Gå til innhold

#HCPEEPS Hilde Christina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns hun er vittig. Hun er så PMS den dama at det bare blir hysterisk!



Anonymous poster hash: 17b8b...f3c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her også...:

https://twitter.com/hildechristina/status/382554512184971264/photo/1

Anonymous poster hash: c2563...001

Det virker som at hun lever av å gjøre narr av andre. Oppførselen hennes er forkastelig, og jeg forstår ikke at noen med noen mellom ørene orker å lese bloggen til en slik avskyelig person.

Anonymous poster hash: 4967b...208

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker å være utrolig bitter. Er hun kronisk syk?



Anonymous poster hash: ffc19...f2f
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Jeg har fulgt med på HC lenge, og hun var jo litt ufyselig før. Men så skjerpet hun seg etter massiv kritikk fra blant annet KG. Og siden hun på den vanlige bloggen sin (skjønnhetsbloggen) har oppført seg OK har jeg tatt det for gitt at hun HAR skjerpet seg.

Men tydeligvis ikke?! Hun har bare funnet nye kanaler å få ut all gørra på. Rett og slett trist, både for henne og de som får dritten mot seg. Fy søren...!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hver gang hun får noe slags "hets" er hun fort fremme og sier at hun ikke bryr seg om hva andre mener, men allikevel skal hun bruke masse tid på å skrive kommentarer og tweets for å henge ut vedkommende. Og disse barna som følger henne synes jo hun er den tøffeste i verden. Hva slags forbilde er man hvis man henger ut og latterliggjør noen som sier de tror de har samme skjerf som deg. Hva er poenget? Hvordan får hun glede av å gjøre noe sånt?

Anonymous poster hash: c1ba4...ee8

Endret av Bond
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har reagert på måten hun er på hele tiden jeg. Hun inngår det ene samarbeidet etter det andre for å tjene penger på folk som kjøper produktene hun anbefaler, for så å være ufin og mobbe tilhengerne sine så snart anledningen byr seg. Hva er unnskyldningen for ufinhetene denne gangen mon tro? Sist hun fikk på pukkelen for sin utidige oppførsel skyldte hun på at hun hadde det så ille pga eks'n osv.

Fysj så ondskapsfull og stygg hun er mot folk.



Anonymous poster hash: 3f344...633

Endret av Bond
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drapstrusler / mobbing.. Ganske lik alvorlighetsgrad tenker eg vi sier.

Anonymous poster hash: a7517...f78

DET ER IKKE MOBBING. PUNKTUM FINALE.

Det er likegyldig hva annet det er. Om det er roser, skryt, fisk, synging eller drapstrusler. Det er ikke mobbing.

Anonymous poster hash: 765ac...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ER IKKE MOBBING. PUNKTUM FINALE.

Det er likegyldig hva annet det er. Om det er roser, skryt, fisk, synging eller drapstrusler. Det er ikke mobbing.

Anonymous poster hash: 765ac...e21

Selvfølgelig er det mobbing! Hvis man ikke liker spørsmålene så kan man fint la vær å svare. Man skriver ikke at vedkommende ikke skulle vært født. Hvilken planet bor du på? Kommentarene hennes er så langt over streken at jeg har ikke ord. Sjokkerende, selv for å være henne.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ER IKKE MOBBING. PUNKTUM FINALE.

Det er likegyldig hva annet det er. Om det er roser, skryt, fisk, synging eller drapstrusler. Det er ikke mobbing.

Anonymous poster hash: 765ac...e21

Jeg velger å kalle dette mobbing/netthets. Når HC og 30 av hennes fans går løs på ei jente på insta, fordi hun kom med en skeiv kommentar, da blir det for dumt. Syns folk kunne spart seg for mye av kommentarene de skriver til hun men reaksjonen hennes er helt ute av proporsjon. Hvis noe skriver "Hei, du er feit!" så går det faktisk an å bare skrive "er ikke det, gitt" eller rett og slett overse vedkommende. Fordi hun er ei voksen dame på 27 år, ikke en 13-åring som ikke vet bedre.

Anonymous poster hash: a7517...f78

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har reagert på måten hun er på hele tiden jeg. Hun inngår det ene samarbeidet etter det andre for å tjene penger på folk som kjøper produktene hun anbefaler, for så å være ufin og mobbe tilhengerne sine så snart anledningen byr seg. Hva er unnskyldningen for ufinhetene denne gangen mon tro? Sist hun fikk på pukkelen for sin utidige oppførsel skyldte hun på at hun hadde det så ille pga eks'n osv. Sikkert pga sykdommen denne gangen da. Hun legger ut i det vide og brede og mottar masse sympati, men skal liksom holde hemmelig hva som egentlig feiler henne.

Fysj så ondskapsfull og stygg hun er mot folk.

Anonymous poster hash: 3f344...633

Helt enig i denne. Synes det er så ufattelig trist. Virker som alle tilhengerne hennes er folk som har et ekstremt behov for bekreftelse. De håper og vil så gjerne at hun skal synes de er morsom-frekk som henne, men innerst inne tror jeg de fleste som kommenterer på noe hun legger ut på instagram eller purpleladida, er livredde for å få rivd av seg hodet.

Anonymous poster hash: c1ba4...ee8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det mobbing! Hvis man ikke liker spørsmålene så kan man fint la vær å svare. Man skriver ikke at vedkommende ikke skulle vært født. Hvilken planet bor du på? Kommentarene hennes er så langt over streken at jeg har ikke ord. Sjokkerende, selv for å være henne.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

Tror du skal google definisjonen av mobbing..

Anonymous poster hash: d1d00...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal google definisjonen av mobbing..

Anonymous poster hash: d1d00...f57

Seriøst?

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbing

Mobbing kjennetegnes av følgende tre forhold:

  • Negativ eller ondsinnet atferd
  • Som gjentas og foregår over tid
  • I et forhold som er preget av ubalanse i styrkeforholdet mellom partene; den som blir utsatt har vanskelig for å forsvare seg

* Negativ eller ondsinnet atferd - observert

* Gjentas eller foregår over tid - observert

* Ubalanse i styrkeforholdet mellom partene - observert

Jo, det den omtalte blogger holder på med, er mobbing!



Anonymous poster hash: 005b8...c80
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst?

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

Ja!

For når du bruker ordet mobbing om ting som dette, så er du med på å bagatellisere og ufarliggjøre ordet mobbing.

At HC sier noe stygt til èn person, er virkelig ikke det samme som repetativ, systematisk hets.

Anonymous poster hash: d1d00...f57

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

For når du bruker ordet mobbing om ting som dette, så er du med på å bagatellisere og ufarliggjøre ordet mobbing.

At HC sier noe stygt til èn person, er virkelig ikke det samme som repetativ, systematisk hets.

Anonymous poster hash: d1d00...f57

Det er ikke snakk om engangstilfeller her.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om engangstilfeller her.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

Vis meg en link til til hvor hun bevisst går etter ETT individ og systematisk mobber den ene personen over tid.

Ikke at hun slenger dritt til flere personer.

Anonymous poster hash: d1d00...f57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mobbing

* Negativ eller ondsinnet atferd - observert

* Gjentas eller foregår over tid - observert

* Ubalanse i styrkeforholdet mellom partene - observert

Jo, det den omtalte blogger holder på med, er mobbing!

Anonymous poster hash: 005b8...c80

Hvis jeg kaller deg er uintelligent stygg bananape (som jeg ikke gjør)

Og aldri sier noe mere til deg igjen. Da har jeg ikke mobbet deg. Jeg har vært frekk, respektløs, ondsinnet og fæl mot deg, men jeg har IKKE mobbet deg.

Anonymous poster hash: d1d00...f57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kaller deg er uintelligent stygg bananape (som jeg ikke gjør)

Og aldri sier noe mere til deg igjen. Da har jeg ikke mobbet deg. Jeg har vært frekk, respektløs, ondsinnet og fæl mot deg, men jeg har IKKE mobbet deg.

Anonymous poster hash: d1d00...f57

Det er jeg enig med deg i, du har ikke mobbet meg i et slikt tilfelle.

Men hvis du gjør det samme mot flere individer over tid, vil jeg likevel si at du er en mobber.

Anonymous poster hash: 005b8...c80

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig med deg i, du har ikke mobbet meg i et slikt tilfelle.

Men hvis du gjør det samme mot flere individer over tid, vil jeg likevel si at du er en mobber.

Anonymous poster hash: 005b8...c80

Nei.

Da er jeg en fæl respektløs, motbydelig person man bør holde seg langt unna. Men jeg har ikke mobbet noen.

Anonymous poster hash: d1d00...f57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Da er jeg en fæl respektløs, motbydelig person man bør holde seg langt unna. Men jeg har ikke mobbet noen.

Anonymous poster hash: d1d00...f57

En mobber.

Det bagatelliserer ikke noe da vi har noe som kalles grov mobbing som dekker de som nettopp blir grovt mobbet.

Anonymous poster hash: d051f...44b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...