Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Jeg knea en stakkars rett i juvelene. Fikk så vondt at han ikke klarte å snakke eller røre seg på flere minutter, ble heller ingen kos da han ikke klarte å få ereksjon igjen. Angra nok på at han ble med meg hjem.



Anonymous poster hash: e5d3b...fc7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drar opp denne tråden fordi jeg trenger å "få snakket om" mitt ONS denne lørdagen. Det er det flaueste som har skjedd i hele mitt liv, og jeg begynner nesten å gråte når jeg tenker på det :(

Jeg er 19 år og veldig uerfaren med gutter (har kun ligget med 2 stk før, og aldri hatt kjæreste). Jeg er ikke så ofte på byen, men denne helga feira bestevenninna mi bursdag. Jeg dro rett fra jobb og til bursdagen, så hadde ikke spist noe særlig, og ble da veldig full. Så da vi dro på byen var jeg veldig "i stemning" og flørtet med en kjempekjekk fyr som er ganske populær her på bygda. Vi endte på nach sammen, og deretter hjem til ham og hadde (god) sex.

MEN... tidlig på morgenen våkna jeg av at jeg slapp en (laaang) fis, og jeg vet ikke om han allerede var våken eller om det vekket ham - men han lå ihvertfall å stirra på meg. Jeg ble kjempeflau, men så ble jeg redd for at jeg hadde fått mensen eller noe, for det var vått under dyna.

Jeg kikket diskret under dyna, og da kom den jævligste fyllemage-stanken. Han lukta det og røska av dyna for å se hva det var. Jeg hadde DRITT utover hele senga. Jeg hadde drukket hele kvelden/natten på tom mage, så det var skikkelig rennende fyllemage. Jeg hadde fått drit helt ned på knærne mine, og det var en STOR flekk på madrassen og dyna.

Han spratt ut av senga, og han hadde fått bæsj på hele hofta og låret. Han sto å stirra på meg med sjokk og avsky og brakk seg nesten, mens jeg lå i senga og gråt :( Herregud, jeg ville bare dø.

Jeg spurte om jeg kunne låne dusjen, og da jeg gikk til badet dryppet det store diaréflekker etter meg på gulvet hele veien :(

Gjett om han kommer til å snakke om dette på bygda...

Anonymous poster hash: fdec4...6d8

Huff, det kan hende han ikke sier det videre. Nå er ikke jeg så ung som dere, men jeg opplevde noe lignende hvor jeg var den som fikk det over meg, altså jeg var i hans sko. Vasket opp og nevnte det ikke til noen :) Så det finnes håp om at han ikke gjør det.

Endret av Evilposelos
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bare en ONS i hele litt liv ( 25 år og er lykkelig gift med en mann og har barn) og kommer aldri til å prøve det igjen!

Er snakk om da jeg var 20 år ( jomfru) og var ute på byen med noen venninner på en lørdagskveld

. Møtte den høye kjekke karen som fløret vilt med meg. For P gjøre en kjempe lang historie kort, så ble jeg hjem til han. Han var 34 og godt voksen. Vi begynte å små kysse hverandre og han kledde av meg. Da Han så kroppen min uten klær ble han skikkelig pirret og tok av seg klærne sine. Men da han dro ned bokseren, så jeg at penisen hans var veldig liten.... Da mener sånn virkelig liten! Tynn og liten. Nesten 10 cm!

Han ble litt flau da han så at jeg la merke til størrelsen på penisen hans. Jeg fortalte han at jeg var jomfru og hadde aldri ligget med en mann før, så han må bruke god tid før han peneterer meg. Da sier han " derfor ja! Du har gjort penisen min stresset, derfor har den blitt mindre" Oke?? Jeg trodde det var ull klær som krymper seg etter vask -_-

Han forsøkte og firsøkte å putte den inn i meg, klarte ikke! Tilslutt sovna jeg. Dagen etter dro jeg hjem.

På mandag hadde jeg en jobb intervju som selger. Og jeg ville så gjerne ha denne jobben at jeg hadde gledet meg lenge! Fast månedslønn og flotte provisjonsordnibger. Så da jeg møtte opp, ser jeg at han som skulle ta intervju av meg var sjef på det firmaet.. Intervjuet varte i 5 minutter før jeg avbrøt han og gikk ut av rommet. Verken han eller jeg kunne se på hverandre . :( huff

Anonymous poster hash: 0761a...079

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bare en ONS i hele litt liv ( 25 år og er lykkelig gift med en mann og har barn) og kommer aldri til å prøve det igjen!

Er snakk om da jeg var 20 år ( jomfru) og var ute på byen med noen venninner på en lørdagskveld

. Møtte den høye kjekke karen som fløret vilt med meg. For P gjøre en kjempe lang historie kort, så ble jeg hjem til han. Han var 34 og godt voksen. Vi begynte å små kysse hverandre og han kledde av meg. Da Han så kroppen min uten klær ble han skikkelig pirret og tok av seg klærne sine. Men da han dro ned bokseren, så jeg at penisen hans var veldig liten.... Da mener sånn virkelig liten! Tynn og liten. Nesten 10 cm!

Han ble litt flau da han så at jeg la merke til størrelsen på penisen hans. Jeg fortalte han at jeg var jomfru og hadde aldri ligget med en mann før, så han må bruke god tid før han peneterer meg. Da sier han " derfor ja! Du har gjort penisen min stresset, derfor har den blitt mindre" Oke?? Jeg trodde det var ull klær som krymper seg etter vask -_-

Han forsøkte og firsøkte å putte den inn i meg, klarte ikke! Tilslutt sovna jeg. Dagen etter dro jeg hjem.

På mandag hadde jeg en jobb intervju som selger. Og jeg ville så gjerne ha denne jobben at jeg hadde gledet meg lenge! Fast månedslønn og flotte provisjonsordnibger. Så da jeg møtte opp, ser jeg at han som skulle ta intervju av meg var sjef på det firmaet.. Intervjuet varte i 5 minutter før jeg avbrøt han og gikk ut av rommet. Verken han eller jeg kunne se på hverandre . :( huff Anonymous poster hash: 0761a...079

Ons din skulle intervjue deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd et par menn som tedde seg som roboter, veldig mekaniske bevegelser. Stor turn off! Vanskelig å beskrive egentlig, men kommer vel bare av dårlig seksuell kjemi. Alt blir veldig klønete og rart - litt stivt og kommunikasjonen er ikke helt der..

Var også turn off med en som freaket helt ut av egen sæd etter utløsning. Spratt opp og akket seg over om sæden var kommet på putetrekket.... Altså, deal with it.. Og null kosing etterpå, lå bare stivt i sengen......

Ehm, ja.



Anonymous poster hash: b105c...f8c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den verste må være da jeg hadde store problemer med magen en periode for vel et år siden. Hadde på en guttetur til Afrika pådratt meg et virus hvor et av symptomene var ekstremt løs og ekkel mage. Måtte gå på medisiner og begynte etterhvert å føle meg normal igjen. Holdt meg viselig unna alkohol en stund, men så tok jeg sjansen på at magen tålte det og ble med en kamerat på byen. Der møtte jeg på ei dame jeg hadde kikka på i lange tider, en skikkelig skjønnhet som egentlig var et godt stykke over mitt nivå. Vi kom i snakk og på en eller annen uforståelig måte klarte jeg å sjarmere henne med humoren min og vi forlot stedet sammen. Siden hun bodde nærmest og venninna hun delte leilighet med var bortreist havna vi hjemme hos henne, det ble nightcap og klining og etterhvert havna vi til sengs. Jeg var ganske brisen men husker at sexen var bra til å være fyllesex, definitivt den peneste dama jeg har ligget med. Vi sovna med armene rundt hverandre og jeg husker jeg tenkte at jeg skulle ta sjansen og be henne på date når vi ble edru igjen.

Grytidlig neste morgen våkna jeg plutselig av at noe føltes "feil". Jeg var småklein og litt omtåka og skjønte ikke med en gang hva det var, men så kjente jeg at jeg liksom var våt i skrittet og nedover lårene. Jeg løfta på dyna og oppdaga til min store skrekk at jeg rett og slett hadde driti på meg. Jeg kødder ikke når jeg sier at det lå masse klumpete rennebæsj klint utover store deler av lakenet på min side av sengen, for ikke å snakke om dyna. Og fy faen som det lukta. Dama sov tungt og hadde heldigvis ikke merka noe, hun hadde i løpet av natta forvilla seg et stykke bort fra meg og etter det jeg kunne se hadde hun ikke fått noe bæsj på seg. Jeg fikk helt panikk og kasta meg ut av senga, kledde på meg i en fei (uten å vaske bort bæsjen) og forlot leiligheten så stille det lot seg gjøre. Kom meg til legen seinere på dagen og han kunne konstantere at magen fortsatt ikke var helt i godlune og jeg måtte på ny medisinkur..

Helt teit av meg å bare stikke av uten å ta det som en mann så klart, angrer litt på den. Men ikke så mye å gjøre med det. Ser dama av og til rundt omkring og da er det bare å gjemme seg bak nærmeste butikkhylle og håpe at hun ikke får øye på meg. Litt ergerlig å tenke på at det som så ut å være tidenes beste ONS ble den verste, og at ei så bra dame glapp ut av hendene mine fordi jeg bokstavelig talt dreit meg ut..

God begynnelse. Verre med slutten, he-he. Denne er en av de bedre her, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har flere ganger trukket meg fra one-night stands hvis jeg føler kjemien blir for sær. Husker jeg var en usikker, jomfru jente, og hadde fått sjans på en kjekk fyr. Men personlighetsmessig ble det veldig ukomfortabelt for meg. Husker han uttalte at "nå er jeg spent" i forhold til at jeg skulle kle av meg topp og bh. Usikker som jeg var, ble jo dette totalt turn off å si, jeg fikk jo prestasjonsangst og følte han forventet noen digre patter. Klarte ikke kle av meg..



Anonymous poster hash: b105c...f8c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har faktisk et spørsmål til dere som har one-night stands innimellom!

For som vi alle vet fjerter, tisser og bæsjer man i løpet av en dag.. Og dette kan være noe lettere å takle i et forhold med en man kjenner og føler seg trygg på.

Derfor synes jeg dette blir ganske kleint i forhold til one-night stands, noe man også ser i denne tråden, hvor "bæsj" blir utpekt som trådens favoritt :P

Men jeg har større problem med "fjerting" - For når man sover så har man jo ikke helt kontroll :P

Har tatt meg selv i å våkne av at jeg har fjertet høyt om natten, og dette er temmelig kleint når det ligger en fremmed fyr ved siden av en! En gang lå vi i skje, og ja jeg presterte å fjerte inn i han!! Han sa ingenting, men han MÅ ha merket det, for jeg rykket til og ble megaflau!!

Hvordan håndterer dere dette? :P



Anonymous poster hash: b105c...f8c
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte først på om jeg bare skulle si det, "sorry, nå fjerta jeg haha", eller om pinlig stillhet er det beste? Det var tydelig at vi begge var våkne iallfall....



Anonymous poster hash: b105c...f8c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bare en ONS i hele litt liv ( 25 år og er lykkelig gift med en mann og har barn) og kommer aldri til å prøve det igjen!

Er snakk om da jeg var 20 år ( jomfru) og var ute på byen med noen venninner på en lørdagskveld

. Møtte den høye kjekke karen som fløret vilt med meg. For P gjøre en kjempe lang historie kort, så ble jeg hjem til han. Han var 34 og godt voksen. Vi begynte å små kysse hverandre og han kledde av meg. Da Han så kroppen min uten klær ble han skikkelig pirret og tok av seg klærne sine. Men da han dro ned bokseren, så jeg at penisen hans var veldig liten.... Da mener sånn virkelig liten! Tynn og liten. Nesten 10 cm!

Han ble litt flau da han så at jeg la merke til størrelsen på penisen hans. Jeg fortalte han at jeg var jomfru og hadde aldri ligget med en mann før, så han må bruke god tid før han peneterer meg. Da sier han " derfor ja! Du har gjort penisen min stresset, derfor har den blitt mindre" Oke?? Jeg trodde det var ull klær som krymper seg etter vask -_-

Han forsøkte og firsøkte å putte den inn i meg, klarte ikke! Tilslutt sovna jeg. Dagen etter dro jeg hjem.

På mandag hadde jeg en jobb intervju som selger. Og jeg ville så gjerne ha denne jobben at jeg hadde gledet meg lenge! Fast månedslønn og flotte provisjonsordnibger. Så da jeg møtte opp, ser jeg at han som skulle ta intervju av meg var sjef på det firmaet.. Intervjuet varte i 5 minutter før jeg avbrøt han og gikk ut av rommet. Verken han eller jeg kunne se på hverandre . :( huff

Anonymous poster hash: 0761a...079

Er i grunn en fordel at han ikke er dritsvær første gangen.

Men jeg har faktisk et spørsmål til dere som har one-night stands innimellom!

For som vi alle vet fjerter, tisser og bæsjer man i løpet av en dag.. Og dette kan være noe lettere å takle i et forhold med en man kjenner og føler seg trygg på.

Derfor synes jeg dette blir ganske kleint i forhold til one-night stands, noe man også ser i denne tråden, hvor "bæsj" blir utpekt som trådens favoritt :P

Men jeg har større problem med "fjerting" - For når man sover så har man jo ikke helt kontroll :P

Har tatt meg selv i å våkne av at jeg har fjertet høyt om natten, og dette er temmelig kleint når det ligger en fremmed fyr ved siden av en! En gang lå vi i skje, og ja jeg presterte å fjerte inn i han!! Han sa ingenting, men han MÅ ha merket det, for jeg rykket til og ble megaflau!!

Hvordan håndterer dere dette? :P

Anonymous poster hash: b105c...f8c

Aner ikke hva jeg driver med i søvne uansett, så det er ikke noe å bekymre seg over.

Anonymous poster hash: 17158...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Var i nedeland traff en one night stand, som ville ha meg som en av horene hans, blir kvalm.

Det du oplevde var jo bare litt vittig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Tror den verste må være da jeg hadde store problemer med magen en periode for vel et år siden. Hadde på en guttetur til Afrika pådratt meg et virus hvor et av symptomene var ekstremt løs og ekkel mage. Måtte gå på medisiner og begynte etterhvert å føle meg normal igjen. Holdt meg viselig unna alkohol en stund, men så tok jeg sjansen på at magen tålte det og ble med en kamerat på byen. Der møtte jeg på ei dame jeg hadde kikka på i lange tider, en skikkelig skjønnhet som egentlig var et godt stykke over mitt nivå. Vi kom i snakk og på en eller annen uforståelig måte klarte jeg å sjarmere henne med humoren min og vi forlot stedet sammen. Siden hun bodde nærmest og venninna hun delte leilighet med var bortreist havna vi hjemme hos henne, det ble nightcap og klining og etterhvert havna vi til sengs. Jeg var ganske brisen men husker at sexen var bra til å være fyllesex, definitivt den peneste dama jeg har ligget med. Vi sovna med armene rundt hverandre og jeg husker jeg tenkte at jeg skulle ta sjansen og be henne på date når vi ble edru igjen.

Grytidlig neste morgen våkna jeg plutselig av at noe føltes "feil". Jeg var småklein og litt omtåka og skjønte ikke med en gang hva det var, men så kjente jeg at jeg liksom var våt i skrittet og nedover lårene. Jeg løfta på dyna og oppdaga til min store skrekk at jeg rett og slett hadde driti på meg. Jeg kødder ikke når jeg sier at det lå masse klumpete rennebæsj klint utover store deler av lakenet på min side av sengen, for ikke å snakke om dyna. Og fy faen som det lukta. Dama sov tungt og hadde heldigvis ikke merka noe, hun hadde i løpet av natta forvilla seg et stykke bort fra meg og etter det jeg kunne se hadde hun ikke fått noe bæsj på seg. Jeg fikk helt panikk og kasta meg ut av senga, kledde på meg i en fei (uten å vaske bort bæsjen) og forlot leiligheten så stille det lot seg gjøre. Kom meg til legen seinere på dagen og han kunne konstantere at magen fortsatt ikke var helt i godlune og jeg måtte på ny medisinkur..

Helt teit av meg å bare stikke av uten å ta det som en mann så klart, angrer litt på den. Men ikke så mye å gjøre med det. Ser dama av og til rundt omkring og da er det bare å gjemme seg bak nærmeste butikkhylle og håpe at hun ikke får øye på meg. Litt ergerlig å tenke på at det som så ut å være tidenes beste ONS ble den verste, og at ei så bra dame glapp ut av hendene mine fordi jeg bokstavelig talt dreit meg ut..

:skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mange gode historier her! :P

Jeg har vel egentlig ingen som er sånn innmari crazy, men den først som came to mind var et ons med en mann som er en god del eldre enn meg. Jeg var vel 17/18 år, og han var rundt 30, så jeg hadde strengt tatt forventa en litt erfaren type. Han ble med meg hjem etter en hyggelig kveld på byen, og kjemien var så langt bra. Men når vi da tilslutt havna i senga, var det eneste han snakka om (NON STOP) den kvinnelige orgasmen - i ordelag som fikk den til å framstå som noe opphøyd over all annen helligdom, nirvana eller whatever. Han holdt altså ikke kjeft ett sekund, og dette var alt han snakket om. Anatomien bak en kvinnelig orgasme, og hvor viktig han mente det var at kvinner også fikk orgasme under sex.

Denne bevisstheten rundt kvinners nytelse er jo vel og bra, hadde det ikke vært for at det var all talking, no doing. Han lå bare som en slapp, svett potetsekk oppå meg, og pesa meg inn i ørene. Det lille jeg kjente at bevegelse jeg kjente down there, var langt ifra noen orgasmisk opplevelse, i tillegg til at det hele var over (rent bortsett fra pratinga, som fortsatte omtrent til neste morgen...) på sånn ca 5 minutter. Lærdom: Teori og praksis er uavhengige variabler.

En annen gang var etter afterski på et skisted (med en annen mann altså). Sexen var tipp topp, men litt flaut å oppdage rett etter vi var ferdige, at det lå en kompis i overkøya, som hadde fått med seg alt... Sex i køyeseng kan altså bringe med seg overraskelser for flere parter.



Anonymous poster hash: fd5b7...b06
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Har ikke noen veldig spennende ons å fortelle om, bortsett fra litt queefing her og der, litt slapp kuk og stygg dame osv. Morsomste er vel en som kastet et glass med isvann på snabben etter jeg ga en litt småkjekk kommentar om fitta hennes. Hun satt seg oppå etterpå igjen da. :)

for the record var ikke kommentaren vondt ment:p

Men, bodde på hotell i thailand med eksen min, og da ble det mye sex.

Det har seg slik at det også var veldig mange norske pensjonister som bodde på dette hotellet, i samme etasje som oss. De synes det var kjempestas å hilse på oss under frokosten og i gangene.

 

En dag kom vi rett hjem fra stranden, sprengkåte, hoppet inn i dusjen og holdt på i sikkert en time. Hun var ikke akkurat stille. Etter vi var ferdige og fornøyde gikk vi ut av badet, og ser da at vi har prestert å glemme å lukke døren. 

La oss bare si at frokosten dagen etter var ganske klein. Noen dro på smilebåndet også, heldigvis.. :)

Endret av SonnyCrockett
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok med en kompis av en kompis hjem til meg for noen år siden. Sexen var kjempebra, det beste ons'et jeg har hatt helt til dagen derpå. Han nektet å finne egen skyss hjem(går busser hele tiden) så jeg måtte kjøre han hjem, når jeg skulle slippe han av sa han ikke hadet engang. Når jeg endelig kom hjem igjen oppdaget jeg tidenes bremsespor i doen min. Altså fy faen, jeg hadde ikke klart å lage et så stort et om jeg hadde prøvd engang. 
Så tips til alle som må drite på et ons: Dokosten som står rett ved siden av toalettet er veldig fin å bruke om dere absolutt må drite :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var 17 år og møtte ein 31 år gamal mann. Bestemte oss for å reise heim til han, så då kom naturligvis faren hans å henta oss. Mannen sat seg i baksetet med meg, spurte om eg kunne suge han(med faren sitjande i framsetet). Eg sa sjølvsagt nei! Vi gjekk inn og hadde sex, han spurte stadig om han skulle "sucke meg".... Dagen etter vakna eg på rommet, han hadde fått besøk av ein narkis-kompis og sat og drakk med han. Sjølv om han skulle køyre meg heim igjen dagen derpå.. Eg blei sitjande der, medan eg prøvde iherdig å kome meg heim (ca 15min køyretid), hadde ikkje peng til taxi, så sat der aalt for lenge. Mannen fortalte at han hadde vore i fengsel for å ha skote ein annan i kneet(var innkrevar), og kompisen var veldig nærgåande. Eg gjekk ut i snøen og stod i 30min, fordi eg "ville vere klar til taxien kom", men sanninga var at eg var livredd og ville ikkje sitje inne der og grine dei opp i trynet....

Verste eg har opplevd, og vore forsiktig med ons i etterkant!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Haha fy faen for en klisjé.

"Jeg la kondomet i handa hans og klemte den igjen".

Mangla bare å si "use it wisely, cause with great power comes great responsibility!"

Anonymous poster hash: 37aa9...356

:skratte:  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Har hatt bare en ONS i hele litt liv ( 25 år og er lykkelig gift med en mann og har barn) og kommer aldri til å prøve det igjen!

Er snakk om da jeg var 20 år ( jomfru) og var ute på byen med noen venninner på en lørdagskveld

. Møtte den høye kjekke karen som fløret vilt med meg. For P gjøre en kjempe lang historie kort, så ble jeg hjem til han. Han var 34 og godt voksen. Vi begynte å små kysse hverandre og han kledde av meg. Da Han så kroppen min uten klær ble han skikkelig pirret og tok av seg klærne sine. Men da han dro ned bokseren, så jeg at penisen hans var veldig liten.... Da mener sånn virkelig liten! Tynn og liten. Nesten 10 cm!

Han ble litt flau da han så at jeg la merke til størrelsen på penisen hans. Jeg fortalte han at jeg var jomfru og hadde aldri ligget med en mann før, så han må bruke god tid før han peneterer meg. Da sier han " derfor ja! Du har gjort penisen min stresset, derfor har den blitt mindre" Oke?? Jeg trodde det var ull klær som krymper seg etter vask -_-

Han forsøkte og firsøkte å putte den inn i meg, klarte ikke! Tilslutt sovna jeg. Dagen etter dro jeg hjem.

På mandag hadde jeg en jobb intervju som selger. Og jeg ville så gjerne ha denne jobben at jeg hadde gledet meg lenge! Fast månedslønn og flotte provisjonsordnibger. Så da jeg møtte opp, ser jeg at han som skulle ta intervju av meg var sjef på det firmaet.. Intervjuet varte i 5 minutter før jeg avbrøt han og gikk ut av rommet. Verken han eller jeg kunne se på hverandre . :( huff

Anonymous poster hash: 0761a...079

I den situasjonen burde han erklært seg inhabil og fått en nestleder til å ta over intervjuet!

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var 17 år og møtte ein 31 år gamal mann. Bestemte oss for å reise heim til han, så då kom naturligvis faren hans å henta oss. Mannen sat seg i baksetet med meg, spurte om eg kunne suge han(med faren sitjande i framsetet). Eg sa sjølvsagt nei! Vi gjekk inn og hadde sex, han spurte stadig om han skulle "sucke meg".... Dagen etter vakna eg på rommet, han hadde fått besøk av ein narkis-kompis og sat og drakk med han. Sjølv om han skulle køyre meg heim igjen dagen derpå.. Eg blei sitjande der, medan eg prøvde iherdig å kome meg heim (ca 15min køyretid), hadde ikkje peng til taxi, så sat der aalt for lenge. Mannen fortalte at han hadde vore i fengsel for å ha skote ein annan i kneet(var innkrevar), og kompisen var veldig nærgåande. Eg gjekk ut i snøen og stod i 30min, fordi eg "ville vere klar til taxien kom", men sanninga var at eg var livredd og ville ikkje sitje inne der og grine dei opp i trynet....

Verste eg har opplevd, og vore forsiktig med ons i etterkant!

:hug: herregud så grusomt :( en klem fra meg til deg <3 

 

 

 kanskje jeg kan delta litt selv i denne tråden :P jeg var 17år og dritafull :P gutten jeg skulle ha sex med var ikke spess flink, og ikke spess stor :P  det var altså sånn at jeg ikke merka at han var inni meg, så jeg skjønte jo tidlig at jeg måtte fake orgasme. så jeg starter og stønne , å begynner jeg jo å få dårlig samvitighet for denne gutten som hadde så liten. så jeg setter i gang med noe som ikke er stønning, å ligger å vrir meg, å hyler å roper "ahh ahh ahh" . venninna mi satt jo da og så på dette.  å hun mobber meg for dette enda :O  det verste var vel at når vi var ferdig så spør jeg gutten, "har vi hatt sex?" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...