Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Søndag !!!!!! Deilig :) joggebukse og sofa modus!

Litt mens murringer i dag! Hmmmm de er det en liten stund siden jeg har kjent.

Lurer også på hvordan amming skal foregå når brystvortene er så ømme og vonde! Men det demper seg kanskje litt.

God søndag 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha en fin søndag!:)

Jeg tenker at det vil nok gjøre vondt med amming i starten, til man venner seg til det. Har hørt enkelte steder at man kan dra hardt i brystvortene 30 ganger daglig for å gjøre ammingen mindre vond, men vet ikke helt om det vil ha noe for seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Usikker på om den metoden er noe særlig..! Var ikke sååå vondt å amme, de blir tøffere etterhvert! Men ubehagelig i begynnelsen ja - pass på å ha veldig myke håndklær å tørke deg med etter dusjing! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt ganske følsomme brystvorter, men ammingen gikk veldig fint. Det som var mest vondt med amming i starten var i grunn utdrivningen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja men man klarer vel uansett å bite tennene sammen når man tenker at man må for at babyen skal få mat =)

Jeg har så smått begynt å tenke litt på hvordan vi skal gjøre det hjemme med diverse ting. Hobbyrommet blir til babyrom - men her må alt ned fra vegger og ny tapet må legges. Dessuten trengs det nok litt fiks her og der på dette rommet. men det vil vi ikke begynne med før i siste liten. Mannen har lovet å påta seg den oppgaven. Men det er mye stæsj der inne som må ryddes i ! Og den oppgaven har jeg så smått begynt med!

Dessuten må gangen bygges om for å få plass til et ekstra klesskap. Men vil ikke begynne med det heller før litt nærmere - men det er greit å rydde opp i de tingene som er der inne..Få kastet litt! Ikke alt man trenger nei .... Og dæven å mye man sparer på opp igjennom tidene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med fri i dag før jobb i morgen. Ikke sovet godt i natt. Mye rare drømmer!

Har hele tiden slitt med noe eksem på fingrene gjennom dette svangerskapet - og i natt har jeg omtrent klødd meg til blods. Prøvde å lete frem noe krem i medisinskapet men kngenting kan brukes ved graviditet. Ikke eurax og ikke mildison lipid krem. Så da får jeg bare smøre meg ihjel med vanlig håndkrem.

I dag skal det lages hjemmelaget kjøttkaker og ryddes litt her og der. Men først en tur ut i butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som formen er god?:)

Du ksn jo også høre med fastlegen om det finnes noe annet enn vanlig hudkrem som du kan smøre på:)

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen har vært veldig god i helgen men det fikk jeg tilbake for i dag ja ! Stod opp tidlig og tok en tur i butikken. Det endte med kraftig huepine som ikke vil slippe :( så her ligger jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjlnner ikke hva denne huepinen kommer av! Kan virke som den kommer når jeg står opp tidlig og ved aktivitet og små stress. Men er det normalt da ? Kroppen skal vel tåle såpass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj sitter her med litt dårlig samvittighet men allikevel føler jeg at jeg har rett ...

Mannen og jeg har alltid drømt å reise tiø Dubai sammen. Dette fordi svigersøster er derfra og har familie der! De er som konger i Dubai og lever virkelig livet!

Nå skal hun reise dit med mannen sin og vil ha oss med. Jeg har flyforbud og kan ikke reise. Men mannen har så lyst! Jeg skjønner jo han også men .... Problemet er at de skal ha tvilling søsterenes hennes sin 30 årsdag der nede og der spares det ikke på kruttet. Det blir skikkelig fest!

Jeg vil jo ikke nekte mannen å dra men føler allikevel at det er veldig urettferdig :( urettferdig fordi jeg sitter her hjemme alene og vil så gjerne være med! Urettferdig fordi jeg liker ikke at han drar til et slikt party sted uten meg og jeg vet st det blir ville fester. Og i disse økonomiske tider er vi enige om at vi skal pusse opp hjemme og at mye må handles inn. Føler ikke st en Dubai tur til 15-20 lapper er noe vi kan prioritere nå! Hsn blir selvsagt sur skuffet og sint - jeg blir lei meg, vil ikke nekte men vil allikevel .... Prøver å få han å forstå men tror ikke han ser det fra min side ....

Det er alkurat som han må leve ut livet i disse dager! Han flyr elstremt mye ute med venner og i helgene. Han sier at han må nyte det nå mens han kan... Men føles så feil og urettferdig....

Håper dette ikke fremstår så altfor sutrete men at dere forstår min side av det også ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel som de sier, noen har kvalmen og andre har hodepinen. Håper det går over! Hva sier legen da? Og har du vurdert å prøve akupunktur eller kiropraktor?:)

Ang. Reisen så forstår jeg dere begge. Hvis han har råd til det utenom oppussing og slik så synes jeg han burde få reise:) jeg forstår at det oppleves urettferdig for deg, men du ville kanskje ikke hatt det så gøy selv om du kunne reise? Med tanke på en stor fest og hodepine. Du kan ta deg en tur med veninnene når babyen er blitt gammel nok. Da får han være hjemme. Synes også du bør prøve å komme deg ut med veninne dine:) og når babyen kommer så må derre begge få gå til venner eks. Annehver gang. Slik at dere ikke holder hverandre nede:) har et vennepar som er slik. Skal den ene være hjemme, må begge være hjemme. Ser forholdet deres lider av det. Men som sagt så forstår jeg at du synes det er utrolig urettferdig:) og går det på bekostning av oppussing så er det jo en annen vurdering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja har kontaktet legen i dag men de har ingen ledige timer før min oppsatte time til mandagen! Så får bare vente. Skal absolutt høre hva legen kan anbefale for dette kan jeg ikke gå med. Blafrer i øynene og lyssky samtidig som det dunker som et uvær inni huet :(

Det går nok litt på bekostning av oppussingen ja - for da vil jeg måtte dekke den alene fra egen lommebok.

Så klart vi begge prøver å komme oss mest mulig ut på hver vår kant selvom vi har en god del felles venner. Men ofte er felles vennene i par sånn at gutta er sammen når jentene er sammen. I helgene har vi en uskreven regel at e av dagene er til venner og en dag er vår sammen med familie / alene eller med venner samme. Men denne reisen kjenner jeg gnager litt :( vel har sagt at jeg ikke skal stoppe han men at han får se to sider av saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt at han kunne reise hvis han kan finansiere reisen selv, samt bidra like mye som deg på oppussingen. Hvis ikke er det ikke rettferdig..

Ang legen. Så husk at de sjelden anbefaler kiro og akupunktur. Iom. At du har blafring foran øynene og er lyssky så høres det jo ut som migrene... Jeg hadde veldig god effekt av akupunktur mot migrene en periode jeg slet hver dag... Det er ikke noe godt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare vente til legetimen og bite tennene sammen ! :) skal nok klare det!

Tydelig at det slår ut de dagene jeg er tidlig oppe og holder på ..... Skulle så gjerne vært litt aktiv og ikke sykemeldt! Skulle sø gjerne fått trent litt også :( men ikke overskudd til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag virker det som den har holdt seg vekke. den tok seg vel kanskje fri etter å ha vært såpass hissig og pågående i to dager. Godt er det :)

I dag har eg hatt første svangerskapssamtale med sjefen. Veldig rart når sjefen sier "nå som fu er gravid " osv osv. Blir rent litt flau. Hehe. Men det er jo virkeligheten. Men klarer ikke slå meg helt til ro med den. Mye jeg skal unnlate å gjøre grunnet graviditeten så virker som hun følger den opp. Vi skal også på seminar om noen uker med overnatting. Det skal bli spennende.

I dag har jeg hatt noen rare dunk / stikk i nederste del av magen. Vet ikke helt hvirdan jeg skal få forklart dem. Men et lite dunk med et snev av trykksmerte. Hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her er jeg ! Ser ikke ut som jeg var så veldig savnet men stikker nå innom og hilser på dere og dagboken - så får de som vil hilse på :)

Nå er det en liten stund siden jeg har vært aktiv. Jeg har hatt en skkkkelig nedtur den siste uken. Ting har vært tungt uten å gå for mye i detaljer. Jeg har heldigvis fått ekspertise hjelp og det kan se ut som jeg sakte men sikkert er på vei opp igjen.

Har fått redusert arbeid så nå er jeg bare to dager på jobb i uken. Det går så som så ....

Har fått konstatert svangerskapsmigrene så har slitt litt med det også i tillegg til alt annet

Nå er det en uke til oul og jeg gru gleder meg. Skal bli deilig å komme over kneika men gruer til ev hva de kan finne av feil ...

Så her var jeg ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...