Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Enig med Teriyaki, ta små skritt :) De lange stegene gjør det bare verre, spesielt hvis du må hoppe sidelengs over vannpytter osv. Håper bekkenet er snillere med deg nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare pass på å ta små skritt. :) Litt bevegelse er bare bra, men det gjelder å finne balansen. :)

Har du sett beina mine? Jeg har ikke noe valg :ler:

Tror nok det har blitt litt for mye bevegelse i dag, selv om det egentlig ikke har vært såå mye :/

Føles så utrolig teit å skulle sitte så mye på sofaen :dry:

Det går mye i svisker her om dagen også :fnise: Faktisk ikke så ille som jeg hadde fryktet!

Håper bekkenet er snilt med deg i dag :kose: Ikke gå over bekken etter vann på turen iallefall :P (ok, den var dårlig, men... :fnise: )

Ja, jeg syns den vitsen din svisket litt i forhold til den vanlige humoren :nigo:

Lol, jeg er ikke noe bedre :fnise: Takk forresten :klem: Det har nå gått så som så.. Fortsatt vondt, men :( Håper på å få sovet litt bedre i natt enn de to forrige nettene, så blir det kanskje bedre :) Når bekkenet har det godt i senga, så får jeg vondt i ryggraden lenger opp i ryggen :P Pick your poison :P

Enig med Teriyaki, ta små skritt :) De lange stegene gjør det bare verre, spesielt hvis du må hoppe sidelengs over vannpytter osv. Håper bekkenet er snillere med deg nå!

Tiny legs, tiny steps :nigo: Ja, jeg merker det hvis jeg går for fort/for lange steg :/ Og når jeg tråkket litt skjevt da jeg gikk ned av et fortau i stad, da stakk det til i begge sidene i bekkenet gitt :dry: Det får skjerpe seg litt, syns jeg, dette bekkenet :P Nytter det med en alvorsprat, tro? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett beina mine? Jeg har ikke noe valg :ler:

Tror nok det har blitt litt for mye bevegelse i dag, selv om det egentlig ikke har vært såå mye :/

Føles så utrolig teit å skulle sitte så mye på sofaen :dry:

Ja, jeg syns den vitsen din svisket litt i forhold til den vanlige humoren :nigo:

Lol, jeg er ikke noe bedre :fnise: Takk forresten :klem: Det har nå gått så som så.. Fortsatt vondt, men :( Håper på å få sovet litt bedre i natt enn de to forrige nettene, så blir det kanskje bedre :) Når bekkenet har det godt i senga, så får jeg vondt i ryggraden lenger opp i ryggen :P Pick your poison :P

Tiny legs, tiny steps :nigo: Ja, jeg merker det hvis jeg går for fort/for lange steg :/ Og når jeg tråkket litt skjevt da jeg gikk ned av et fortau i stad, da stakk det til i begge sidene i bekkenet gitt :dry: Det får skjerpe seg litt, syns jeg, dette bekkenet :P Nytter det med en alvorsprat, tro? :fnise:

Du kan jo prøve å hytte med nevene eller bruke streng pekefinger neste gang bekkenet verker ;) Se om det tar seg sammen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å hytte med nevene eller bruke streng pekefinger neste gang bekkenet verker ;) Se om det tar seg sammen!

:ler: Da tror jeg at jeg blir kjent som den gale dama som hytter ut i løse lufta for ingenting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, skal vi ta en sånn som de tar i barnehager og barneskoler når nissen skal komme? :fnise:

"Hvis vi alle roper på Nissen, så kommer han nok!"

SKYYYBLUUUUEEE :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns den vitsen din svisket litt i forhold til den vanlige humoren :nigo:

Lol, jeg er ikke noe bedre :fnise: Takk forresten :klem: Det har nå gått så som så.. Fortsatt vondt, men :( Håper på å få sovet litt bedre i natt enn de to forrige nettene, så blir det kanskje bedre :) Når bekkenet har det godt i senga, så får jeg vondt i ryggraden lenger opp i ryggen :P Pick your poison :P

Jeg kan være enig i det! Men, om du nå måtte gå over bekken etter vann, så har du jo iallefall en bekkenløsning :P

Kjedelig at du ikke har blitt bedre, da. Det er jo helt grusomt når man har så vondt at det går ut over søvnen!! Du får prøve Spiremors alternative medisin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være enig i det! Men, om du nå måtte gå over bekken etter vann, så har du jo iallefall en bekkenløsning :P

Kjedelig at du ikke har blitt bedre, da. Det er jo helt grusomt når man har så vondt at det går ut over søvnen!! Du får prøve Spiremors alternative medisin :fnise:

Hahahah, det var bekkenløsninga ja :ler: Fint comeback :jepp:

Sov litt bedre i natt, heldigvis :) Kanskje det var nok å "true" med kjeft, så tok det seg LITT sammen, hvertfall? :P Fortsatt vondt når jeg reiser meg og går da, men hvertfall nesten smertefritt når jeg sitter, so there's that :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ordtrix er så bra at de kan resirkuleres i det uendelige :fnise:

Bra det var litt bedre i natt. Baby steps! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ordtrix er så bra at de kan resirkuleres i det uendelige :fnise:

Bra det var litt bedre i natt. Baby steps! :nigo:

Jepp :P Og bra er det :laugh:

Hehe, ja, baby steps on my insides :ler:

Jeg har forresten funnet ut at jeg ikke kan bruke magen min som bord, selv om den nesten er stor nok til det :P Jeg holdt nemlig tekoppen min oppå magen i stad, nesten helt øverst, og plutselig var det reine jordskjelvet der, for babyen sparket så masse i koppen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skal vi ta en sånn som de tar i barnehager og barneskoler når nissen skal komme? :fnise:

"Hvis vi alle roper på Nissen, så kommer han nok!"

SKYYYBLUUUUEEE :nigo:

Hehe, her er jeg! Dessverre kom tanta i natt :( Så hun var bare noen timer forsinka... jaja, ingen overraskelse ihvertfall! Så g-testen får ligge der urørt til neste pp. Pjuh, tenk at jeg går inn i pp3 nå.. preseed og wild yam next! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her er jeg! Dessverre kom tanta i natt :( Så hun var bare noen timer forsinka... jaja, ingen overraskelse ihvertfall! Så g-testen får ligge der urørt til neste pp. Pjuh, tenk at jeg går inn i pp3 nå.. preseed og wild yam next! ;)

Så kjedelig skyblue! :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, her er jeg! Dessverre kom tanta i natt :( Så hun var bare noen timer forsinka... jaja, ingen overraskelse ihvertfall! Så g-testen får ligge der urørt til neste pp. Pjuh, tenk at jeg går inn i pp3 nå.. preseed og wild yam next! ;)

Det var jo kjedelig, da! Men ikke mist motet, 3 pp er ikke mye, selv om man helst skulle vært gravid for lenge siden.. :) Det klaffer nok snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her er jeg! Dessverre kom tanta i natt :( Så hun var bare noen timer forsinka... jaja, ingen overraskelse ihvertfall! Så g-testen får ligge der urørt til neste pp. Pjuh, tenk at jeg går inn i pp3 nå.. preseed og wild yam next! ;)

:klemmer: Masse babystøv til deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo kjedelig, da! Men ikke mist motet, 3 pp er ikke mye, selv om man helst skulle vært gravid for lenge siden.. :) Det klaffer nok snart! :)

Det føltes litt lenge... spesielt siden det klaffet så fort sist gang :P Men går inn mot ny pp med positive tanker da :) Det skjer når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten, før jeg kupper hele dagboka til Lilleninja har jeg faktisk oppretta en *kremt* dagbok igjen... :fnise:

Jippi!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her er jeg! Dessverre kom tanta i natt :( Så hun var bare noen timer forsinka... jaja, ingen overraskelse ihvertfall! Så g-testen får ligge der urørt til neste pp. Pjuh, tenk at jeg går inn i pp3 nå.. preseed og wild yam next! ;)

Æsj ooog, dumme tante :dry:

Forresten, før jeg kupper hele dagboka til Lilleninja har jeg faktisk oppretta en *kremt* dagbok igjen... :fnise:

WEEEEEE :nigo::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 uker i dag :hoppe:

Lille har vært skikkelig aktiv i magen tidlig i morges :rodmer: Sparker så hardt at jeg lurer på om jeg kunne tatt tak i foten iblant nå :fnise: Kjenner SKIKKELIG at det er en fot når jeg holder på utsida :)

Tror forresten bebis må ha sparket meg når jeg har sovet i natt også, for når jeg tenker meg om, så tror jeg at jeg drømte at foten stod ut av magen helt til kneet :ler: (Altså at babyens fot, legg og kne stakk ut av magen :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...