for ff-fans?

Hvor sa jeg at det var en stygg kommentar? Nettopp, jeg sa ikke det. Jeg stilte derimot et motspørsmål.

Hva var poenget ditt med innlegget om det ikke skal bli tatt seriøst?

Prøver igjen jeg, tror du ikke det foregår andre ting i hjemmet deres enn det vi ser og leser om der? For om du tror det så skjønner jeg ikke poenget ditt med innlegget annet enn å skape litt kvalme.

Anonymous poster hash: 72b59...649

Det var en kommentar til de ørtogførti fotoene hun har lagt ut av LK med ansiktet nedi mobilen og de ørtogførti blogginnleggene om hva de skal spise og hvilken serie de skal se den kvelden.

Det er lov å diskutere LK og FF og det de legger ut i bloggen. Dette var en kommentar til det noen skrev om hvordan de snakket sammen. Chill, menneske.

Anonymous poster hash: 32359...5d1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF?

Det står for fuck friend.

Anonymous poster hash: 79a0b...585

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en kommentar til de ørtogførti fotoene hun har lagt ut av LK med ansiktet nedi mobilen og de ørtogførti blogginnleggene om hva de skal spise og hvilken serie de skal se den kvelden. Det er lov å diskutere LK og FF og det de legger ut i bloggen. Dette var en kommentar til det noen skrev om hvordan de snakket sammen. Chill, menneske. Anonymous poster hash: 32359...5d1

Og mitt innlegg var en kommentar til innlegget ditt (på et forum hvor det gjerne diskuteres). Du har forøvrig ikke svart på spørsmålet mitt. Innlegget ditt tilsa at du ut ifra det du leser og ser på bloggen antar at de ikke snakker mye sammen. Jeg spør om du tror det vi leser og ser der er alt som foregår. Jeg vet du ikke tror det, for det ville vært temmelig naivt.

Poenget mitt er at slike kommentarer kun virker som om de skrives for å fremstille paret negativt, og siden du ikke svarer på spørsmålet mitt forsterkes inntrykket. For hva var vel egentlig vitsen med kommentaren da?

Anonymous poster hash: 72b59...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest imponert av at hun kaller kakebordet for stort, det var jo ikke en eneste kake der untatt dåpskaken.

Kun makroner og sånt. Aldri sett et så lite kakebord i noens dåp før, det er jo både kremkaker, marsipankaker, ostekaker og masse andre bløtkaker.

Hadde blitt rimelig paff hvis jeg så et sånt kakebord i en dåp.

Men pent var d jo.



Anonymous poster hash: 5e166...b27
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare rosa fluff på dette kakebordet. Hvor er familiens tradisjonskaker, mimis favorittkake etc? Hva synes mannfolka om disse rosa kjeksa?

Anonymous poster hash: 043bf...4f7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme tenkte jeg, hvor er kakene? De tror kanskje at alle spiser like lite kake som dem.

Anonymous poster hash: 78dc3...5e0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er kakealternativene? Den klassiske bløtkaken? Ostekake? Skjønner ingenting. Så mange møter med perlesukker for DETTE????

Anonymous poster hash: 7410e...365

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor er kakealternativene? Den klassiske bløtkaken? Ostekake? Skjønner ingenting. Så mange møter med perlesukker for DETTE????

Anonymous poster hash: 7410e...365

Ganske utrolig. Kjeks med rosa melis greier en vel å lage uten møter.

Er jo så hyggelig når familien tR med kaker de hR bakt!

Anonymous poster hash: 043bf...4f7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin gave Nelia fik fra tanten sin!

Anonymous poster hash: 72b59...649

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 7410e...365

Men jeg hadde blitt ordentlig skuffet om jeg kom i dåp og kun ble servert dette. Man må jo få alternativer, og på det kakebordet var det ingenting friskt som en ostekake eller en bløtkake med bær. Sprøtt.

Endret av Kosemose
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Men jeg hadde blitt ordentlig skuffet om jeg kom i dåp og kun ble servert dette. Man må jo få alternativer, og på det kakebordet var det ingenting friskt som en ostekake eller en bløtkake med bær. Sprøtt.Anonymous poster hash: 7410e...365

Det er ikke sprøtt. Det er deres dåp. Det er sikkert plenti av andre selskap du kan bli bedt i og kan trykke trynet med 10 slag med kaker og "variasjon". Alt man skal henge seg opp i. Dere var tross alt ikke invitert.

Endret av Kosemose
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...