Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Lyse krabbe er gøy,eller jeg sitter litt lengre oppe på berget mens mann og barn raker dem opp :fnise:

Tror det var litt av ett syn når kompisen din Gia hadde krabber i hele hagen :skratte: ser det veldig godt for meg :jepp:

Her jeg bor har vi så problemer med krabbetyver :kjefte: det er mennesker som ikke vet forskjell på mitt og ditt.

Jeg spiser bare krabbeklør,kan smake litt på det hviteste i huset.

Men Rumle,har du smakt ei skikkelig nybakt loff skive med majones og krabbeklokjøtt på :sikle: det er ikke å forakte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Må bare fortelle en krabbehistorie jeg også.

En som mannen min jobbet med en gang hadde stjålet en krabbeteine som var full av krabbe.

Han reiste hjem og kokte og spiste dette tyvegodset,men etter alt var fortært og unnagjort fikk han dårlig sammvittighet.

Så han reiste tilbake med krabbeteina og senkte den ned på samme plass med en sekspakning øl oppi :fnise: som en beklagelse for det simple tyveriet.

Lurer sånn på ansiktsutrykket til han som eide teina :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av hoppetaujenta?? Jeg fikk nettopp en Mail med "bilde" av henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

---

Jeg spiser bare krabbeklør,kan smake litt på det hviteste i huset.

Men Rumle,har du smakt ei skikkelig nybakt loff skive med majones og krabbeklokjøtt på :sikle: det er ikke å forakte det.

Jeg har smakt krabbeklør mange ganger :Nikke: og jeg tviler ikke på at det egentlig er godt, jeg bare sliter noe helt vanvittig med all sjømat, og vet ikke hvorfor :vetikke: Selv helt ferske reker rett fra fiskebåten er en kamp å få spist - selv om det hender at jeg klarer det da, med loff, sitron og majones - og hvitvin! :nigo:

Skulle veldig gjerne klart å spise mer fra havet, og jeg prøver innimellom i håp om at jeg en skal klare det! :Nikke:

Må bare fortelle en krabbehistorie jeg også.

En som mannen min jobbet med en gang hadde stjålet en krabbeteine som var full av krabbe.

Han reiste hjem og kokte og spiste dette tyvegodset,men etter alt var fortært og unnagjort fikk han dårlig sammvittighet.

Så han reiste tilbake med krabbeteina og senkte den ned på samme plass med en sekspakning øl oppi :fnise: som en beklagelse for det simple tyveriet.

Lurer sånn på ansiktsutrykket til han som eide teina :skratte:

:skratte: Fantastisk historie! Jeg må si jeg ble litt rørt av samvittigheten hans, selv om den slo ut litt seint :ler: Hadde nok blitt veldig forundret om det var min teine - og litt skuffet for at det var øl og ikke vin :ler:

Hvor har det blitt av hoppetaujenta?? Jeg fikk nettopp en Mail med "bilde" av henne!

Mail med bilde?! Fra hvem? Hva mener du!! :klo:

Hun er rundt omkring, innom her også av og til - Men hun har slettet dagboken sin. Fikk så vidt sagt hei til henne i går før hun hoppet videre på sin ferd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en mail som var videresendt (jobbgreier) og nederst i mailen stod det Hilsen XXX også var det et bilde av Hoppetaujenta. Avataren hennes altså. Med rosa kjole og hoppetau. :)

Kanskje det var den ekte hoppetaujenta jeg fikk mail fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Mynona og Rumle :goodbye:

Jeg er så lei meg,Pionene detter sammen og mister kronbladene sine for det er så mye regn :grine: de var store fylte mørkerøde Pioner som jeg ikke fikk nyte mer enn ett par dager :angry: og mer skal det regne her,hele neste uke også,men litt opphold i morgen så er det regn,regn og atter regn :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅNeeeii. Ødelagt? Kan du lage et "drivhus" av gjennomsiktig plast mens det regner da? Beskytte de litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannee

Du fortjener masse fine blomster Odisi!! :)

Jeg har begynt på et håndballag for nybeggynnende uaktive kvinner :) Gått der en liten stund nå, og har klart å score 1 mål. Veldig moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Hanne. Hvordan fant du det laget? Det fikk jeg lyst til og. Om det finnes ett her i Oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Jeg så en plakat på en rimi-butikk. Var først bare 4 venninner som ønska å få igang litt aktivitet, også var det en del som meldte seg på. Så nå er vi faktisk 15 kvinner som møtes :) Har ikke alltid faste dager da, men sendes mail hver mandag med påmelding. Er desverre ikke i Oslo det her, hadde vært kjempekoselig å ha deg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...