Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P


Cindi

Anbefalte innlegg

Gudd mårning! :biggrin:

Pannekaker og te til frokost. *koser seg* og en superblid liten trille som jodler i bakgrunnen. Jeg blir bare mer og mer oppslukt i det fantastiske vidunderet jeg har av en datter. Og hver dag så tenker jeg "Shit! Kan jeg bli mer forelska i det lille vesenet." Og ja, det kan man. Hver dag :biggrin: Hun er awesome!!! Spesielt når hun klenger. ^_^

Men det holder veldig med henne akkurat nå. Svangerskap og ammetid er virkelig ikke det gøyeste jeg vet, så jeg trenger litt distanse før det vurderes på nytt.

Middagen i går ble veldig koselig. Han ene kompisen til HerrCindi har fått seg en ny dame som virker litt mer "i min gate" enn de andre damene til kompisene til mannen. De er jo alle veldig trivelige, men hun er litt mer sånn at jeg kunne naturlig endt opp med henne som venninne hvis vi møttes på yoga, jobb eller noe sånt. Veldig søt og engasjert jente. :) Vi avtalte at vi skulle gå tur sammen en dag. Jeg og mannen går veldig mye tur, og det gjør visst hun og typen også, så da avtalte vi å hooke opp en dag vi uansett skal gå tur. Det kan jo bli hyggelig, :)

I dag er planen å bare slappe av, frem til jeg skal kjøre søster tilbake, også kanskje trille en liten tur med Trilla vår. Om en uke så er det siste dagen før jeg er tilbake i jobb. Gosh! Tenker på det konstant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt ang denne jobbtenkningen din. Tenker på det konstant sjæl.. Det begynner å bli en stund siden jeg også var i jobb nå, og plutselig etter endte studier så blir det brått 100%...

Gruer meg fælt til å søk jobb, enda mer til intervjuer og enda litt mer til at den største delen av uke etter uke etter uke etter uke etter uke tilbringes med jobbing. Men har du likt arbeidslivet før, så kommer du garantert til å trives fort igjen :tommelopp:

Så fint at du har fått deg en ny potensiell venninne!

Har dette paret også barn eller?

Har du fått titta på eksamensoppgaven min enda? *Nyskjerrig på dommen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har likt arbeidslivet før. :fnise:

ja, det er jo alltids hyggelig å bli kjent med nye folk :) Og ekstra hyggelig om jeg kommer godt overens med dama til en kompis av mannen,for det kan bli praktisk. :P De har ikke barn enda, men skal begynne å prøve nå.

Jeg har ikke rukket å lese NOE i helga. Ville liksom ikke sitte med boka mens søster var her, så jeg må lese dobbelt så mye i morgen!! Iiiihk!! (Egentlig trippelt så mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg begynt i ny jobb, og rukket å jobbe i en uke! :biggrin:

Jeg er foreløpig veldig fornøyd med valget! Det er deilig å bruke hodet igjen, og ikke minst å få utfordre meg selv skikkelig. :Nikke:

Det har gått veldig bra i forhold til Trilla også. Hun koser seg maksimalt hjemme med pappa, og virker særdeles uberørt når jeg kommer hjem :P Nesten så jeg blir pittelitt skuffa. Hehe! Hun blir veeeeeldig glad for å se meg da. Det er stas. :biggrin:

Vi har fått barnehageplass, og begynner da enten i desember eller i januar, alt ettersom om mannen skal begynne å jobbe igjen. Han skal besøke bhg på mandag, så da får han gi full rapport til meg etterpå om hvordan det var. Jeg synes akkurat DET er dritkjipt med å være på jobb.... Jeg vil jo være med på sånne ting. Første møtet i barnehagen.... :sukk:

Blæh....

I dag har vi vært på boligmesse, en tur på senteret og så på restaurant og spist. Alle fire. :) Storesøster fikk pizza, bebis fikk pasta og mams og paps fikk burgere. Og masse løkringer. Nams!!! Jeg eeeeelsker løkringer!

Apropos fiskeboller. Jeg har begynt å like oliven. Helt brått!!! Har aldri taklet smaken før! Men nå går det jammen ned! (Gravid igjen???)

Har nettopp vært ute på fotballbanen og lekeplassen med storesøster. Vi har spilt håndball (dæven jeg er en dårlig keeper!!!) og løpt om kapp, og gjort meg supersvimmel på lekehuskesvingeting. Jeg er enda litt svimmel :fnise:

Nuh!! Skal vi danse!! Ser du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huuuuuurraaaaa for SuperCindi :bolledeig:

Jeg så deg for meg da jeg leste om din aktive lek med storesøs! Du er så utrolig

omtenksom og god! Kan ikke tenke meg at flertallet av bonusmammaene er så engasjerte

og interesserte som du..

Akkuratt det du skriver om å brått like oliven!! Heheee, sånn var jeg og! Har faktisk vært sånn med en del matvarer selv om jeg ikke har spist det på lenge.. Husker jeg var ganske så ung og mamma spurte om jeg hadde noe middagsønske for dagen. "Kylling!!" svarte jeg brått og bestemt. "jammen du liker jo ikke kylling, jenta mi" fikk jeg til svar, men da kunne jeg bare svare igjen at joda, jeg gjør plutselig det nå skjønner du...Kylling til middag ble det og jeg likte det like godt som jeg visste jeg ville :vetikke:

Er så glad for å høre at arbeidslivet går såpass bra! Hørte noen rykter fra HerrCindi i går at du åpenbart har gjort et godt inntrykk på kolleger og at kunnskapene dine har kommet til uttrykk allerede :lur: Det er ikke verst etter 1 uke!

JAH! Jeg ser på skal vi danse. Men i år så har jeg bare fått sett på reprisene med et halv øye i en klein tilværelse på søndagen :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...