Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Oi så lurt ! Så ut som en bra bok.

:-) jeg tørr ikke helt det enda men sant som du sier de søker ikke opp så mye på nett som oss nei.

Jeg tenkte jo tanken når jeg bestillte, men vi vil jo bi foreldre.. Så uansett om det ikke skulle gå denne gangen så er den nyttig tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ps jeg er også sulten hele tiden. Våkner km natta og er sulten. Har tilogmed stått opp og spist !! Spiser også går det noen timer knapt nok,'og man er sulten igjen. Men fyser ikke på noe spesielt enda. Du da ?

Lurer faktisk på om jeg skal ha noen tørre kjeks stående på nattbordet.. For når jeg våknet kl 05 hver morgen (slår ikke feil) er jeg kvalm og kjenner at jeg er sulten også. Hadde nok hjulpet med et par kjeks:)

Ang fysing, ikke noe sånn spesielt. Har spist mer bananer enn jeg pleier, men er ikke slik at jeg bare MÅÅ ha banan, men kjenner at jeg har lyst på det ofte:p hvor tidlig pleier fysingen å begynne? Vet du det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en venninne i stad som er lile langt som oss og hun hadde visst allerede fått denne fysingen. Jeg har det ikke! Men er ikke direkte kvalm heller. Kjenner bare en veldig sult og at nok er nok. Nettopp trykka i meg en brødskive med reker ( i lake og noe av det beste jeg vet) men kjente at nei det har jeg ikke så lyst på lenger. I tillegg var jeg kaffoman - men kaffe har ikke fristet på flere dager nå. Byr meg ikke i mot - men frister heller ikke.

Tror nok en kjekskpakke kan være lurt ja. Kanskje vurdere det selv for det er ille å våkne sulten. Har du noe mat du har kuttet ut på lik linje med kaffen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enda.. Jeg har alltid vert glad i skive med skinke og ost, men det smakte ikke så godt kjennte jeg. Så kanskje det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker du noen spesiell app eller

Noe som regner ut og

Forteller daglig hva som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Tror det er babyverden sin app. Heter i allefall BV Gravid i appstore!:) søkte bare på gravid så kom den opp.

Veldig kjekk app med en liten tekst hver dag, samt en lengre for hver uke. Er også en notis til kommenda far og mor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det jammen meg gulrotkake, må nyte de siste dagene av ferien;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Klokken er 07.32, og jeg skal til tannlegen. Og jeg er kjempe kvalm!! Hvordan skal dette gå?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tannlegen kan jo vel heller ikke ta rtg av meg, så det er vel egentlig nesten en unødvendig time..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Må nok trekke en visdomstann.

Men tannlegen ville vente til abdre trimester på grunn av han ville ikke utsette kroppen min for et stress som kan føre til SA. Setter pris på at han tenker så langt:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææsj tannlege er noe drit! Og i tillegg måtte trekke en tann /( skrekk og gru! Unner deg ikke den. Men veldig bra at han tar hensyn og tenker på ditt beste sånn sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag kjenner jeg at jeg er redd. Redd for å miste den lille spiren, for den er så ønsket! <3

Har så mange veninner som har mistet den siste tiden... Jeg er bare glad så lenge jeg har symptomer...

Noen med noen oppløftende ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjenner jeg at jeg er redd. Redd for å miste den lille spiren, for den er så ønsket! <3

Har så mange veninner som har mistet den siste tiden... Jeg er bare glad så lenge jeg har symptomer...

Noen med noen oppløftende ord?

Spiren din kjenner forhåpentligvis mammas sterke kjærlighet og ønske, kanskje det hjelper litt ekstra? :)

Skjønner godt frykten for at det ikke skal gå, jeg tror nok vi alle kjenner eller har kjent på den. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiren din kjenner forhåpentligvis mammas sterke kjærlighet og ønske, kanskje det hjelper litt ekstra? :)

Skjønner godt frykten for at det ikke skal gå, jeg tror nok vi alle kjenner eller har kjent på den. :klem:

Takk for fine ord <3 håper virkelig det:)

Det er nok helt normalt med slike tanker. Og de slutter nok ikke når barnet er født :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...