Gå til innhold

Amilies graviditetsdagbok


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Gjest Oubliette

Hadde egentlig tenkt å vente med denne dagboka til jeg er over 12 uker, men klarte ikke vente lenger :fnise:

Etter UL 9+4 fant vi ut at vi ville fortelle familie. Alle ble kjempeglade! :hoppe: Dog pappa fikk litt sjokk for han trodde jeg sa at han var blitt bestefar :ler:

Symptomene er som de alltid har vært. Det er noen der om jeg tenker etter, men ikke noen som er særlig sterke. Det sterkeste symptomet er at jeg er at jeg sovner raskt og sover som en stein hele natta. Den siste uka har jeg også vært plaget med tung pust, sliter med å trekke pusten skikkelig. Spesielt om jeg legger meg.. :klo:

Viktige datoer fremover:

10. mars - jordmortime

9. april - OUL

:strix:

Endret av Amilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Oubliette

Hopper for 11 uker et par timer på forskudd :hoppe:

De siste dagene har jeg vært hormonell (med store bokstaver.. :rolleyes: ) Begynte å gråte når hovedpersonen i en bok jeg leser var trist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Takk, alle sammen! :rodmer:

Nå er jeg snart 12 uker, og det er snart under 200 dager igjen. Og jeg er utålmodig.. :daane::ler:

Jeg har så lite symptomer, så nå går jeg bare å venter på at det skal bli synlig og jeg kan kjenne liv. Trodde de første 12 ukene gikk sakte.. De kan ikke sammenlignes med med tida nå :ler:

Endret av Amilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :hoho: Skjønner at du er utålmodig, men jeg skal love deg at plutselig skyter det fart og du skal plutselig føde!! Hehe. Kos deg og nyyyt svangerskapet så langt det lar seg gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Hehe, ja, plutselig lukker jeg øya litt og når jeg åpner dem har jeg rier :ler: Jeg har bare så lyst til å kjenne at jeg er gravid :rolleyes::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...