Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Var på Kappahl i dag og handlet babyklær :rodmer:

De har så mye fint i den newbie kolleksjonen, og så var det 3 for 2 så jeg fikk alt dette for 500 kr! :) kjente jeg fikk tårer i øynene der jeg gikk og såg på babyklær, denne gangen er det faktisk til MIN baby og ingen andres. Rar følelse. Men altså, hvor mye trenger man egentlig i hver str?

Sånn bukse kjøpte jeg også! Både hvit og beige :hjerte:

Jeg har forsøkt å følge denne guiden i forhold til hva vi trenger. Tenkte jeg skulle hatt litt i alle størrelser, men at jeg evt kan kjøpe noe i en str større og bruke det litt lenger. Har jo dødsmye klær, da, siden jeg har arvet etter tre barn OG både kjøpt og fått litt selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjønner jeg :) Mye som skal handles totalt så like greit å få startet tidlig :)

Ja, det er jo absolktt mye som skal kjøpes:) men blir nok ikke så mange flere kjøp før OUL nå:)

Å herreguud den episoden så jeg også! Grein som bare det. Også er jeg i tillegg veldig svak for mannfolk som griner, da åpner slusene seg med engang :ler:

Edit: Jeg følte hele tiden at ALLE visste at jeg var gravid når det var hemmelig. Viste seg at mange ikke ante noe, mens andre hadde bare "visst det" uten at jeg hadde røpet noe særlig :P

Ja, det var så fint!! Såg felere episoder nå og blir jo helt ødelagt:p

Har dee offentligjort det nå for "alle"?:)

Sånn bukse kjøpte jeg også! Både hvit og beige :hjerte:

Jeg har forsøkt å følge denne guiden i forhold til hva vi trenger. Tenkte jeg skulle hatt litt i alle størrelser, men at jeg evt kan kjøpe noe i en str større og bruke det litt lenger. Har jo dødsmye klær, da, siden jeg har arvet etter tre barn OG både kjøpt og fått litt selv :P

Den var skikkelig fin! Det var jo veldig mye fint til jente, tenker du fikk mye fint?

Ja, da har dere en del klær kan jeg tenke meg! Skal se på lista di:) tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var så fint!! Såg felere episoder nå og blir jo helt ødelagt:p

Har dee offentligjort det nå for "alle"? :)

Skjønner jeg godt! Har ikke orka å se mer for jeg er ikke i gråtehumør om dagen :fnise:

De aller fleste vet det nå, for alle sjefene mine er informert osv. Så da er det like greit at folk vet det, med tanke på at jeg brekker meg når jeg blir sliten :ler:

Men facebook venter vi med til etter OUL hvis vi gjør det der i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg godt! Har ikke orka å se mer for jeg er ikke i gråtehumør om dagen :fnise:

De aller fleste vet det nå, for alle sjefene mine er informert osv. Så da er det like greit at folk vet det, med tanke på at jeg brekker meg når jeg blir sliten :ler:

Men facebook venter vi med til etter OUL hvis vi gjør det der i det hele tatt :)

Hvordan sa du det da? Jeg liker ike å gå rundt å si det til folk, føles så rart å si at jeg er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er gravid....

... Når du står opp igjen for å spise! Og det eneste du vil ha er nystekt rundstykke med ost på og sjokolademelk xD

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sa du det da? Jeg liker ike å gå rundt å si det til folk, føles så rart å si at jeg er gravid:)

Venner, familie etc. Har jeg bare sagt det rett ut til og kollegaer jeg ikke er nære med ble det naturlig å fortelle til når de så jeg ikke skulle jobbe natt mer :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venner, familie etc. Har jeg bare sagt det rett ut til og kollegaer jeg ikke er nære med ble det naturlig å fortelle til når de så jeg ikke skulle jobbe natt mer :)

Ja, det ble jo naturlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er gravid....

... Når du står opp igjen for å spise! Og det eneste du vil ha er nystekt rundstykke med ost på og sjokolademelk xD

Sjokolademelk ja! Det er jo rene tegnet på å være gravid!!! :fnise:

27 dager går fort!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er gravid....

... Når du står opp igjen for å spise! Og det eneste du vil ha er nystekt rundstykke med ost på og sjokolademelk xD

...akkurat den samme kombinasjonen som hjelper mot å være fyllesyk :ler:

27 dager går veldig fort! 27 dager siden var jo f.eks i slutten av september. Jeg syns nesten det var i går, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha er rart det der med at "alle" elsker sjokolademelk som gravide :flire:

Og 27 dager går nok fort, i alle fall nå som jeg skal jobbe litt. Synes det er en evighet siden slutten av september:p

Legen ringte foresten. Ikke påvist rubella antistoff:( kjedelig, men heldigvis sjelden travide blir smittet her i Norge. Siste tilfelle var i 2002 og da ble hun smittet i Somalia. Nå er jeg jo også over de værste ukene ifht. Smitte, så får bare passe ekstra på. Må inn til samtalen hos legen om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld når jeg sto og lagde mat fikk jeg sånn plutselig stramming/vondt i mage og korsrygg. La meg på sofaen og det ble litt bedre, tenkte det kunne være kynnere? Men det gav seg liksom aldri helt. Har fremdeles ubehag. Snakket med JM og hun sa hvis det ble værre skulle jeg kontakte legevakt, men det er jo ikke værre heller. Bare det samme. Ikke skikkelig vondt men veldig ubehagelig. Kjenner det strekkes veldig i ligamentene også, kan det være det at livmor bare vokser?

Tenker jeg tar en tur innom legevakt med urinprøve om det ikke blir bedre. Magesmerter kan jo være UVI, men jeg sluttet jo på antibiotikakur på tirsdag... Kan jo ha vert uheldig og i tillegg hatt enda en bakterie som ikke blir tatt av Amoxicillin.. Hm

Men en koslig ting; i går kveld når jeg var bekymret tok jeg frem doppleren og fant den sterkeste hjertelyden jeg har hørt til nå <3 den slo så fint <3 tror også lille sparket i doppleren, for det kom et høyt dunk :flire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så godt med sterk hjertelyd :nigo:

Syns det høres fornuftig ut med et besøk til legevakt hvis det ikke bedrer seg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på legevakten og venter nå:) de var enig med meg ifht urinprøve. Men begynner å lure på om det er sopp? Men kan det gi slike ubehagligheter da? Kjenner det svir nedentil så er vel de uansett, men spørs om det er i tillegg til andre ting:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinprøven var perfekt! De anbefalte å levere til fastlegen på mandag for dyrkning og komme tilbake om det skulle bli værre..:) får kjøpe canesten kur og prøve det, jeg har nok sopp i hvert fall..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra urinprøven så bra ut da!

Sopp er noe herk. Får satse på at Canesten gjør susen. :)

Koselig med hjertelyd. Jeg husker jeg hørte på hjertelyden en gang rundt 15 uker, og da var den mye sterkere enn to-tre uker før ja. Babyen har jo kommet lengre opp fra bekkenet så da høres det vel bedre. :) Såå stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :hjerte:

Har blitt litt bedre utover kvelden, så mulig det bare er kraftig strekking eller noe slik... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange rare drømmer ute og svirrer i dagbøkene!:P

I går natt drømte jeg at jeg, mannen min og vennegjengen hans var i et brettspill. Som i at vi var brikkene:p husker ikke så mye mer enn at jeg alltid kun fikk gå en rute om gangen og det var frustrerende. Når jeg kom til ene delen av spillet var vi i nepal. Det var som at spillerutene gikk gjennom gata og så skjeddedet ulike utfordringer på sidene:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...