Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡


kaospåtobein

Anbefalte innlegg

15 uker :hoppe: Nå begynner det å gå fort altså!

I går fikk jeg henvisning til fysio av lege. Hun fysioterapeuten skulle ringe meg på mandag :) Spennende.

Nå er det tannlegetime for å få satt inn ny fylling siden den falt ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan vel si at du skal... på fylla? :ler:

:hoho:

Tannlegen kan ikke si at du har null hull iallefall, for du har iallefall ett! :lur:

Lykke til! Håper det går bra!! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer:

Gikk veldig fint hos tannlegen. Han fylte meg igjen ;) (æsj). Men nå er det hverfall ikke vondt lenger! Var også innom barnas hus og hentet mammabox :D Mye reklame og noe fint. Blant annet en dress :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, "han fylte meg igjen" :ler:

Er det noen som vet om det er barnas hus på lillestrøm eller oslo? :) Når er det de pleier å gi ut mammaboxene fra? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, "han fylte meg igjen" :ler:

Er det noen som vet om det er barnas hus på lillestrøm eller oslo? :) Når er det de pleier å gi ut mammaboxene fra? :P

Det er i hvert fall barnas hus på strømmen storsenter :) Og på Alnabru.

Får man den boksen med nr 2, selv om man fikk med nr 1? Har hørt at noen kun gir en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall barnas hus på strømmen storsenter :) Og på Alnabru.

Får man den boksen med nr 2, selv om man fikk med nr 1? Har hørt at noen kun gir en gang.

Det står man kan få en gang i året:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! I det siste har det ikke skjedd noe spennende. Men jeg tor jeg kjenner baby i magen. Har kjent noen dult/kiling nederst i magen. Akkurat som noen som legger en finger på magen min, bare på innsiden :fnise: Kan det være baby tru.. Den siste uke har hjertelyden blitt mer og mer tydelig. Trenger ikke lete etter den mer, den kommer liksom med en gang kjempe høyt. Så tror baby har beveget seg litt opp fra bekkenet. Må heller ikke tisse like mye. Så nå føles alt veldig fint.

Jeg er fortsatt bekymret for at den lille ikke lever. Men jeg hører jo hjertelyden hver gang. Skjerp deg kaos!

4 uker til oul :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er nok lille du kjenner :D jeg kjenner også det slik:) er veldig varierende hvor raskt jeg hører hjertelyd og den er ofte litt langt borte enda, så tenker at lille ikke har kommet seg så mye opp av bekkenet enda. Men nå hører jeg sterke dunk hver gang og jeg har kjent disse bevegelsene i magen samtidig som h*n beveger seg ^^ det er litt gøy! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma ringte og fortalte meg dette;

Min søster på 17, som fortsatt bor hjemme hadde tatt med seg lillebror1 og lillebror2 på badet for kveldsstell. Lillebror1 er 3 år og verdens søteste, fineste lille skapning. Lillebror2 er 7 år og har fått med seg at det skjer ting i verden som ikke alltid har noe med han å gjøre. Tooo the point -

Lillebror2 spør søster om hvordan dette med blomsten og bien henger sammen. Søster svarer litt kort at det er slik man lager barn osv. Lillebror2 spør igjen om ikke det involverer at det er noe "tiss mot tiss, eller tiss inni tiss". Søster bekrefter igjen litt kort at jo det er jo det.. Noen minutter og tannpusser senere utbryter lillebror2 "VENT NÅ LITT!" Ansiktet skifter fra forskrekket til *æsjamei fjes* "Men det betyr at! hihi.. Æææsj, Kaosmannen og kaos.. Tiss mot tiss. ÅNEI! KOM, DETTE MÅ VI SI TIL MAMMA!"

Og jeg ler meg ihjel, kanskje fordi jeg klarer å se for meg akkurat hvordan dette så ut :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...