Gå til innhold

Tcmn.blogg.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er den JÆVLIGSTE tattoveringen jeg har sett i mitt liv! Hvilken mening skal den ha? En pistol som skyter ned mot musa ? :vetikke: MED VINGER ? :vetikke:

Anonym poster: 04b51172096c7fb8da09bf2ddd8657ef

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DrManhattan

Jeg kan ikke se at vi skal gjøre slike blogger forbudt fordi de vil gi andre jenter ideer, jeg er for yttringsfrihet og ganske så steil på den

Ellers skal jeg ikke dømme denne unge damen for noe men må si, hun ser veldig ung ut i mine 34 år gamle øyne, noe som gjør de bildene av brystene hennes litt ekle for meg, er 18 åringer virkelig så unge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun og Sophie. Store mugger, og det ser ikke fint ut. Overhode ikke. Mine er naturlig store og en plage. så jeg kan ikke fatte at noen virkelig gjør dette frivillig.

Anonym poster: 279c6d7ce328c4789efd4aae3c267f33

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de tenker seg om når eller hvis de får barn. Men jeg tror forbildene deres er Linni. Rannveig Heitmann er wannbe Linni Meister, bare at Linni er kosligere.

Anonym poster: 48fd8569f0a77e34267a2937cec5ee78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen? Hun ser jo ut til å ha hatt perfekte pupper før! Hva faen er galt med jenter i dag?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor hun tok silikon. Etter før-bildet å bedømme så de helt fantastiske ut. En ting er at de var små, men de passet kroppen hennes og hun fikk fantastiske pupper bare ved å bruke en normal push-up BH.. Personlig syns jeg de er for store til kroppen hennes nå, men det aller viktigste er at hun er fornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før-puppene så jo kjempebra ut!! Herregud.. at noen velger å operere seg når de har så flotte pupper fra før av - nei, det skjønner ikke jeg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hennes liv og alt det der. Men jeg syns det er mye fokus på penger. Toppbloggerne er nok ganske rike/får mye dill i posten som gave og jeg syns sånt er litt uinteressant å lese om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før-puppene så jo kjempebra ut!! Herregud.. at noen velger å operere seg når de har så flotte pupper fra før av - nei, det skjønner ikke jeg.

Når han har noen år på ræva og man har fått unger, da kan man snakke. Hun må garantert operere dem igjen om noen år. De som tar silikon tror ofte at de har kjøpepuppene resten av livet. Det stemmer ikke. Er egenerrfart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde trenden med silikongeiter var på vei ut, men nei...

er det mulig !? Nå kjenner ikke jeg tcmn, men hva om jenta hadde komplekser sånn hu så ut før? Selv om du kanskje syns hu hadde flotte pupper, så kan tcmn ha en annen oppfatning av dem og det er tross alt hu som må leve med dem

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde trenden med silikongeiter var på vei ut, men nei...

Det tror jeg ikke. Om 10 år har "alle" det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

er det mulig !? Nå kjenner ikke jeg tcmn, men hva om jenta hadde komplekser sånn hu så ut før? Selv om du kanskje syns hu hadde flotte pupper, så kan tcmn ha en annen oppfatning av dem og det er tross alt hu som må leve med dem

Nå snakket jeg generelt, men sånn sett så er vel 18-årige jenter de som har minst bruk for silikongeiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke. Om 10 år har "alle" det.

"Alle" har det allerede.

Anonym poster: 17e2a9d53ee289ec543c20581e4276e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter heller ikke hvorfor hun tok silikon, men alle har jo komplekser for kroppen sin, men virker som disse unge jentene har komplekser som "ikke brun nok" "ikke store nok pupper" " ikke langt blondt nok hår" " ikke store nok lepper"

Puppene tcmn hadde før var veldig fine, så om hun syns hennes pupper var fæle, da ville hun spydd av mine pupper som ikke er nær så fine som hennes. Takk for den liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes de puppene hun hadde før var passende jeg, de var jo ikke små, men velproposjonerte til kroppen hennes. Jeg har omtrent like, og jeg er sikkert et hode høyere enn henne og veier 20 kilo mer. Mine er muligens litt små til meg, men jeg har aldri hatt noen komplekser av den grunn. Setter faktisk pris på at de er små.

Men for all del, folk må få gjøre det de vil selv om jeg ikke skjønner det.

Anonym poster: 5170c05c8fa82be689f5a184c4961d24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ikke blogger, men fulgte litt med på tcmn etter hun tok operasjonen, nysgjerrig på før/etter-bilder. Jeg synes de var finere før, men det er hennes valg.

Men den tatoveringen .. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen egentlig tenk på at Therese eller familien hennes kan lese det dere skriver her?

Jada, jeg vet at hun utleverer seg selv osv. Men allikevel

Jeg synes hun virker veldig grei jeg.

Og tatoveringen er kul, etter min mening.

Jada, kanskje litt små harry, men det trenger ikke å være negativt. Og sillikon er heller ikke galt. Så lenge hun er fornøyd og gjør ting for seg selv og ikke for å prøve bli "perfekt" i andre sine øyne så er vel alt greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen egentlig tenk på at Therese eller familien hennes kan lese det dere skriver her?

Jada, jeg vet at hun utleverer seg selv osv. Men allikevel

Jeg synes hun virker veldig grei jeg.

Og tatoveringen er kul, etter min mening.

Jada, kanskje litt små harry, men det trenger ikke å være negativt. Og sillikon er heller ikke galt. Så lenge hun er fornøyd og gjør ting for seg selv og ikke for å prøve bli "perfekt" i andre sine øyne så er vel alt greit?

Hun kan vel ikke være særlig fornøyd med seg selv når hun har silikonpupper, blekede tennene og restylane allerede som 18 åring.

Den tatoveringa er, og forblir harry uansett hva.

Endret av Samaysa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...