Gå til innhold

Interstellar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja det er det sikkert. Vurderer sterkt å ta meg tur igjen for se den igjen.

Men må først se The Hunger Games. :)

Men det hadde jo med at de dro til en planet der tiden gikk mye saktere enn på jorda (Einsteins relativitetsteori). En time på den planeten var 7 år på jorda, så brukte de litt for mye tid på den planeten og plutselig var det gått 20 år hjemme.

Edit: Det heter forresten tidsdilatasjon, og er faktisk bevist og fakta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Du kommer til å like den 100%.

Men kjedelig at du ikke kunne se når det har vær premiere med full kinosal med mennesker hvor spente dem er.

Beste filmen i 2014!

Skal se denne med bestis på mandag, gleeeeeder meg! Kommer til å digge den, astronominerd som jeg er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Du kommer til å like den 100%.

Men kjedelig at du ikke kunne se når det har vær premiere med full kinosal med mennesker hvor spente dem er.

Beste filmen i 2014!

Blir sikkert stinn brakke uansett selv om jeg egentlig foretrekker kinosalen nesten for meg selv, hehe. :P.

Hadde vært kult og sett den på premieren ja, men det er jo like bra uansett. Tror jeg kommer til å digge den jeg også, verdensromnerd som jeg er. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen par ting jeg synes var litt drøyt, men så hadde jeg kanskje litt for store forventninger til filmen.

Jeg likte forresten Guardian of The Galaxy mer enn Interstellar.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært en bra film, hadde de bare unngått dette med å reise tilbake i tid. Hater når ellers seriøse filmer gjør dette, det gir null logisk mening.

Anonymous poster hash: 099de...701

De reiste aldri tilbake i tid din nepe.

Anonymous poster hash: 26a6d...fd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De reiste aldri tilbake i tid din nepe.

Anonymous poster hash: 26a6d...fd6

Hva med å snakke på nettet som du ville snakket til en ukjent person i virkeligheten? Nepe??

Anonymous poster hash: bb2f1...8de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Så den i kveld. Jeg må innrømme at den gikk laaangt over hodet på meg. Skjønte etterhvert ingen verdens ting. Skal ikke gi den noe dårlig terningkast, for den er sikkert bra hvis man klarer å henge med på dette med å reise i tid og rom, men jeg falt fullstendig av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes den var elendig



Anonymous poster hash: 10588...a91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strevde selv skikkelig med denne filmen. Hadde jeg orket og hatt tid, hadde jeg sett den igjen for å kanskje sette puslespillet på plass. Men ettersom jeg bare endte opp mektig irritert sist gang, er det ikke direkte motiverende å tenke på å bruke 3 nye timer på noe jeg ikke er garantert å skjønne heller :fnise: MEN fine bilder.



Anonymous poster hash: 465dc...8fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Noland kan bli litt for "super awesome and complicated". Men for et håndverk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som likte denne, likte dere Gravity?

Næh. I grunn ikke.

Anonymous poster hash: c5fea...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utrolig lyst til å se den igjen, men jeg har en følelse av at den ikke blir fullt like magisk på TV som på kino. Jeg kan ikke se for meg at docking-scenen blir like intens, og det er et av de beste øyeblikkene i filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bruker1000

Jeg har utrolig lyst til å se den igjen, men jeg har en følelse av at den ikke blir fullt like magisk på TV som på kino. Jeg kan ikke se for meg at docking-scenen blir like intens, og det er et av de beste øyeblikkene i filmen.

Det var faktisk ganske intenst! Jeg gråt mer på TV enn på kino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ganske intenst! Jeg gråt mer på TV enn på kino!

Så bra! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ganske intenst! Jeg gråt mer på TV enn på kino!

Gråt av dockingscenen? Why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lenge siden jeg så den nå, men likte godt tidsaspektet med filmen, det gjorde den veldig logisk og troverdig. Har ikke lest mye om verdensrommet, men har da sett "et par" episoder av f.eks. Star Trek der lignende fenomener tas opp, så det var ikke nytt. Det eneste som var merkelig, var bokscenen når Cooper puncher bøker i det riktige rommet for den riktige tiden. Det hadde litt samme stemning som slutten av Contact når hovedpersonen der nesten har funnet løsningen. Synes Intersteller var en veldig god film.

Har forresten ikke sett Gravity, det blir for mye katastrofefilm for meg.

PS. Han heter Nolan, ikke Noland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...