Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Blir vel begge deler, han visste at hun var interessert, og hun var naiv for de datet aldri, hadde bare sex etter en fest.

Jepp, enig. syns uansett det var dårlig gjort av jenta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror den verste må være da jeg hadde store problemer med magen en periode for vel et år siden. Hadde på en guttetur til Afrika pådratt meg et virus hvor et av symptomene var ekstremt løs og ekkel mage. Måtte gå på medisiner og begynte etterhvert å føle meg normal igjen. Holdt meg viselig unna alkohol en stund, men så tok jeg sjansen på at magen tålte det og ble med en kamerat på byen. Der møtte jeg på ei dame jeg hadde kikka på i lange tider, en skikkelig skjønnhet som egentlig var et godt stykke over mitt nivå. Vi kom i snakk og på en eller annen uforståelig måte klarte jeg å sjarmere henne med humoren min og vi forlot stedet sammen. Siden hun bodde nærmest og venninna hun delte leilighet med var bortreist havna vi hjemme hos henne, det ble nightcap og klining og etterhvert havna vi til sengs. Jeg var ganske brisen men husker at sexen var bra til å være fyllesex, definitivt den peneste dama jeg har ligget med. Vi sovna med armene rundt hverandre og jeg husker jeg tenkte at jeg skulle ta sjansen og be henne på date når vi ble edru igjen.

Grytidlig neste morgen våkna jeg plutselig av at noe føltes "feil". Jeg var småklein og litt omtåka og skjønte ikke med en gang hva det var, men så kjente jeg at jeg liksom var våt i skrittet og nedover lårene. Jeg løfta på dyna og oppdaga til min store skrekk at jeg rett og slett hadde driti på meg. Jeg kødder ikke når jeg sier at det lå masse klumpete rennebæsj klint utover store deler av lakenet på min side av sengen, for ikke å snakke om dyna. Og fy faen som det lukta. Dama sov tungt og hadde heldigvis ikke merka noe, hun hadde i løpet av natta forvilla seg et stykke bort fra meg og etter det jeg kunne se hadde hun ikke fått noe bæsj på seg. Jeg fikk helt panikk og kasta meg ut av senga, kledde på meg i en fei (uten å vaske bort bæsjen) og forlot leiligheten så stille det lot seg gjøre. Kom meg til legen seinere på dagen og han kunne konstantere at magen fortsatt ikke var helt i godlune og jeg måtte på ny medisinkur..

Helt teit av meg å bare stikke av uten å ta det som en mann så klart, angrer litt på den. Men ikke så mye å gjøre med det. Ser dama av og til rundt omkring og da er det bare å gjemme seg bak nærmeste butikkhylle og håpe at hun ikke får øye på meg. Litt ergerlig å tenke på at det som så ut å være tidenes beste ONS ble den verste, og at ei så bra dame glapp ut av hendene mine fordi jeg bokstavelig talt dreit meg ut..

hørte om en fyr som havna i samme situasjon, men han løste problemene på en litt mer elegant måte. dama sov ganske tungt, så han tok litt avføring på peke- og langefinger før han forsiktig smurte det mellom skinkene på dama før han selv hoppet i dusjen. da han kom ut av dusjen vekket han dama og spurte om hun følte seg dårlig.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg ble med ei dødsheit dame med hjem, hun var skikkelig deilig og hadde søtt uskyldig smil. Jeg ble med henne hjem og vi begynte å kle av hverandre og rote nesten før vi kom oss inn. Så fant hun frem veska si og begynte å lete eter noe og opp av veska kom det et stk pisk. Jeg småflirte og tenkte ja dette er egentlig ikke min stil men gøy å prøve noe nytt. Så begynte hun å piske, i starten var hun mild, men så plutselig pusket hun drit hardt og kuken som jeg hadde inni henne gle slapp på sekundet og jeg hylte, men hun stoppet ikke, bare fortsatte selv om jeg ropte nei. Han satt oppå meg og jeg er litt spe så kom meg ikke løs. Det var en helvetes natt, til slutt sovna un og jeg listet meg ut blodig og forskrekket kl 5-6 om morgenen. Jeg har mareritt ennå når jenter prøver å sjekker meg opp

Anonym poster: 0342b1d89df6da2d23bf2074a228a57b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Jeg husker jeg ble med ei dødsheit dame med hjem, hun var skikkelig deilig og hadde søtt uskyldig smil. Jeg ble med henne hjem og vi begynte å kle av hverandre og rote nesten før vi kom oss inn. Så fant hun frem veska si og begynte å lete eter noe og opp av veska kom det et stk pisk. Jeg småflirte og tenkte ja dette er egentlig ikke min stil men gøy å prøve noe nytt. Så begynte hun å piske, i starten var hun mild, men så plutselig pusket hun drit hardt og kuken som jeg hadde inni henne gle slapp på sekundet og jeg hylte, men hun stoppet ikke, bare fortsatte selv om jeg ropte nei. Han satt oppå meg og jeg er litt spe så kom meg ikke løs. Det var en helvetes natt, til slutt sovna un og jeg listet meg ut blodig og forskrekket kl 5-6 om morgenen. Jeg har mareritt ennå når jenter prøver å sjekker meg opp

Anonym poster: 0342b1d89df6da2d23bf2074a228a57b

Hadde du vært jente så hadde det vært voldtekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de hadde ropt på voldtekt da. Jeg ble jo VOLDtatt kan man si. En annen ONS var rimelig pinlig da jeg ble med ei jente som var en del år yngre enn meg ca i begynnelsen av 20 årene. Hun fant fram håndjern og da sa jeg på en betingelse at hun ikke ville piske meg, nei det skulle hun ikke. hun ville bare jeg skulle ligge fast mens hun red og sugde meg. Det var noe av det deiligste jeg har hatt. Men så gikk hun bare og jeg ropte på henne, men hun verken svarte eller kom. Det var ikke så seint sikkert 1 tiden. Men jeg lå jo fast til senga og kom meg ingen vei og ble litt stressa. Så hørte jeg det kom noen jenter, men det var ikke henne, men en gjeng tenåringsjenter. Det var vist søsteren og hennes venninner som var komt hjem. De bare kniste og tok bilder av kuken som ble stein hard. Men ville ikke hjelpe meg løs. Men da venninne gikk så hjalp hun meg løs og ville ligge med meg, men jeg sa hun var for ung og da ble jeg jagd på dør i bare boxern og skjorten og eiendelene mine og ble kalt det ene og det andre. Så nå tør ikke jeg ha ONS på en god stund.

Anonym poster: 0342b1d89df6da2d23bf2074a228a57b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen syden-sex episoder her så får komme med min. Masse tequila, spanjol som jeg i min fyllerus synes var veldig deilig, sex på stranda, sand i fitta og tusen kroner i reisesjekker som ble rappa fra meg av en tjueradd. Definitivt min verste ONS.

Anonym poster: ef99dd882751caa91f6cbd667bebdd9c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fikk nå i hvert fall en spanjol eller flere i fitta di:)

Anonym poster: 0342b1d89df6da2d23bf2074a228a57b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste opplevelse hadde jeg mandag ettermiddag. Misjonær, alt var fint, helt til han kom. Ett minutts penetrering.. Ikke bra!

Anonym poster: 86b9073a1f177f817d2fa9456d307098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært jente så hadde det vært voldtekt.

Det er like mye voldtekt når det er en kar som blir utsatt for slikt. Det er tullete å tro at en mann ikke kan bli voldtatt.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Det er like mye voldtekt når det er en kar som blir utsatt for slikt. Det er tullete å tro at en mann ikke kan bli voldtatt.

Jeg sier ikke at en mann ikke kan bli voldtatt, men mye av det som hadde vært regnet som voldtekt av en kvinne regnes ikke som voldtekt av en mann. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaaaahahah, jeg ler meg halvt ihjel av historiene deres :ler:

Jeg har aldri hatt en ONS, har bare samboeren min.

Men fikk en liten historie om en kamerat: Han hadde visst hatt analsex med ei jente, men når han trakk seg ut, så var det mais på pikken hans...

Mais, som kjent; fordøyes ikke. :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig bare hatt en ons. Vi endte opp på nach med en gjeng fra jobben+ 6-7 karer. Og jeg havnet på soverommet med en ganske kjekk sjarmerende nordlending (finnes det egentlig?) :D

Slemt sagt av deg. SKal vedde på at du ikke ser ut som må rakke ned på andre.

Anonym poster: e2887fce33827a7d96999dee7d592184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hahaaaahahah, jeg ler meg halvt ihjel av historiene deres :ler:

Jeg har aldri hatt en ONS, har bare samboeren min.

Men fikk en liten historie om en kamerat: Han hadde visst hatt analsex med ei jente, men når han trakk seg ut, så var det mais på pikken hans...

Mais, som kjent; fordøyes ikke. :overrasket:

Den har jeg hørt før... men mulig det har skjedd med flere. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig bare hatt en ons. Vi endte opp på nach med en gjeng fra jobben+ 6-7 karer. Og jeg havnet på soverommet med en ganske kjekk sjarmerende nordlending (finnes det egentlig?) :D

Slemt sagt av deg. SKal vedde på at du ikke ser ut som må rakke ned på andre.

Anonym poster: e2887fce33827a7d96999dee7d592184

Du kan i det minste sitere skikkelig om du har noen kommentarer. og hva? den settningen jeg uthevet ovenfor ga ikke mye mening.

Alle andre her skjønte vel at det var en spøk. Nordlendinger er jo "kjent" for å være brautende mannemenn her jeg kommer fra, ikke sjarmerende og kjekke. Litt generaliseringer og morsomheter kan vi tillate oss i en tråd som denne ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg hørt før... men mulig det har skjedd med flere. :fnise:

Hahah, sikkert x) Må være utrolig turn-off uansett :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Ja de hadde ropt på voldtekt da. Jeg ble jo VOLDtatt kan man si. En annen ONS var rimelig pinlig da jeg ble med ei jente som var en del år yngre enn meg ca i begynnelsen av 20 årene. Hun fant fram håndjern og da sa jeg på en betingelse at hun ikke ville piske meg, nei det skulle hun ikke. hun ville bare jeg skulle ligge fast mens hun red og sugde meg. Det var noe av det deiligste jeg har hatt. Men så gikk hun bare og jeg ropte på henne, men hun verken svarte eller kom. Det var ikke så seint sikkert 1 tiden. Men jeg lå jo fast til senga og kom meg ingen vei og ble litt stressa. Så hørte jeg det kom noen jenter, men det var ikke henne, men en gjeng tenåringsjenter. Det var vist søsteren og hennes venninner som var komt hjem. De bare kniste og tok bilder av kuken som ble stein hard. Men ville ikke hjelpe meg løs. Men da venninne gikk så hjalp hun meg løs og ville ligge med meg, men jeg sa hun var for ung og da ble jeg jagd på dør i bare boxern og skjorten og eiendelene mine og ble kalt det ene og det andre. Så nå tør ikke jeg ha ONS på en god stund.

Anonym poster: 0342b1d89df6da2d23bf2074a228a57b

In your dreams pal. ROFL

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter en bygdefest i mine yngre dager ble jeg med en dame på nachspiel til noen kjente. Etter mye klining og kosing havnet vi til slutt på et soverom og klærne forsvant og da hun trakk av meg undertøyet er det vel ikke å overdrive når jeg påstår jeg var rimelig kåt og klar. Etter litt mere kosing var jeg klar for å penetrere henne og vi var begge nakne under dyna, men plutselig fikk pipen en helt annen lyd. "Hva tror du jeg er for noe, tror du jeg ligger med hvemsomhelst" spurte hun og ble snurt...... Der og da ble jeg faktisk litt oppgitt, men skitt au ville jo ikke presse henne og plutselig ende opp med å få en voldtektsanklage mot meg. Det var vinter og drittkaldt ute, så å forlate huset på bygda om natta var ikke noe alternativ.

Lå med ståpikk resten av natta (fakta) og neste morgen hadde jeg så vondt i pungen at det virket som jeg hadde blitt sparket der kvelden før, så de som hevder at ballespreng er tull tar feil. Var ingen god morgen. Det kvalifiserer vel egentlig ikke som ONS, da det hele fikk en bråstopp, men det er den værste ONS hendelsen jeg kan komme på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenni20
Etter en bygdefest i mine yngre dager ble jeg med en dame på nachspiel til noen kjente. Etter mye klining og kosing havnet vi til slutt på et soverom og klærne forsvant og da hun trakk av meg undertøyet er det vel ikke å overdrive når jeg påstår jeg var rimelig kåt og klar. Etter litt mere kosing var jeg klar for å penetrere henne og vi var begge nakne under dyna, men plutselig fikk pipen en helt annen lyd. "Hva tror du jeg er for noe, tror du jeg ligger med hvemsomhelst" spurte hun og ble snurt...... Der og da ble jeg faktisk litt oppgitt, men skitt au ville jo ikke presse henne og plutselig ende opp med å få en voldtektsanklage mot meg. Det var vinter og drittkaldt ute, så å forlate huset på bygda om natta var ikke noe alternativ. Lå med ståpikk resten av natta (fakta) og neste morgen hadde jeg så vondt i pungen at det virket som jeg hadde blitt sparket der kvelden før, så de som hevder at ballespreng er tull tar feil. Var ingen god morgen. Det kvalifiserer vel egentlig ikke som ONS, da det hele fikk en bråstopp, men det er den værste ONS hendelsen jeg kan komme på.

for ei kjerring.. unnskyld meg! men det at hun lurer deg med hjem og bare lurer deg.. teit :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ei kjerring.. unnskyld meg! men det at hun lurer deg med hjem og bare lurer deg.. teit :P

Ja, jeg følte meg unektelig satt i en litt snodig situasjon. Men er egentlig i ettertid glad for at jeg stoppet der og da og ikke ende opp med en anmeldelse for noe langt verre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tenkt meg om noen dager, har jeg kommet opp med to som kan kvalifisere seg til å komme inn her.

#1: Det var vel strengt talt ikke noe som skjedde i det hele tatt, utenom at venninna mi fant ut at hun skulle dra med noen folk på nasch hos meg, i senga mi (hun visste at jeg hadde dratt hjem for å sove, sånn er det når man bor i byen). Ene fyren hun tok med, måtte tydeligvis håpe på å få seg noe å skryte på, så han gikk rundt å sa til alle at han hadde liggi med meg med venninna mi ved siden av. Dette fikk jeg høre av venninna mi, som påfølgende fortalte at hun hadde nesten satt kebaben i halsen da hun hørte det. Absurd hele greia. Sånn skjer når kidsa ser opp til deg..

#2: Ålreit. Dette er veldig flaut for hans del. Og jeg synes nesten litt synd på han, men også meg selv. Here we go; Jeg var nesten dødelig forelska i en fyr i samme klasse (u.skolen), men fikk aldri motet til meg til å fortelle han det. Istedenfor prøvde jeg å gjøre han sjalu, men det funka dårlig. Så begynte vi på videregående skole, i to forskjellige byer. Så forelskelsen den ble bare borte etterhvert. Ca. ett år etter tok vi opp igjen kontakten. Avtalte at vi skulle dra hjem til han for å se på film. Endte med at vi kler av hverandre, i retning senga. Plutselig banner han for seg selv lavt, og blir bare borte. Jeg ligger der, og skjønner ikke hva som skjer. Så kler på meg til slutt. Ventet vel 10-15 min uten at han kom tilbake. Viste seg at han fikk utløsning før han rakk å komme inn. For å si det sånn; vi har ikke snakket sammen etter denne hendelsen, som nå nærmer seg 6.5 år siden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...