Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om 34 minutter ble jeg mamma til verdens fineste lille skatt for et år siden.

Helt surrealistisk å ta innover seg at det er gått et helt år allerede, at jeg nå skal si at jeg har en ettåring.

Verdens fineste ettåring :hjerte:

Hun har vært så utrolig kosete i dag, kjempeherlig :hjerte:

Hun sover for lite om dagen så det er en sliten liten jente som sover akkurat nå.

Tror det er de store tennene som bryter gjennom, så er sikkert derfor det blir litt for lite. Heldigvis sover hun godt de timene hun sover :)

Her blir dagen feiret med middag med gode venner :)

På søndag feirer vi henne skikkelig med familie og alt :)

Det var forresten visning på leiligheten i går. Var heldigvis tre stk innom her som var veldig positive. Jeg har vært hundre prosent sikker på at det ikke kom til å komme noen som helst siden boligmarkedet i byen ikke akkurat er noe å rope hurra for. Krysser fingre og tær for at den går forholdsvis fort sånn at vi får flyttet inn alt i det nye huset.

Gleder meg sånn til tiden fremover, selv om jeg kjenner jeg har en STOR klump i magen fordi snupp begynner i barnehage om 11 dager :bond:

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til fineste S! :hjerte::klemmer: Kos dere med feiringen både i dag og til helga :)

Håper det kommer inn bud og at de tre byr over hverandre til langt over prisantydning ;)

Det er stort med barnehagestart da! Skjønner at du går med en klump i magen, det skjer nok her også når det blir J's tur. Som regel går det helt fint, og det gjør det nok for henne også. Kjenner dere flere som har barn som er i samme bhg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen til S :bursdag:

Skjønner at du gruer for barnehagestart ja, jeg syntes også det var skummelt :( Men høyst sannsynlig kommer det jo til å gå veldig fint, og så var det vel sånn at du fortsatt skulle være hjemme så dere kan ha lang tilvenning? Eller husker jeg feil? For i såfall kommer det jo sikkert til å gå supert! Og for S blir det nok også veldig fint å kunne være litt mer sosial med andre barn osv :jepp:

Endret av Ipanema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen! :strix:

Min er i et utviklingssprang og det er sikkert din og, for han har vært i det i 3 uker nå. Og appen følger termin, ikke fødselsdatoen.

Barnehagestart var skummelt, men så gikk det over :P Var lettere enn jeg trudde. Har dere tenkt på tilvenningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, for en fin bursdag det har vært. Vi har vært hos noen venner og de gjorde virkelig stor stas på den lille jenta vår med gaver og kake med lys. Superkos :hjerte: Hun har sjarmert de alle sammen. Herregud den jenta er herlig :hjerte:

Gratulerer med dagen til fineste S! :hjerte::klemmer: Kos dere med feiringen både i dag og til helga :)

Håper det kommer inn bud og at de tre byr over hverandre til langt over prisantydning ;)

Det er stort med barnehagestart da! Skjønner at du går med en klump i magen, det skjer nok her også når det blir J's tur. Som regel går det helt fint, og det gjør det nok for henne også. Kjenner dere flere som har barn som er i samme bhg?

Tusen takk :klem:

Vi fant ut av at vi vet hvem han ene er og han sa vel i bunn og grunn at det kom til å komme et bud fra han. Iiiiiiik.

Gruer meg som fy. Vet hun kommer til å digge det for mæææn den jenta elsker å omgås andre og at det skjer noe heeele tiden. Men jeg kjenner jeg virkelig viiiiirkelig gruer meg til mindre tid med henne. Så nyter dagene til det fulle den siste tiden.

Kjenner ei som jobber der som så klart skryter av den og skal ha sitt eget barn der etterhvert. Og naboen til mamma har datteren sin der. Men kjennerkjenner ingen som jeg kan spørre liksom.. Kan vi stoppe tiden nååå? :sjenert:

Gratulerer så mye med dagen til S :bursdag:

Skjønner at du gruer for barnehagestart ja, jeg syntes også det var skummelt :( Men høyst sannsynlig kommer det jo til å gå veldig fint, og så var det vel sånn at du fortsatt skulle være hjemme så dere kan ha lang tilvenning? Eller husker jeg feil? For i såfall kommer det jo sikkert til å gå supert! Og for S blir det nok også veldig fint å kunne være litt mer sosial med andre barn osv :jepp:

Tuuusen takk :nigo:

Jada, tror også det kommer til å gå helt fint. Men liksom, lille jenta mi :sad:

Ser ut som at jeg kommer til å gå hjemme en del litt til ja, så har mulighet til å være der litt mer med henne. Men så tenker jeg at det kanskje kan være dumt også, for da tror hun kanskje at jeg skal være der med henne?! Gah, vanskelig.. :sjenert:

Gratulerer igjen! :strix:

Min er i et utviklingssprang og det er sikkert din og, for han har vært i det i 3 uker nå. Og appen følger termin, ikke fødselsdatoen.

Barnehagestart var skummelt, men så gikk det over :P Var lettere enn jeg trudde. Har dere tenkt på tilvenningen?

Tusen takk :hjerte::klem:

Ja, skikkelig sprang igjen. Merker det. I tillegg til tenner :P

Går nok helt fint med barnehage. Kjenner bare jeg sliter med å stole på at andre skal passe på jenta mi. Tenk om noe skjer henne liksom. Meeen, ordner seg vel.

Ikke tenkt noe spesielt ang. tilvenning nei. Får bare høre hva de anbefaler osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en fin bursdag det har vært. Vi har vært hos noen venner og de gjorde virkelig stor stas på den lille jenta vår med gaver og kake med lys. Superkos :hjerte: Hun har sjarmert de alle sammen. Herregud den jenta er herlig :hjerte:

Tusen takk :klem:

Vi fant ut av at vi vet hvem han ene er og han sa vel i bunn og grunn at det kom til å komme et bud fra han. Iiiiiiik.

Gruer meg som fy. Vet hun kommer til å digge det for mæææn den jenta elsker å omgås andre og at det skjer noe heeele tiden. Men jeg kjenner jeg virkelig viiiiirkelig gruer meg til mindre tid med henne. Så nyter dagene til det fulle den siste tiden.

Kjenner ei som jobber der som så klart skryter av den og skal ha sitt eget barn der etterhvert. Og naboen til mamma har datteren sin der. Men kjennerkjenner ingen som jeg kan spørre liksom.. Kan vi stoppe tiden nååå? :sjenert:

Så koselig dag :rodmer:

Spennende med bud da, håper han får litt fart på seg nå :jepp:

Skjønner såå godt at du gruer deg, det er noe med å overlate ansvaret til noen man faktisk ikke kjenner så godt. Selv om de jobber med barn hver dag og virkelig kan jobben sin, så er det vanskelig likevel.

Jatakk til pauseknapp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig dag :rodmer:

Spennende med bud da, håper han får litt fart på seg nå :jepp:

Skjønner såå godt at du gruer deg, det er noe med å overlate ansvaret til noen man faktisk ikke kjenner så godt. Selv om de jobber med barn hver dag og virkelig kan jobben sin, så er det vanskelig likevel.

Jatakk til pauseknapp!

Veldig kos :hjerte:

Vi fikk inn bud i går ettermiddag. Håper vi får presset den litt til opp eller at en av de andre byr over han første. Men er veeeldig fornøyd med bud under 2 døgn etter visning. Det skjer liksom ikke i denne byen :)

Uff, veldig vanskelig det der. Men det må jo bare til :)

Jah, det hadde vært fiiiint med det. Og spoleknapp de dagene absolutt alt er feil :fnise:

Du får kjøpe denne appen :fnise:http://www.vg.no/forbruker/teknologi/foreldre-og-barn/ny-norsk-app-overvaaker-barnet-i-barnehagen/a/23319234/ Nei huff, skal ikke overvåke mini sånn, da er man kontrollfreak på en usunn måte :(

Haha, tror ikke jeg skal bli sååå gal :ler:

--------

Deilig lørdag. Mannen stod opp med S siden jeg ikke har sovet mer enn noen få timer på tre netter og var rimelig knekt i går. Stod opp 09:50 og gikk rett i dusjen. Så kommer mannen og S inn og hun ble SÅ glad for å se meg :hjerte: Også hadde hun sagt "MAMMA" når jeg hadde lukket dusjdørene (de kniiirker). Åh :rodmer:

Nå er mannen en tur og fisker mens S sover og etterpå skal vi en tur på senteret, faktisk :P I morgen skal vi feire snupp med familie, blir koooos :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en koselig helg :hjerte: Ble bursdagsfeiringen i går fin?

Super helg :nigo:

Veldig fin feiring :hjerte: Tenk at jenta er ett år alt, sukk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho! :hoppendeglad: Så glad på deres vegne!

Takk søtis :klem::hjerte:

For en start på helgen, hurra! :hoppe:

God og skummel fredag til dere! :heks:

Jaaa, digg :nigo:

Lige så :klem:

-------

Huset er overtatt og jeg virkelig elsker det huset. Kommer til å bli så bra. Mannen kjører første hengeren nå. Blir til at vi bor her frem til neste helg pga barnehagestart for snupp på mandag. Barnehagen er rett ved her vi bor nå og langt unna dit vi flytter fordi vi ikke fikk plass der. Og siden vi bare har en bil og mannen trenger den på jobb må det nesten bli sånn akkurat nå :)

Var på 1års kontroll på hs i går. Mammahjertet mitt sprekker nesten av stolthet. SÅ masse skryt vi fikk for jenta vår, som forøvrig er blitt så stoooor. Hun var tapper når vaksinene ble satt og gråt bare i et lite minutt. Men siden hun var dødelig fornærmet ble møtet hos legen totalt overtatt av hylgrining stakkars. Hun skulle IKKE ha noe av at legen skulle lytte på henne, klemme på magen, sjekke ørene eller halsen. Heldigvis var alt glemt i heisen på vei ned :) Så koste hun seg med mormor mens vi laget god middag.

I dag har hun vært SÅ kosete. Herregud. Hun kom bort til meg flere ganger for å sitte i fanget. Atte-hva-for-noe :daane: Sinnsykt kos, fine jenta mi :hjerte:

Hun var helt skutt kl 18 i kveld så hun sov før den var 18:15. Nå er hun litt urolig stakkars, men er ikke så rart med tanke på alt leven pga halloween.

Ønsker alle en fiiin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yaaaay for overtakelse! Skjønner godt at du elsker huset, ser jo utrolig bra ut :jepp:

Skryt av helsesøster liker vi :biggrin: Skjønner godt at hun ikke ville ha noe av flere undersøkelser etter å ha blitt stukket. Her har vi alltid hatt legesjekk først og så vaksine hos hs, andre veien tror jeg kunne blitt krise for J sin del selv om det har gått relativt greit med vaksinene.

Deilig med babykos :hjerte: Spesielt når det kommer fra unger som sjelden har tid til slikt. Håper dere får ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaaaay for overtakelse! Skjønner godt at du elsker huset, ser jo utrolig bra ut :jepp:

Skryt av helsesøster liker vi :biggrin: Skjønner godt at hun ikke ville ha noe av flere undersøkelser etter å ha blitt stukket. Her har vi alltid hatt legesjekk først og så vaksine hos hs, andre veien tror jeg kunne blitt krise for J sin del selv om det har gått relativt greit med vaksinene.

Deilig med babykos :hjerte: Spesielt når det kommer fra unger som sjelden har tid til slikt. Håper dere får ei fin helg :klemmer:

Takk. Gleder meg til vinkveld på verandaen med deg i sommer :fnise:

Jaaa, man blir jo så stolt at fisssssjh :ler:

Åh, så smart å få det den veien. Tror kanskje jeg skal be om det neste gang. For hun gråt til slutt så fælt at hun bare hikstet. Helt forferdelig å se på :( Kjente jeg også syns litt synd på legen som satt der gravid med sin første kid og :fnise:

jaaaaa, det er så herlig. :hjerte:

Lige så :klem:

Der våknet hun igjen, hm. Stakkars liten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Gleder meg til vinkveld på verandaen med deg i sommer :fnise:

Jaaa, man blir jo så stolt at fisssssjh :ler:

Åh, så smart å få det den veien. Tror kanskje jeg skal be om det neste gang. For hun gråt til slutt så fælt at hun bare hikstet. Helt forferdelig å se på :( Kjente jeg også syns litt synd på legen som satt der gravid med sin første kid og :fnise:

jaaaaa, det er så herlig. :hjerte:

Lige så :klem:

Der våknet hun igjen, hm. Stakkars liten :(

Gleder meg også til vinkveld :laugh: Hver gang mannen tar opp ferieplaner til sommeren får han slengt tilbake "jammen vi skal jo til boks, er kg-festival sørpå til sommeren, planen har vært klar leeenge" :ler:

Uff, det er ikke noe særlig når det blir slik. Faller seg naturlig å avslutte med det "verste" synes jeg, slik at man bare kan trøste og roe ned inntil barnet har det bra, og så bare dra hjem istedet for å gjennomgå nye undersøkelser igjen av noen de ikke kjenner.

Ah, stakkars dame :fnise: Neida, hun er vel vant! Greit å få se hva hun har i vente :vetikke:

Og stakkars S :( håper det snart blir stille rundt dere. Her er det heldigvis stille og rolig, men i svømmehallen like nedfor oss har det vært full fest hele kvelden med skikkelig halloweentema. Ser oransje lys gjennom de store vinduene der, og når vi kjørte forbi tidligere hadde de satt opp typiske halloweenfigurer og div. Morsomt tiltak synes jeg :Nikke: Har bare vært en unge på døra her, ei jente på tre år sammen med mammaen sin. Litt trist at vi ikke har kjøpt noe i tilfelle noen skulle komme, men hun tok det greit og banket videre på døra til naboen ;) Om ikke lenge er det vi som går rundt med utkledde unger og samler inn godis :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også til vinkveld :laugh: Hver gang mannen tar opp ferieplaner til sommeren får han slengt tilbake "jammen vi skal jo til boks, er kg-festival sørpå til sommeren, planen har vært klar leeenge" :ler:

Uff, det er ikke noe særlig når det blir slik. Faller seg naturlig å avslutte med det "verste" synes jeg, slik at man bare kan trøste og roe ned inntil barnet har det bra, og så bare dra hjem istedet for å gjennomgå nye undersøkelser igjen av noen de ikke kjenner.

Ah, stakkars dame :fnise: Neida, hun er vel vant! Greit å få se hva hun har i vente :vetikke:

Og stakkars S :( håper det snart blir stille rundt dere. Her er det heldigvis stille og rolig, men i svømmehallen like nedfor oss har det vært full fest hele kvelden med skikkelig halloweentema. Ser oransje lys gjennom de store vinduene der, og når vi kjørte forbi tidligere hadde de satt opp typiske halloweenfigurer og div. Morsomt tiltak synes jeg :Nikke: Har bare vært en unge på døra her, ei jente på tre år sammen med mammaen sin. Litt trist at vi ikke har kjøpt noe i tilfelle noen skulle komme, men hun tok det greit og banket videre på døra til naboen ;) Om ikke lenge er det vi som går rundt med utkledde unger og samler inn godis :bond:

Haha, stakkars mannen din. Han er sikkert drittlei denne kjerringa her allerede :fnise: :fnise:

Helt sant. Skal faktisk prøve å få til det neste gang så det ikke blir like ille for henne da. Rart de ikke har tenkt på det de også :vetikke:

Ja, hun sa hun snappet opp et og annet triks så :fnise:

Håper jeg og, for hun var skikkelig sliten i kveld :(

Ja, det kommer vel tidsnok at vi må ta del i dette vi og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...