Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

:hoho: Åh, jeg trengte å få opp humøret litt nå. Takk!

Men det verste er at jeg fikk MER lyst å dra ut og drikke vin. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Nei fytti helsikke, etter dagen i sag kjenner jeg at jeg skal være SERIØST forsiktig neste gang jeg skal ut. Er det mulig å være SÅ skrøpelig? :ler:

Har ikke gjort en dritt fornuftig i dag. Bare et absolutt minimum av plikter, og har brukt unnskyldninga "Mamma e i dårlig form sjø..." til L noen ganger. Å avvise initiativ til lek fra ungen min fordi jeg er så jævlig bakfull er en ting jeg seriøst aldri trodde jeg skulle krysse av på lista :hoho:

Heldigvis var kvelden veldig morsom frem til spyinga inntraff, og heldigvis har jeg en skikkelig snill og god mann som har pleid meg og vært superdad i hele dag. Fin fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet for måten jeg behandla min fyllesyke mann på i helga. "Du må stå opp, jeg skal gå om fem minutter! Kos deg med begge ungene, melk i kjøleskapet. Hadet!" :fnise: Næh, synes jeg fortjente de egotimene jeg. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men... :hoho: Godt at du har en supermann som tar seg av butikken mens du er dårlig. :hjerte:

Litt sent her, men tenkte bare å nevne dette med unntakstilstand og baby og sånn. Vår unntakstilstand har nettopp sluppet opp, og M er snart 2! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri spydd i fylla eller vært bakfull, selv ikke da jeg blåste 1 i promille kl 08 :flau:

Jeg har blitt mer bakfull med årene,nå kan jeg føle meg redusert dagen etter av bare ett glass vin. Gammel kjerring!

Nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet for måten jeg behandla min fyllesyke mann på i helga. "Du må stå opp, jeg skal gå om fem minutter! Kos deg med begge ungene, melk i kjøleskapet. Hadet!" :fnise: Næh, synes jeg fortjente de egotimene jeg. :lur:

:ler: Jeg har litt medfølelse faktisk! :fnise:

Unnskyld meg, men... :hoho: Godt at du har en supermann som tar seg av butikken mens du er dårlig. :hjerte:

Litt sent her, men tenkte bare å nevne dette med unntakstilstand og baby og sånn. Vår unntakstilstand har nettopp sluppet opp, og M er snart 2! :fnise:

Ugh, ja, jeg håper det bare er at det er unntakstilstand. Vi har det jo veldig fint når vi får litt tid for oss sjøl, bare en tur på kino eller noe. Men hverdagen kan være drepen, altså!

Oida, hørtes ikke særlig godt ut! Fyllesyke går heldigvis fort over :ler:

Godt med snill mann da :)

Fin form igjen i dag, heldigvis. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte bare å ta en liten oppdatering på J, nå som han straks er sju måneder, mest for å kunne bla tilbake senere. En glemmer så fort! :)

*Han åler seg rundt i racerfart, og ser ut som en sel når han gjør det. :ler: Putter knærne opp under seg, skyver rumpa opp, og skyver fra. Kul stil :fnise: Tror han krabber skikkelig snart. :)

*Er bare middels glad i mat, ikke særlig entusiasme å spore for noe. Mer sånn "Meh, mat må en ha, så give it!". Han vil gjerne smake på alt, men så mister han interessen etter et par munnfuller. Pupp er fortsatt digg, selv om han helst må være på enerom for å kunne spise skikkelig. Ellers er det to sup, se seg rundt, to sup, sleng hodet bak og se seg rundt osv. Veldig søtt, litt irriterende :fnise:

Til tross for at han synes mat bare er middels digg veier han nå 9.7 kg og er 73 cm lang.

*Han er skikkelig blid, smiler og pludrer hele tiden. Vi får alltid kommentarer på hvor blid han er, og på babysangen er han den som synger og hoier desidert høyest :ler: Absolutt Rorbua-materiale han her, jovial type!

*Han sover veldig bra, og vi har gode rutiner for alt. Jeg :hjerte: rutiner, og han liker dem og. :)

*Han er veldig glad i sang og musikk, og danser med en gang jeg setter på noe.

*Han har lært å vinke. Dvs., han løfter arma over hodet og gliser hver gang vi vinker til ham, i hvert fall. ;)

*Storebror er helten, og J vil gjerne gjøre det han gjør hele tiden. L er veldig inkluderende, og han elsker lillebror og vil gjerne ha ham med på det meste, likevel hører vi "Neeei, lillebrorn min!" noen ganger om dagen. J har ikke lært helt at det er noe som heter "mitt og ditt" enda. :fnise:

Jeg elsker babytiden, og samtidig som det er utrolig gøy å se de vokse til så er det vemodig at lillebabyperioden definitivt er over. Akkurat nå kan jeg godt ta en baby til, så lenge han er sånn som J har vært. Jeg har nesten bare kost meg så langt, og gruer meg veldig til permisjonen min er ferdig i januar. Vurderer å bli hjemme en stund til, egentlig. :sjenert:

Jeg har fine unger, ass. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig innlegg :rodmer:

Skjønner godt at du vil være hjemme en stund til, og om du har anledning til det; go for it! Er ikke noe man kan gjøre når som helst heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig innlegg :rodmer:

Skjønner godt at du vil være hjemme en stund til, og om du har anledning til det; go for it! Er ikke noe man kan gjøre når som helst heller.

Nei, jeg tenker og at det er verdt litt (ok veldig :ler: ) kjip økonomi en stund for å få den tiden hjemme, den kommer som du sier aldri tilbake. Var jo hjemme med L til han var 15 mnd, og er veldig glad for det!

Stemmer for å bli hjemme minst til ut i mars en gang, så vi kan møtes med småttisene på formiddagen! :nigo:

Enig :nigo: Så kankje jeg endelig får smake på den gulrotkaka du skryter sånn av (nei, jeg nekter å glemme den!) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenker og at det er verdt litt (ok veldig :ler: ) kjip økonomi en stund for å få den tiden hjemme, den kommer som du sier aldri tilbake. Var jo hjemme med L til han var 15 mnd, og er veldig glad for det!

Enig :nigo: Så kankje jeg endelig får smake på den gulrotkaka du skryter sånn av (nei, jeg nekter å glemme den!) :ler:

Hahaha, ja det må du jo få gjøre! :nigo::fnise:

Oppskriften er forresten på detsoteliv.no, den som heter R.O.O.M ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk J grøt, pupp, jeg kledde på ham, la ham i vogna, rulla den frem og tilbake noen får ganger, så sov han :nigo: Skulle ikke tro han var tidligere formann i Anti vogn-klubben.

Jeg elsker denne tiden med babyene (fra sånn 5 mnd), den er så ukomplisert og koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, ja det må du jo få gjøre! :nigo::fnise:

Oppskriften er forresten på detsoteliv.no, den som heter R.O.O.M ;)

Jeg kan ikke lage gulrotkake sjøl, jeg spiser bare opp hele dritten. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke lage gulrotkake sjøl, jeg spiser bare opp hele dritten. :ler:

Det gjør jeg også! :ler:

Har ei halv kake i fryseren, men tørr ikke ta den opp før jeg vet at det er en anledning hvor mange vil komme til å spise kake. :P For jeg kan ikke sitte igjen med 1/4 dels kake. For den blir borte i løpet av dagen da.. :sjenert:

Husker da jeg tok med kake til siste dag i praksis. Det var vel sånn 15 stk på jobb eller noe sånt, men det var likevel en del igjen. Da jeg kom hjem satt jeg med med hele kakeformen og spiste resten med skje! Og sparte et lite hjørne til R :fnise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Jeg hadde nok og vært hjemme lengre(eller tatt en pause etter pappaperm) om jeg kunne, det er faktisk en forutsetning om jeg skal ha flere barn.

Tror det hadde gått fint å gå tilbake i gammel jobb, men ny jobb og enda "dårlig form etter graviditet"; fyttihelvete.

Og så dette med å søke nye jobber når ungen er 3 mnd og fly på intervju :roll:

Hæææææææhrregud. Æh.

"Oppsummer kompetansen din"...."ehm....mose gulrot og balltrikset?" :ler:

Kunne jeg valgt fritt tror jeg det hadde blitt deltid på begge foreldre til ungen var sånn halvannet.

Mest fordi det jo er en helt unik mulighet, hvem andre i verden har den liksom? Nobody :)

Kan du stille som surrogat eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, må le litt på etterskudd av den fylleturen din og dagen etter :ler:

Såå koselig å lese om utviklinga til J :nigo: Han er jo bare sååå søøøt også da ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaaah, den her babyfyren har begynt å våkne mange ganger i løpet av en kveld. Han som hadde blitt DEN flinke soveren, nå våkner han omtrent hver halvtime frem til han endelig finner skikkelig roen rundt elleve.

Hittil har jeg vært inne hos ham én gang siden han la seg for en halvtime siden, får forhåpentligvis sitte her i en halvtimes tid før jeg må inn igjen. :ler:

HVASKJERABABYEN!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, slitsomt! Har hatt en laaaang periode med samme greia, her kunne vi skylde på fem (!!!) tenner som skulle ut samtidig. Er ikke tenner på gang hos J også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare amming som funker? Hvis ikke kan vel du og mannen bytte på. Enten annen hver gang, eller annen hver kveld? :)

Sikkert utviklingssprang, tenner eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...