Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Joda, bare sørg for å ha dokurver og fri flyt av alkohol.

Hva er en dokurv? :)

Jeg er visst trøtt, for jeg leste dildokurver og lurer også på hva det er...

Anonymous poster hash: 86647...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er en dokurv? :)Jeg er visst trøtt, for jeg leste dildokurver og lurer også på hva det er... Anonymous poster hash: 86647...9b6

Dildokurv er et must i kjedelige bryllup.

Dokurv er kurv på do med div hygieneartikler som folk ikke evner å huske på selv. Eks bind, tamponger, strømper osv

Anonymous poster hash: 8702f...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dildokurv er et must i kjedelige bryllup.

Dokurv er kurv på do med div hygieneartikler som folk ikke evner å huske på selv. Eks bind, tamponger, strømper osv

Anonymous poster hash: 8702f...df3

Jeg tror bryllupsgjester i våre dager er mer eller minde evneveike. I "gamle dager" hadde vi ingen problemer med å ta med ting vi trodde vi kanskje kom til å få bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bryllupsgjester i våre dager er mer eller minde evneveike. I "gamle dager" hadde vi ingen problemer med å ta med ting vi trodde vi kanskje kom til å få bruk for.

Men nå til dags trenger jo alle deo, tyggis, strømpebukse, kondomer, paracet, papirlommetørkeler, syskrin, hårspray, håndkrem, neglefil, plaster, gnagsårplaster, bind, ob, truseinnlegg osv.(har sikkert glemt halvparten) Ingen gidder ta med seg koffert for noen timer i et bryllup. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men nå til dags trenger jo alle deo, tyggis, strømpebukse, kondomer, paracet, papirlommetørkeler, syskrin, hårspray, håndkrem, neglefil, plaster, gnagsårplaster, bind, ob, truseinnlegg osv.(har sikkert glemt halvparten) Ingen gidder ta med seg koffert for noen timer i et bryllup. :fnise:

Det er vel gjerne blitt sånn at brudeparet har reserveklær til gjestene også, i tilfelle. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Det er vel gjerne blitt sånn at brudeparet har reserveklær til gjestene også, i tilfelle. :ler:

Hva?!? Ligger/Henger det ikke et større utvalg av dresser og kjoler i alle størrelser på toalettene sammen med dokurvene? Nei, nå står ikke verden til påske altså. For en skam! Nå gidder jeg i allefall ikke gå i flere bryllup. Tenke seg til å ikke stille med festgarderobe for gjestene ... :sinnatagg::bond::hakeslepp: For en frekkhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?!? Ligger/Henger det ikke et større utvalg av dresser og kjoler i alle størrelser på toalettene sammen med dokurvene? Nei, nå står ikke verden til påske altså. For en skam! Nå gidder jeg i allefall ikke gå i flere bryllup. Tenke seg til å ikke stille med festgarderobe for gjestene ... :sinnatagg::bond::hakeslepp: For en frekkhet!

Ikke glem sko og undertøy. Man må da være beredt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Har lært at det er komplett umulig for en mann å sove i samme seng som en kvinne han liker uten å ha sex. Må revurdere min seksuelle legning nå tror jeg.

Anonymous poster hash: ee7c1...ff9

Og jeg lærte (muligens fra samme tråd) at det er skikkelig dårlig gjort av kvinnen å la mannen overnatte/ overnatte hos han dersom hun ikke vil ha sex med han riktig enda..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke er lov å påpeke at det er ufint å kalle sine meningsmotstandere for nazister.

Anonymous poster hash: c99bd...eae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

At mange menn her inne har det så kjipt med seg selv at de må legge ut om hvor forferdelige, lite intelligente og ubrukelige vi kvinner er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at om man ikke liker å få uanmeldt besøk har man issues og bryr seg ikke om vennene sine.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At to-tre dustetråder som mobber kvinner urettmessig beviser at mange menn har det så kjipt med seg selv at de må fortelle "hele verden" (les: KG) hvor ubrukelige kvinner er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er veldig viktig å kommentere "Kan dere pliz slutte å avspore eller? Ingen bryr seg!" etter en avsporing allerede er avsluttet.

Denne type avsporing om avsporing høster gjerne også mange plusser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

At KG alltid kommer til å være et sted for å krangle om hvem som er det mest bitre, grinete, feigeste og ubrukelige kjønn...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At hvis man en gang har stemt AP (og så skriver at man angrer på det), så kan man ikke i dag hate AP (fordi man som sagt en gang en gang har stemt på de).



Anonymous poster hash: c9a69...0f9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At spillebrettet i Ludo er utformet på en sånn måte at det styrker sannsynligheten for at verden faktisk styres av Illuminati.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...